DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 220 z 241
  • 1
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 241

 #675583  autor: grzegi
 18 lis 2013, 11:41
Już się podnoszą, spokojnie, dajcie 30 minut.

 #675943  autor: tricki
 19 lis 2013, 14:19
Czy macie podobna sytuacje? Przy logowaniu do pla24 od pewnego czasu muszę dwukrotnie wpisać nr tel i hasło, dopiero za drugim razem loguje mnie do strony.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #675971  autor: manyaky
 19 lis 2013, 16:37
tricki pisze:Czy macie podobna sytuacje? Przy logowaniu do pla24 od pewnego czasu muszę dwukrotnie wpisać nr tel i hasło, dopiero za drugim razem loguje mnie do strony.
Nie. Spróbuj przez inną przeglądarkę, powinno być ok.

 #675975  autor: tricki
 19 lis 2013, 16:44
manyaky pisze:
tricki pisze:Czy macie podobna sytuacje? Przy logowaniu do pla24 od pewnego czasu muszę dwukrotnie wpisać nr tel i hasło, dopiero za drugim razem loguje mnie do strony.
Nie. Spróbuj przez inną przeglądarkę, powinno być ok.
rzeczywiście przez explorera działa ok, ja korzystam z firefoksa. dziekuję za rade

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #676027  autor: KA
 19 lis 2013, 19:22
U mnie zarówno na głupich Łindołsach (Firefox), jak i na Macu (Safari) tego typu problemów z logowaniem brak, poza oczywistymi regularnymi momentami, kiedy coś "modernizują".

 #677483  autor: forum_tg
 25 lis 2013, 11:41
Czy konsultanci BOK mogą w ramach rekompensaty przyznawać pakiety danych? bo mi jeden z nich odpisał że pakietu danych nie może ale pieniądze na konto promocyjne już tak.
Kiedyś dostawałem od nich pakiety danych w ramach rekompensaty, ale to było z 3-4 miesiące temu, a teraz twierdzą że to się zmieniło i nie mogą.

 #679482  autor: tiger93
 02 gru 2013, 22:38
A czy można skasować z konta Play24 historię zgłoszeń ?

http://www.speedtest.net/result/2572992339.png

 #679497  autor: bolek2004
 02 gru 2013, 23:42
Samemu tego zrobić nie można, być może konsultanci play mają taką możliwość, trzeba by do boku zadzwonić albo do salonu się udać.

 #679559  autor: Micho
 03 gru 2013, 11:51
Czy Play coś zmienił odnośnie odbierannia mms z wiadomością ze skrzynki pocztowej? Mam dodatkowy numer na kartę i wcześniej przychodził mms z wiadomością nagraną na pocztę a teraz dostaję tylko info że mms do pobrania co wymaga włączenia transmisji danych a to wiąże się z pobraniem paru groszy z konta. Może ważne jest to, że wcześniej miałem kartę w starym LG a teraz w Htc wildfire S z androidem?

 #679605  autor: bolek2004
 03 gru 2013, 15:14
Może być to wina telefonu z androidem bo niektóre telefony z androidem muszą mieć włączoną transmisję danych żeby można było odebrać mms.

 #680252  autor: Emsi
 05 gru 2013, 12:05
Mam pytanko odnośnie ważności konta w taryfie Play na kartę. Czy okresy ważności konta na połączenia wychodzące sumują się, czy liczy się data doładowania? Przykładowo mam konto ważne do 31 grudnia. Doładuje 5 grudnia nominałem dającym mi ważność konta na 30 dni. Mam konto ważne do 31 stycznia czy do 5 stycznia?

 #680257  autor: bolek2004
 05 gru 2013, 12:10
Do 5 stycznia, w play ważności się nie sumują, liczą się dni ważności od dnia doładowania.

 #680334  autor: colombo
 05 gru 2013, 17:09
Czy w salonach Play można przenieść nr z innej sieci do RBM - podpisać papiery itd.? Czy obsługują abonentów RBM, czy odsyłają online lub infolinię?

 #680401  autor: manyaky
 05 gru 2013, 20:34
Teoretycznie tak, praktycznie nie mają kart sim do mnp w RBM.

Teoretycznie w takim przypadku mają obowiązek zamówić, praktycznie mówią, że nie mogą i nie wiedzą kiedy dostaną.

Teoretycznie możesz w takim przypadku napisać zgłoszenie do BOK, praktycznie nie wiadomo na jakiego konsultanta trafisz.

 #680433  autor: reboot
 05 gru 2013, 22:07
Praktycznie musisz obdzwonić salony w Twoim mieście i MOŻE w którymś będą mieli karty prepaid MNP.

WKS

 #680607  autor: colombo
 06 gru 2013, 14:09
Rozumiem. A będąc już abonentem RBM (abo, nie prepaid dla jasności) można w salonach Play coś wyjaśniać - np. jakieś błędy na rachunkach itp. jak również złożyć wypowiedzenie umowy i przeniesienie nr? Czy również odsyłają na drzewo?

 #680706  autor: bolek2004
 06 gru 2013, 19:12
Można próbować, ale generalnie wiedza pracowników salonów play na temat redbull mobile jest niestety marna, więc wszystko zależy na kogo się trafi:)

 #682437  autor: perdos1
 13 gru 2013, 14:09
Moja taryfa to Play na karte (0 do play). Mam pakiet 1GB ważny 30 dni, jeżeli ostatniego dnia zostało mi np. 100MB to czy mogę kupić nowy pakiet i tym samym przedłużyć ważność tych 100MB?

 #682438  autor: KC-KARLOS
 13 gru 2013, 14:14
perdos1, podejrzewam, że tak. Sprawdź dokładnie na Play24, albo wbij kod na pakiet 1GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #682441  autor: piechucki
 13 gru 2013, 14:24
Przedłużysz dowolnym pakietem danych.
  • Strona 220 z 241
  • 1
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 241
  • 1
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 241