DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 28 z 54
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 54

 #678372  autor: Taczian
 28 lis 2013, 22:15
Również ustawiłem T-Mobile. Zauważyłem, że bateria dłużej trzyma.

 #678539  autor: remi89
 29 lis 2013, 15:56
Korzystam z roamingu krajowego w T-Mobile od początku jego pojawienia i ani razu moja karta nie została wywalona. Czego nie można powiedzieć o Orange...

P@weŁ

 #678660  autor: Kryniczanin
 30 lis 2013, 09:21
Wszystkim znajomym poleciłem korzystanie z roamingu T-Mobile. Jakość jest tylko odrobinę gorsza niż na kartach macierzystych T-Mobile.

Widać wyraźnie kto ma najlepszą sieć radiowo i najbardziej rozwiniętą technologicznie.

 #678909  autor: aquick
 30 lis 2013, 22:37
Od kilku dni zauważyłem ciekawą rzecz na karcie Play w roamingu T-Mobile.

Mam manualnie wybraną sieć T-Mobile. Po każdym drugim sprawdzeniu stanu konta kodem *101# otrzymuję taką oto informację:

Obrazek

Znam ten komunikat, ponieważ jak jestem w Czechach czy Niemczech to po każdym sprawdzeniu stanu konta go otrzymuję, natomiast tutaj co drugie zdarzenie.

Rozumiem, że to takie czary od Play w Andrzejki :P

Pozdrawiam :hello2:

Obrazek

 #678917  autor: KC-KARLOS
 30 lis 2013, 23:05
Taczian pisze:Również ustawiłem T-Mobile. Zauważyłem, że bateria dłużej trzyma.
Potwierdzam :)
Minus jest taki, że głos rozmówcy jest nieco przytłumiony.
Net działa bardzo dobrze. Zasięg 3G od Gdańska poprzez Tczew do Malborka ani na chwilę nie zanikł :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #678944  autor: KA
 30 lis 2013, 23:54
Również dostaję w VM od 2 dni taką informację o roamingu. Pojawia się na każdym zasięgu, nie tylko T, także na macierzystym Play. Jestem w Wa-wie i okolicach, więc kompletny bezsens. Zgłaszałem już wczoraj, na razie nie mają pojęcia, co z tym zrobić.

 #678991  autor: Sahim
 01 gru 2013, 09:48
KA pisze:Również dostaję w VM od 2 dni taką informację o roamingu. Pojawia się na każdym zasięgu, nie tylko T, także na macierzystym Play.
Potwierdzam. Tylko że u mnie jest karta Play.

 #678999  autor: alkonauta
 01 gru 2013, 10:14
Karlos20 pisze: Minus jest taki, że głos rozmówcy jest nieco przytłumiony.
Tez to obserwuje, nie zawsze sie to pojawia i tez nie jest zwiazane z jakas konkretna lokalizacja ale dotyczy wszystkich operatorow roamingowych. Natomiast glos w HD voice w play jest cichszy niz u operatorow bez hd

 #679006  autor: macc
 01 gru 2013, 11:08
Również dostaję w VM i PLAY takie info

 #679018  autor: remi89
 01 gru 2013, 11:40
U mnie wszystko w porządku. Po wbiciu kodu *101# dostaje informacje o stanie konta :)

P@weŁ

 #679019  autor: macc
 01 gru 2013, 11:44
Wbij *101# dwa razy jeden po drugim i poczekaj chwile.

 #679022  autor: mn9
 01 gru 2013, 12:22
u mnie też takie info wyskakuje :D na zasięgu tm na innych nie sprawdzałem.

http://www.speedtest.net/android/2021729455.png

 #679033  autor: macc
 01 gru 2013, 12:54
Na innych też wyskakuje.

 #679064  autor: KC-KARLOS
 01 gru 2013, 14:26
Potwierdzam Wasze doniesienia - również i u mnie jest taki komunikat.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #679091  autor: Spacedust
 01 gru 2013, 15:26
Też tak mam, po kilku razach ;)

 #679110  autor: DanielR
 01 gru 2013, 16:54
Taki komunikat występuje nie tylko przy sprawdzaniu stanu konta, ale też po wybraniu pozostałych krótkich kodów. :x

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #679181  autor: aquick
 01 gru 2013, 20:57
Ktoś mało obeznany w temacie, przebywający akurat w strefie nadgranicznej może po takich komunikatach mieć dużo do myślenia, w oczekiwaniu na "opóźnione obciążenia roamingowe" :)

Obrazek

 #679216  autor: DanielR
 01 gru 2013, 22:31
Problem w tym Jessicca, że ten komunikat wyświetla się nawet przy wybranym macierzystym zasięgu Play...

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #679284  autor: bxx1
 02 gru 2013, 10:36
Też to potwierdzam.Trzy razy wybrałem stan konta,i pojawił się ten komunikat(na zasięgu T-Mobile).
  • Strona 28 z 54
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 54
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 54