obiecałem pewne podsumowanie tej taryfy i usług.
zacznę może od tego, iż przeniesiony numer był z p4. od razu dało się poznać lepsza jakość połączenia. był ostatnio artykuł w telepolis na ten temat, nie wnikam, bo się na tym nie znam. jest po prostu lepiej.
co do asymetrii - z telefonu korzysta osoba starsza, wszelkie limity są zachowane, wiec nie wiem, jak zachowa się operator przy przegięciach w nawiązywaniu połączeń. nie ogranicza się w dzwonieniu, ale tez dzwonią do tej osoby, wiec wychodzi niemal pol na pol.
wady: bardzo często nie działa strona tzw. bok (choć bokiem elektronicznym bym tego nie nazwał, zbyt ubogie to wszystko), chcesz sprawdzić biling a tu bardzo często nie można się zalogować. następna sprawa, to pracownicy bardzo często udzielają wymijających odpowiedzi na pytania. numer z czyjejś winy został przeniesiony z p4 z bodajże 6 dniowym opóźnieniem. na zapytanie, którego operatora jest to wina, odpisano mi tylko, ze automatyczny system przenoszenia miał awarie. mało to profesjonalne.
najważniejsze jednak, ze usługa jest niezawodna, zasięg ok, jakość połączeń również.
czyli jest ok dla normalnych osób. po 2 miesiącach obserwacji mogę polecić.