DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 50
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 50

 #682588  autor: Pablo-1986
 13 gru 2013, 21:19
Ja też dzisiaj dostałem kartę, jednak jej jeszcze nie aktywowałem.

Dobry humor podstawą dnia.

 #682900  autor: ciekawy
 14 gru 2013, 22:24
dlaczego nie aktywowałeś ?

 #682940  autor: nowosek
 15 gru 2013, 09:43
Niedługo przyjdzie mi karta, wyliczyłem sobie, że przy 19zł doładowania co miesiąc MV będzie jak najbardziej odpowiednim operatorem dla mnie. 2GB neta, 2000 SMS i kilkadziesiąt minut rozmów, żyć nie umierać :wink:

A telefon już mam więc nie potrzebuję nowego.

 #682948  autor: parasite
 15 gru 2013, 10:57
Połączenia z Play do Vikingów łapią do stanu darmowego tak jak połączenia do Virgin?

 #682967  autor: wuerzet
 15 gru 2013, 11:59
Tak, łapią się.

 #682979  autor: ciekawy
 15 gru 2013, 12:36
divhashmorex pisze:A co ty taki ciekawy? ;)
ktoś musi być ciekawy :)

[ Dodano: 2013-12-15, 12:38 ]
nowosek pisze:Niedługo przyjdzie mi karta, wyliczyłem sobie, że przy 19zł doładowania co miesiąc MV będzie jak najbardziej odpowiednim operatorem dla mnie. 2GB neta, 2000 SMS i kilkadziesiąt minut rozmów, żyć nie umierać :wink:

A telefon już mam więc nie potrzebuję nowego.
brawo,tak to kalkulowałem od kiedy poznałem cennik, opłaca się

[ Dodano: 2013-12-15, 12:39 ]
parasite pisze:Połączenia z Play do Vikingów łapią do stanu darmowego tak jak połączenia do Virgin?
raczej tak skoro połączenia z Viking do Play są jako w sieci, to w drugą strone też tak powinno być

 #683112  autor: nowy57
 15 gru 2013, 19:30
czy bedzie mozna korzystac z zasiegu LTE w vikingu ?

 #683169  autor: wuerzet
 15 gru 2013, 22:18
System poleceń działa.

"Podczas zamawiania swojej nowej karty SIM, XXX zaznaczył, że to Ty poleciłeś Mobile Vikings. To oczywiście dobra wiadomość bo otrzymasz 190 Punktów Vikinga jak tylko ta osoba doładuje swoje konto po raz pierwszy. Poźniej możesz te punkty wymienić na darmowe doładowanie.

 #683182  autor: marcin1980
 15 gru 2013, 23:11
divhashmorex pisze:nowy57,

Nie ma czegoś takiego jak LTE w Playu. Więc z czego chcesz korzystać?
jest już w 13 miastach gdzie Pley ma zasięg tam i LTE jest
nowy57 pisze:czy bedzie mozna korzystac z zasiegu LTE w vikingu ?
https://mobilevikings.pl/pl/ << zadaj im te pytanie zależy jaką maja umowe

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #683207  autor: manyaky
 16 gru 2013, 00:53
divhashmorex pisze:Nie ma czegoś takiego jak LTE w Playu.
Już to pisałeś parę razy. Nie wiem po co, ale wartość dodaną do tematów zwykle ma to zerową.

LTE jest i działa. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia, to pisz otwarcie o co chodzi, a nie zawsze "nie ma sieci" i tyle z wypowiedzi.
marcin1980 pisze:jest już w 13 miastach gdzie Pley ma zasięg tam i LTE jest
Już dawno nie w 13...

Coraz częściej zastanawiam się, czy w pasku adresu wpisane jest onet czy telepolis.

 #683371  autor: nowy57
 16 gru 2013, 19:41
wiem wiem ze to pseudo LTE :)
ale ciekawi mnie czy viking bedzie wpuszczal do lte pleja ..

obecnie jestem w plusie
i czy ktos powie czy lte jest zauwazalnie szybsze w telefonie czy to zbedna predkosc, to powiem ze testy speedtest.net pokazuja mi 90Mb/s download i 40Mb/upload (oczywiscie zaleznie od lokalizacji)

ale za topo 3G ktore jest praktycznie wszedzie HSPA+DC mam spokojnie 15Mb down /3Mb up

play za to faktycznie jest tani - to bez dwoch zdan firma nie do pobicia przez innych
tylko ten ich net .. to jest zenada .. 2Mb down / 300kbps up !!!! to chyba do GG sie nadaje !!!

 #683394  autor: yorgol
 16 gru 2013, 20:20
wuerzet pisze:System poleceń działa.

"Podczas zamawiania swojej nowej karty SIM, XXX zaznaczył, że to Ty poleciłeś Mobile Vikings. To oczywiście dobra wiadomość bo otrzymasz 190 Punktów Vikinga jak tylko ta osoba doładuje swoje konto po raz pierwszy. Poźniej możesz te punkty wymienić na darmowe doładowanie.
Działa działa, to dotyczy pierwszego doładowania z tego co wiem dlatego:


Jakbyście mieli zamiar zamówić starter to napiszcie do mnie, jak podacie mnie jako osobę polecającą wyślę wam 10zł ;) Po prostu jest promocja i jak osobą którą się poleci doładuje pierwszy raz konto dostaje się też doładowanie za 19zł czyli odsyłając wam dyszkę obaj mamy doładowania za pół ceny.

 #683521  autor: wuerzet
 17 gru 2013, 11:44
Możecie odbierać połączenia i SMS z Plusa ?

 #683566  autor: reboot
 17 gru 2013, 14:54
Jak w praktyce czasowo wygląda przeniesienie numeru? Przyznam, że trochę mnie odstrasza to, że nie da się nic załatwić osobiście, tylko trzeba się zdać na usługi pocztowe.

WKS

 #683577  autor: telemaniak1984
 17 gru 2013, 15:38
Przenosiłem już dwukrotnie numer do dwóch operatorów MVNO.

Za każdym razem wszystko przebiegło szybko i profesjonalnie.

Czas zależy od tego, kiedy złożysz wniosek. Teraz jest na to kiepski moment z racji świąt.

U mnie to trwało nie dłużej niż 7 dni kalendarzowych (od dnia wypełnienia wniosku on-line do dnia włożenia nowej karty SIM).

Generalnie:

1. Wypełniasz wniosek on-line

2. W ciągu max 2 dni otrzymujesz przesyłkę w dokumentami i kartą SIM

3. Jeśli wszystko wypełnisz i odeślesz tego samego dnia i o niczym nie zapomnisz w ciągu kolejnych 3-4 dni numer powinien być przeniesiony. Dzieje się to zawsze w nocy i nie ma realnego wpływu na korzystanie z telefonu.
 #683763  autor: phone
 18 gru 2013, 11:43
Mam prośbę żeby ktoś napisał kto ma już numer w Viking Mobile i korzysta z tego jako normalnego numeru. Żeby napisał np:
- jakie są funkcje
- jakich brak funkcji
- plusy, minusy
- czy istnieje możliwość sprawdzenia na stronie konta ewentualnie do kogos się dzwoniło i za co ściągnęli kase z konta itp

 #683788  autor: wuerzet
 18 gru 2013, 14:30
Odpowiem na ostatni podpunkt. Tak, na stronie masz wykaz gdzie dzwoniłeś/pisałeś jak długo to trwało i jaki był koszt.

MV mam od paru dni, ale trafiłem na bardzo poważny problem, więc nie bardzo mogę z czystym sumieniem ocenić. Kontakt z Helpdeskiem, jak na razie, jest bardzo dobry, chyba najlepszy z jakim miałem dotychczas sposobność, ale czekam na rozwiązanie tego osatniego problemu.

 #683792  autor: Cibor
 18 gru 2013, 14:39
A jaki to jest ten poważny problem, jeśli można wiedzieć?
  • Strona 15 z 50
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 50
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 50