DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 50
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 50

 #683795  autor: wuerzet
 18 gru 2013, 14:53
Nikt z Plusa nie może do mnie ani zadzwonić, ani wysłać SMS. Nie wiem czy problem jest tylko z rozmów z tego samego miasta, czy nikt z Polski mając Plusa do mnie nie zadzwoni. O dziwo ja mogę dzwonić i wysyłaś smsy.

 #683800  autor: piotras
 18 gru 2013, 15:17
A masz nr przeniesiony czy nowy? Jeśli przeniesiony to do jakich sieci masz dostęp?

 #683807  autor: wuerzet
 18 gru 2013, 16:02
Przenosiłem numer z Play. Mogę się logować do Play i T-Mobile.

 #683827  autor: ukefake
 18 gru 2013, 17:17
wuerzet, pewnie play coś źle zassał z systemu MNP. napisz do nich do nich zgłoszenie, podaj tam dokłady termin (data i godzina) kiedy ktoś z plusa próbował się z tobą skontaktować - możesz trochę zmyślać, ale najlepiej żeby dane były prawdziwe.

 #683846  autor: wuerzet
 18 gru 2013, 17:59
Pisałem już w tej sprawie do Wikingów, podawałem dokładne numery i lokalizacje. Czekam teraz na rozwój sytuacji, gdyż gdzieś to zgłosili już i mają dostać powiadomienie, gdy zostanie to naprawione.

 #683967  autor: piotras
 19 gru 2013, 13:54
To jest właśnie bolączka Playa i MVNO działających na nim. Play jakość obsługi oraz samej sieci ma powiedzmy sobie - średnią. MVNO tak naprawdę nie mają wpływu na takie awarie i z każdą sprawą muszą zgłaszać się do playa, który traktuje te sprawy z mniejszym lub większym priorytetem. Podobne sprawy: aktualnie od tygodnia nie można wykupić pakietów internetowych w VM (w samym playu problem też ponoć występuje), od 3 miesięcy nie mogę się zarejestrować w klubie Virgin (jakiś błąd przy przenoszeniu numeru). Do Ciebie nie można dodzwonić z plusa. Dobrze, że są jeszcze wirtualni operatorzy, którzy stawiają na jakość (np. Klucz na plusie) a nie tylko cenę (mobile vikings, virgin mobile na play).

No i teraz ten dylemat, cena czy jakość? O ile nieobecność w klubie virgin mam gdzieś bo bonus dodają mi ręcznie to braku możliwości kontaktu od ludzi z dużej sieci w Polsce bym nie zdzierżył. Daj znać jak sprawa się zakończy, ciekaw jestem ile to potrwa.

 #683974  autor: parasite
 19 gru 2013, 14:21
Za czasów GaduAir miałem dokładnie ten sam problem. Po przenosinach z Ery nikt do mnie nie mógł dodzwonić się z telefonu stacjonarnego więc gadanie, że wybranie Plusa, Ery to stawianie na jakość jest dość naiwne. Ktoś po prostu przy przenoszeniu coś spartolił i wszędzie to się może zdarzyć.

 #683978  autor: piotras
 19 gru 2013, 14:39
parasite pisze:Za czasów GaduAir miałem dokładnie ten sam problem. Po przenosinach z Ery nikt do mnie nie mógł dodzwonić się z telefonu stacjonarnego więc gadanie, że wybranie Plusa, Ery to stawianie na jakość jest dość naiwne. Ktoś po prostu przy przenoszeniu coś spartolił i wszędzie to się może zdarzyć.
Na infrastrukturze playa jestem od 3 miesięcy i już miałem więcej problemów niż przez 10 lat u poprzedniego operatora. Równanie wszystkich operatorów do jednego poziomu argumentem "wszędzie to się może zdarzyć" wydaje się być trochę nietrafione bo u jednych problemy zdarzają się częściej, u innych rzadziej. Fakt, że nie ma żadnych statystyk odnośnie tego typu anomalii dlatego to jest tylko moja opinia (odnośnie jakości playa) i szanuje, że masz inną.

 #684013  autor: Blank
 19 gru 2013, 17:34
piotras,

Ja akurat obstawiałbym błąd jakiegoś frajera z MV, a nie P4.
To nie jest tak, że MNO, z którym mają umowę, wyręcza ich we wszystkim.
Twoja awersja do P4 jest dość śmieszna. Play niewątpliwie nie grzeszy jakością, a jego pracownicy inteligencją, ale nie jest aż tak źle.
W porównaniu do niektórych "geniuszy" z konkurencji, a mianowicie do pracowników Orange, oraz całej sieci Orżnąć, jest naprawdę fantastycznie.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #684035  autor: Emsi
 19 gru 2013, 18:38
Divhashmorex ma rację. Wysyłałem kilka razy zgłoszenia przez Play24 i zawsze miałem natychmiastową odpowiedź wraz z rozwiązaniem. W Orange miałem problem z odnalezieniem adresu mailowego do BOK. Odżałowałem 1,50zł, zadzwoniłem do konsultanta i dowiedziałem się, że ... "być może" (to słowo powtórzone kilkukrotnie) i że tak naprawdę to nie wie o co chodzi. Kazał mi czekać aż "być może" samo się rozwiąże. :) Nie pomógł, a 1,50zł za połączenie poszło z konta. Z dziewiczego CMOK korzystałem ze dwa razy i też dali radę (mimo, że wirtualny op na bazie P4).

 #684039  autor: KA
 19 gru 2013, 18:46
CMOK Virgin - wysoka kultura, oddzwaniają z informacją o postępie "prac" nad zgłoszeniem - rewelacja!
BOK Play (miałem abo) - starają się, ale średnio im wychodzi (raz tak, raz nic z tego, wtedy ponowne telefony itd).
BOK Orange - przemilczę...bo idą ŚWIĘTA!

 #684043  autor: marcz123456
 19 gru 2013, 18:57
Ja na playu jestem 4 lata i nie narzekam. Wcześniej miałem heyah/era i też nie odczuwałem jakiejś wybitnej jakości. Nikt nikogo w sieci nie trzyma.

 #684069  autor: wuerzet
 19 gru 2013, 20:12
Ja na helpdesk MV też nie narzekam , bo wcześniejsze problemy/pytania były rozwiazywane ekspresowo. Także, do tego czasu, jest celująco.

Zobaczymy jak rozwiążą sprawę braku możliwości kontaktu od osób z Plusa.

 #684268  autor: telemaniak1984
 20 gru 2013, 16:15
KA pisze: BOK Orange - przemilczę...bo idą ŚWIĘTA!
Dokłądnie jestem tego samego zdania :D

[ Dodano: 2013-12-20, 16:19 ]
marcz123456 pisze:Ja na playu jestem 4 lata i nie narzekam. Wcześniej miałem heyah/era i też nie odczuwałem jakiejś wybitnej jakości. Nikt nikogo w sieci nie trzyma.
Oczywiście jakośc sieci to przypadki indywidualne, jednak mając od 1999 roku Erę do końca (czyli do chyba 2010 roku) miałem jedną awarię! Raz jeden jedyny dzwoniłem z problemem technicznym, raz z FV.

Orange - święta idą więc przemilczę :)

Play - bardzo niski poziom obsługi klienta, również w salonach. Infrastruktura - również przemilczę! Jednak BOK o niebo lepszy niż w Orange.

 #684272  autor: wuerzet
 20 gru 2013, 16:38
Przeglądając internet z chęcią znalezienia rozwiązania mojego problemu natrafiłem na : http://forumplay.pl/showthread.php/8355 ... eniu/page3

Jak widać po lekturze tematów takie numery nie pierwszy raz u Play są, więc zakladam, ze to oni coś spieprzyli w temacie. :/

 #684295  autor: ciekawy
 20 gru 2013, 18:42
a jak jest z pakietami,jak załadujecie za 19 czy 29 zł to dostajecie sms że przyznali pakiety 2 GB i 2 000 sms czy to sprawdzacie kodami ?

 #684306  autor: telemaniak1984
 20 gru 2013, 19:49
Kodami. Można też przez stronę www.

Mi przyszła tylko informacja, że konto jest zasilone.

 #684362  autor: KC-KARLOS
 21 gru 2013, 00:15
Zasady przyznawania bonusów - pakietów dodatkowych - ta sama jak w Play. Są dodawane do konta wraz z doładowaniem. MV działają na platformie billingowej P4.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #684496  autor: wuerzet
 21 gru 2013, 18:14
W moim przypadku ponownie zgłosili problem do sieci Plus. Wyjaśni mi ktoś dlaczego właśnie do Plusa skoro przenosiłem numer z Play, a nigdy nie miałem numeru w Plusie ?

Oferta jest jak dla mnie bardzo fajna, ale jak się okaże, ze nikt z tej sieci nie będzie mógł się ze mną skontaktować przez Święta , czy okres do Sylwestra to w nowym roku opuszczam Wikingów.

 #684515  autor: telemaniak1984
 21 gru 2013, 19:08
wuerzet pisze:W moim przypadku ponownie zgłosili problem do sieci Plus. Wyjaśni mi ktoś dlaczego właśnie do Plusa skoro przenosiłem numer z Play, a nigdy nie miałem numeru w Plusie ?
Bo to Plus ma problem. To klienci Plusa nie mogą dzwonić do Ciebie. Przecież rozumiem, że Ty możesz się wszędzie dodzwonić, tak?

Załużmy, że jesteś klientem Plus i nie możesz zadzwonić do klienta Mobile Vikings. Do kogo to zgłosisz? Przecież nie do Mobile Vikings.

Niestety rzutuje to na Mobile Vikings, ale oni niestety nic nie mogą z tym zrobić. Mobile Vikings nie ma wpływu na komfort użytkowników Plus.

Tak na dobrą sprawę powinni to również zgłosić Twoi znajomi z Plusa do Plusa właśnie. To przecież oni mają problem - nie Ty.
  • Strona 16 z 50
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 50
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 50