DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 50
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 50

 #687804  autor: ciekawy
 04 sty 2014, 17:01
dokładnie,zamiast zmieniać od razu sieć to lepiej napisać do któregoś urzędu UKE,UOKiK i opisać sytuacje, jak nie chcą sami zapewnić dobrego działania sieci to niech się tłumaczą urzędom

 #687824  autor: wuerzet
 04 sty 2014, 18:28
Tyle, że takie tłumaczenie się może trwać dniami, tygodniami, a do mnie w tym czasie nie będzie można się dodzwonić ;)

 #687865  autor: ciekawy
 04 sty 2014, 22:05
dlatego w sieci wirtualnej warto mieć dodatkowy numer,a podstawowy choćby tylko do odbierania połączeń w jednej z 4 salonowych sieci

 #687940  autor: Blank
 05 sty 2014, 10:51
ciekawy,
Znowu piszesz bzdury

wuerzet, dlatego jak najszybciej należy zawiadomić UKE. I poinformować o zawiadomieniu obu operatorów. W takich wypadkach, blad na 99% jest po stronie Plusa. I moim zdaniem, robione jest to celowo...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #687946  autor: piotras
 05 sty 2014, 11:44
W takich wypadkach, blad na 99% jest po stronie Plusa. I moim zdaniem, robione jest to celowo...
Tak, przenosił numer z play do mv (czyli de facto z play do play) i plus celowo blokuje swoim użytkownikom możliwość kontaktu z nim 8). Niedobry plus.

 #687968  autor: MADMAX
 05 sty 2014, 13:26
Moja historia przeniesienia numeru do MV.

W grudniu wskazałem termin 6 stycznia 2014.
4 stycznia dostałem maila:
Twój numer został z sukcesem przeniesiony do Mobile Vikings
Jednak działał wciąż na karcie Play więc uznałem to za falstart informacyjny.

Dziś o północy (tj. z 4 na 5 stycznia) nr przestał funkcjonować w sieci Play i nadal nie działa na karcie MV.
Ludzie dzwoniący do mnie słyszą komunikat "numer nie istnieje" lub "nie ma takiego numeru". :roll:

Pozdrawiam

 #687977  autor: Blank
 05 sty 2014, 13:41
piotras, wydawało mi sie, ze migracja byla z plusa. Najwyraźniej sie pomylilem.
Jeżeli migracja byla z Play, a numer nie nalezal do Plusa, to raczej nie jest to wina sieci zdrajcy narodu polskiego, ale do UKE i tak powinien napisać ;)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #687982  autor: piotras
 05 sty 2014, 14:00
MADMAX pisze:Moja historia przeniesienia numeru do MV.

W grudniu wskazałem termin 6 stycznia 2014.
4 stycznia dostałem maila:
Twój numer został z sukcesem przeniesiony do Mobile Vikings
Jednak działał wciąż na karcie Play więc uznałem to za falstart informacyjny.

Dziś o północy (tj. z 4 na 5 stycznia) nr przestał funkcjonować w sieci Play i nadal nie działa na karcie MV.
Ludzie dzwoniący do mnie słyszą komunikat "numer nie istnieje" lub "nie ma takiego numeru". :roll:
Znowu problem gdy play przenosi numer pomiędzy swoimi sieciami / wirtualnymi działającymi na swojej infrastrukturze. Nie feruje wyroków (nie jestem jakiś anty-playowy bo sam korzystam z tego operatora) ale coś może być na rzeczy. Ja też miałem problem gdy przenosiłem numer z Play do VM.

 #687999  autor: KA
 05 sty 2014, 14:49
Ja natomiast nie miałem żadnego problemu przenosząc z Play abo do Virgin - szybko i bezboleśnie. Mam natomiast teraz problemy przy przeniesieniu z Virgin do Plusa, bo VM opóźnia uwolnienie numeru.

 #688037  autor: ciekawy
 05 sty 2014, 17:09
dlaczego Virgin opóźnia oddanie numeru ?

podali powód ?

 #688053  autor: KA
 05 sty 2014, 18:51
Odp na PW, bo to temat o Wikingach. Sorry, robi się tzw. śmietnik, nie chciałbym się do tego zbytnio przyczyniać...

 #688102  autor: MADMAX
 05 sty 2014, 21:11
Trochę to trwało ale po perturbacjach (mój poprzedni post) numer został aktywowany około godziny 19:00 a 1,5h później pojawiły się na koncie środki na koncie.

Pozdrawiam

 #688134  autor: marcin1980
 05 sty 2014, 22:34
MADMAX pisze:Ludzie dzwoniący do mnie słyszą komunikat "numer nie istnieje" lub "nie ma takiego numeru". :roll:
Po przeniesieniu numeru operator ma czas do 72godz na pełną aktywacje przeniesionego numeru ale z reguły pełna aktywacja następuje w ciągu kolejnych 24godz

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #688330  autor: petter91
 06 sty 2014, 16:07
KA pisze:Mam natomiast teraz problemy przy przeniesieniu z Virgin do Plusa, bo VM opóźnia uwolnienie numeru.
Mógłbyś napisać w temacie o Virgin co to za problemy?
Chciałbym przenieść numer do Virgin ale boję się go stracić.

 #688581  autor: wuerzet
 07 sty 2014, 15:25
Po 3 tygodniach w końcu mogę odbierać telefony i smsy od siostry która mieszka za ścianą :) I od reszty osób z Plusa.

[ Dodano: 2014-01-09, 10:58 ]
Jeśli byłby ktoś zainteresowany to mam do oddania 2 kody rabatowe na startery 19zł (z rabatem cena wynosi 5 zł) do wykorzystania do końca miesiąca. Szczegóły na PW.

 #689600  autor: Liquid
 11 sty 2014, 17:19
Kontakt z help desk na razie więcej niż wzorowy. Dziś (11.01) otrzymałem komunikat że mój numer został przeniesiony jutro czyli 12.01 ;) Na razie nowa karta nie działa ale według zapewnień powinna odpalić jutro w ciągu dnia. Panel sterowania bardzo przyjemny dla oka i czytelny.

 #690468  autor: wuerzet
 15 sty 2014, 17:18
Epilog mojej sprawy z Wikingami i Plusem.

W ramach rekompensaty otrzymałem 190 punktów Wikingów (1 doładowanie) + zestaw firmowych gadżetów (słuchawki nauszne, pendrive 2GB, torba lniana, notes, długopis, smycz).

 #690518  autor: Liquid
 15 sty 2014, 20:13
wuerzet pisze:Epilog mojej sprawy z Wikingami i Plusem.

W ramach rekompensaty otrzymałem 190 punktów Wikingów (1 doładowanie) + zestaw firmowych gadżetów (słuchawki nauszne, pendrive 2GB, torba lniana, notes, długopis, smycz).
Widziałem, widziałem na FB :)

Córka korzysta już od kilku dni z MV i jak na razie wszystko OK.

[ Dodano: 2014-01-15, 20:35 ]
Jakby kogoś interesowało to załączam zrzuty panelu sterowania:


Obrazek


Obrazek

 #690806  autor: ukefake
 16 sty 2014, 18:33
wuerzet, czy UKE zajęło się sprawą, czy operatorzy jednak sami się dogadali?

 #690890  autor: wuerzet
 17 sty 2014, 00:20
Operatorzy sami się dogadali, ale zapowiedziałem skierowanie sprawy do UKE.
  • Strona 21 z 50
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 50
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 50