DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 36 z 72
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 72

 #689569  autor: ciekawy
 11 sty 2014, 15:27
najpierw przenosisz na osobe prywatną tak jak jest w starej sieci, a potem może przerejestrować w nowej sieci na firme albo na odwrót, przerejestrować w starej sieci na firme i przenieść do nowej sieci też na firme
czyli przeniesienie firma - firma albo osoba prywatna - osoba prywatna, dane muszą być takie same

 #689616  autor: Micho
 11 sty 2014, 18:44
Jak długo czeka się na wysłanie papierów przy przenoszeniu do NJU?
Ja złożyłem zamówienie w środę 8.01 i do dzisiaj mam status "sprawdzanie danych

Status ten oznacza, że obecnie trwa sprawdzanie danych jakie zostały podane w zamówieniu."

Co oni tyle czasu sprawdzają, czy poprawnie wypełniłem rubryki? :)
I jak to jest z przenoszeniem numeru na koniec promocji, czy wtedy też obowiązuje miesięczne wyprzedzenie? Bo umowę w T mam do 18.02 i w takim tempie NJU nie wyrobi się w czasie.
 #690013  autor: KSI
 13 sty 2014, 18:21
Może to zabrzmi śmiesznie/dziwnie/niespotykanie/tragicznie ale od 30 grudnia nie mogę przenieść numeru od starego operatora do nowego. Numer powinien być przeniesiony do nowego operatora w sylwestra. Winny jest najprawdopodobniej człowiek, który mnie obsługiwał a potem jego koledzy i ogólnie salon.

W tej chwili moim problemem jest to, że żeby zrobić przeniesieniu numeru muszę zrobić na nowo wniosek (tym razem w salonie firmowym a nie APS), tylko że stary operator PLUS, musi anulować/zamknąć przeniesienie z 30 grudnia.

Żeby to zrobić, musiałem wysłać SMSa o treści ZOSTAJE na numer 101, uczyniłem to w piątek około godziny 16. Żeby przyspieszyć tą procedurę, by móc na nowo u nowego operatora złożyć wniosek o przeniesienie, zadzwoniłem do BOK - 40 minut na linii i przełączanie między osobami, dopiero 3 osoba skontaktowała się z działem przenoszenia numerów i poinformowała mnie, że nie da się tego przyspieszyć, muszę czekać na SMS z potwierdzeniem, który otrzymam do 24 godzin od wysłania.

W sobotę zadzwoniłem gdy minęły 24 godziny ale wyprowadzono mnie z błędu, że wcale nie ma terminu 24 godzin i dział przenoszenia numerów w soboty nie pracuje.

Czekałem dziś i nadal nie otrzymałem potwierdzenie więc udałem się do salonu plus najpierw APS, połączyli mnie z BOK, a pani z działem przenoszenia numerów i wiedziała, że SMS o treści ZOSTAJE wysłałem 2 razy. Poinformowała mnie, że już wszystko jest OK a smsa nie dostałem najprawdopodobniej przez błąd sieci.

Jednakże w salonie firmowym nowego operator doświadczony i znany mi pracownik nie mógł przenieść numeru, bo nadal to nie było możliwe. Udałem się więc do sklepu firmowego PLUSa, tam wszystko sprawdzili, zadzwonili i uzyskali informację, że to może potrwać nawet tydzień oraz, że nie ma konkretnego terminu w jakim powinni to stare błędnie zrobione przeniesienie u siebie uznać za nieaktualne.

Cholera j...., nie dość, że udzielają mi błędnych informacji to jeszcze zlewają. Czy jest jakiś sposób, żeby to przyspieszyć i nie czekać 7 dni albo dłużej?

 #690024  autor: Morvius
 13 sty 2014, 19:00
niestety nie ma opcji chyba że new numer. czy miałeś mixa w plusie zanim się przenosiłeś?

Klasyczny obserwator wątku.

 #690031  autor: marcin1980
 13 sty 2014, 19:21
Naprawdę dziwna sprawa bo z reguły kiedy dane osobowe się zgadzają no chyba że gdzieś był jakiś błąd to trwa 1-3 dni przeniesienie numeru.
Tak z ciekawości twój numer był zarejestrowany i ktoś z pracowników gdzieś popełnił błąd :?:
Wejdz na forum plusa i opisz tą sytuacje tam udzielają sie pracownicy i być może pomogą ci rozwiązać twój problem szybciej niz te siedem dni

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #690034  autor: KSI
 13 sty 2014, 19:39
Dane się zgadzały przynajmniej powinny bo jednak adres był inny ale od nowego operatora wiem, że plus dał zgodę. Pracownik nowego operatora nie dał mi do podpisania upoważnienia do przeniesienia numeru, poszedł do plusa tylko sam wniosek.

Numer był na kartę, potem w mixie i znowu na kartę.

 #690036  autor: Morvius
 13 sty 2014, 19:41
ale jeżeli był mix a nie był zakończony komendą PNK na numer 2699 to numer pomimo zakończenia się mixa dalej widniał jako mix i tu powstaje problem z przeniesieniem. jak mniemam nie wiedziałeś że trzeba w taki sposób mix zakończyć?

Klasyczny obserwator wątku.

 #690038  autor: KSI
 13 sty 2014, 19:48
było robione PNK kilka miesiecy temu. Nie szukajcie tu problemu bo jest znany.

 #690441  autor: massiwo
 15 sty 2014, 15:16
czegos tutaj nie rozumiem...

10.I.14 zamowilem na stronie nju aktywacje wraz z przeniesieniem numeru, zaznaczylem opcje, by przeniesli z koncem trwania promocji
14.I.14 podpisalem umowe z nju
18.I.14 konczy sie umowa z p4
19.I.14 powinienem byc w nju, pewnie jutro dostane info jaki to bedzie konkretny dzien

moje pytanie, czy zaplace jakas kare???

 #690448  autor: Liquid
 15 sty 2014, 16:06
massiwo pisze:czegos tutaj nie rozumiem...

10.I.14 zamowilem na stronie nju aktywacje wraz z przeniesieniem numeru, zaznaczylem opcje, by przeniesli z koncem trwania promocji
14.I.14 podpisalem umowe z nju
18.I.14 konczy sie umowa z p4
19.I.14 powinienem byc w nju, pewnie jutro dostane info jaki to bedzie konkretny dzien

moje pytanie, czy zaplace jakas kare???
Kary nie zapłacisz bo raczej nie będziesz przeniesiony 19.01 mimo że umowa kończy Ci się 18.01. Data przeniesienia będzie ustalona po okresie rozliczeniowym obowiązującym w czasie trwania umowy. Czyli przykładowo, umowa kończy Ci się 18.01 a okres rozliczeniowy miałeś od 14 danego miesiąca do 13 kolejnego. Przeniesiony zostaniesz zatem 14.02. Taką posiadam wiedzę.

 #690472  autor: massiwo
 15 sty 2014, 17:24
okres mam od 20ty, do 19ty kazdego mc

 #690496  autor: Liquid
 15 sty 2014, 18:57
massiwo pisze:okres mam od 20ty, do 19ty kazdego mc
No to powinni Cię przenieść 20.01 bez żadnej kary.

 #690506  autor: massiwo
 15 sty 2014, 19:29
ok, troche niespokojny jestem, bo cos obilo mi sie o karze 150zl...

 #690507  autor: Liquid
 15 sty 2014, 19:32
massiwo pisze:ok, troche niespokojny jestem, bo cos obilo mi sie o karze 150zl...
Kara za co? Karę płacisz za zerwanie umowy i udzielone bonusy w ramach umowy proporcjonalnie do końca trwania umowy. 19.01 przechodzisz w umowę na czas nieokreślony i możesz robić co chcesz. Więc skąd taka obawa?

 #690540  autor: massiwo
 15 sty 2014, 21:06
wybierajac opcje przeniesienia w nju, mialem do wyboru
- z 30'to dniowym okresem wypowiedzenia
- z koncem trwania umowy
- w wybranym przez siebie dniu

wybralem opcje 2, dzis dzwonilem do bok p4, dokladnie przestawilem swoja sytuacje, bo rozwazam, jeszcze zerwanie umowy z nju (10dni) i wziecie abo w orange, akurat dzisiaj pojawil sie grupon -30%
i konsultant powiedzial, ze jezeli nie zachowalem 30dni, nawet jesli umowa przechodzi w czas nieokreslony to kara 150zl, stad moje pyt ;)

druga rzecz, gdybym zrezygnowal z nju, w sumie dostalem umowe do podpisania wczoraj, ale w necie zaczalem przeniesienie juz 7go i taka data jest na umowie, to odeslac musze do piatku!?

i rozumiem, ze przenoszac sie z nju do orange, to bonusow nie ma, bo to przeciez ten sam operator, to nie to samo jak przeniesienie np z tmobile do orange!?
 #690719  autor: falcon32
 16 sty 2014, 15:13
Aktualnie mam numer firmowy w play. Jestem w trakcie rozwiązywania umowy. Chcę przejść do nju. Z tego co się orientuję to po rozwiązaniu umowy numer przechodzi do fresh. Czy można taki numer przenieść do nju czy najpierw trzeba zrobić cesję na osobę prywatną ?

 #690749  autor: kamil1221
 16 sty 2014, 16:24
Tak musisz dokonać cesji / przerejestrowania numeru.

Oferta Nju jest skierowana wyłącznie do Klientów indywidualnych - więc w procesie MNP nie przejdzie wniosek z danymi firmy.

 #690759  autor: falcon32
 16 sty 2014, 16:48
Pytanie dodatkowe czy mogę dokonać cesji w czasie trwania umowy tzn przejść z numerem z mojej firmy na mnie osobiście i dokończyć umowę

 #690793  autor: kamil1221
 16 sty 2014, 18:11
Zazwyczaj istnieje taka możliwość. Sprawdź czy nie będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami (w niektórych sieciach zmiana abonenta jest płatna).

 #690803  autor: Ruben
 16 sty 2014, 18:30
Na innym forum czytałem, że od wczoraj czy dzisiaj w Play jest już też płatna zmiana właściciela numeru. O ile dobrze pamiętam to koszt 30pln.
  • Strona 36 z 72
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 72
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 72