DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 224 z 241
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 241

 #689988  autor: user_delete19
 13 sty 2014, 16:57
bosh... poziom tragiczności tego jest niedoopisania... zacznijmy od tego, że albo się nie chce załadować, albo po załadowaniu wyświetla radosny "Strona Play24 wygasła z powodu zbyt długiej nieaktywności. Zaloguj się ponownie korzystając z przycisku poniżej." albo "otrzymano błędne dane z serwera" albo "Przekroczyłeś limit logowań. Spróbuj ponownie za kilka minut." (logowałem się raz)... litości...

Już w ogóle przemilczmy, że wcześniej było bardziej przejrzyście...

 #690016  autor: bolek2004
 13 sty 2014, 18:31
Nie wiem po co zmieniali coś co działało bardzo dobrze, jedną z zalet play była właśnie wygodna obsługa przez www, a teraz to co zrobili to jakaś żenada. Przecież to wygląda jak choinka świąteczna, a nie system do obsługi numeru przez www.

 #690070  autor: user_delete19
 13 sty 2014, 21:32
Jedyne wnioski mogę wysnuć ze zrzutu ekranów bo szumne wprowadzenie to gigantyczna wtopa ale właśnie - ogromne elementy które nie nisą za sobą żadnej informacji... bezsens totalny, no ale klient mnie doinformowany/zorientowany co-i-jak wydaje jest klientem łatwiejszym w dojeniu...

 #690073  autor: bolek2004
 13 sty 2014, 21:39
Mi się udało co jakiś czas zalogować i chwilę posprawdzać, w porównaniu ze starym systemem to jest tragedia, w starym wszystko było w miarę przejrzyste i poukładane, co ważne po samym zalogowaniu do konta wyświetlało stan wszystkich praktycznie pakietów/stan konta, a w nowej wersji tak nie ma, trzeba się naklikać.
Dla mnie jednym z elementów oferty ważna była obsługa przez www, i było bardzo dobrze ale widać co dobre szybko się kończy:(
Obawiam się że z czasem mogą zmienić zasady, że nie będzie można obsługiwać więcej niż jeden numer na jedno konto email bo już kiedyś pracownicy o tym wspominali że docelowo ta opcja ma być tylko w taryfach biznesowych, jeśli do tego dojdzie to już w ogóle będzie dolina.

 #690085  autor: KA
 13 sty 2014, 22:18
Przed chwilą zalogowałem się, po wielu godzinach prób, do starej wersji - ???

 #690127  autor: bolek2004
 14 sty 2014, 09:38
Ja też dzisiaj więc najprawdopodobniej chodzi o to że informatycy czegoś nie dograli i coś im nie wychodziło i powrócono do starej wersji, ale myślę że niestety nie na długo. Raczej play nie przejął się krytyką w internecie tego nowego systemu.

 #690272  autor: piechucki
 14 sty 2014, 19:30
Mogę śmiało powiedzieć, że właśnie przejrzystość starego play24 i możliwość kontroli wszystkich telefonów w jednym miejscu jest jednym z argumentów, które powodują, że jestem tu, gdzie jestem. Jeśli się to zmieni, w zależności od wprowadzonych zmian będę rozważał ewentualne dalsze kroki, nie wykluczając zmiany sieci...

 #690329  autor: Jackyy
 14 sty 2014, 22:37
Witam. Mam pytanie. Od 2009 roku posiadam aktywną kartę play w taryfie fresh. Rozważam przejście na abonament. Czy dzwoniąc na infolinię mogę otrzymać korzystniejsze warunki na abonament, niż klienci rozpoczynający przygodę z play?
Pozdrawiam.

 #690332  autor: yul69
 14 sty 2014, 23:00
Nie.

 #690368  autor: ripp1337
 15 sty 2014, 11:01
yul69 pisze:Nie.
Nie do końca. Oferty są takie same, ale często okresy zniżkowe są dłuższe. Np. przy wyborze nielimitowanych smsów do wszystkich infolinia daje to za 3 msc za darmo, w necie i w salonach jest 1 msc. Różnice oczywiście nie są duże, ale jak ktoś lubi "dla sportu" mieć najtaniej to infolinia może pomóc.

 #690392  autor: Morvius
 15 sty 2014, 12:22
po takiej samej migracji dostałem identyczne warunki

Klasyczny obserwator wątku.

 #693722  autor: armator11
 27 sty 2014, 15:14
Widzę, że działa już nowe play24 i muszę to tu napisać: dlaczego zepsute zostało coś co działało dobrze i było przejrzyste? Zmieniło się kilka drobnych szczegółów ale drastycznie pogorszyło to czytelność. Komu przeszkadzał stan konta widoczny bezpośrednio po zalogowaniu? To samo z bilingiem, w tej chwili jest mało czytelny :/ Wszystko się zlewa i rozjeżdża. Znak zapytania nad nazwą z kontaktów? Brak kolorów... Brak możliwości konfiguracyjnych w podsumowaniu.... itd...

 #693736  autor: user_delete19
 27 sty 2014, 16:07
* 'sesja wygasła' - co za kretynizm? właszcza, że cały czas aktywnie sobie klikam w serwisie =,=
* konieczność kliknięcia celem wyświetlenia podsumowania konta i wyciągnięcie na wierzch 'mój telefon' - dwa kolejne kretynizmy (przykrywanie rzeczy użytecznych kompletnie nieużytecznymi...)
* brak bardziej szczegółowych statysytk - kiedyś było chociażby super wygodne 'play, stacjonarne, inne' - teraz jest tylko per kontakt...

 #693743  autor: DaveX
 27 sty 2014, 16:40
Jeszcze bym przebolał aktualizację Play24.. gdyby dane szybciej się wczytywały.

 #693748  autor: goral2099
 27 sty 2014, 16:59
No ogólnie kicha. Zawsze powolnie to wszystko na stronie Play działało, ale było przejrzyście. Teraz 1/4 strony to mój nr telefonu, następna 1/4 to nazwa mojej taryfy, a kolejne to model mojego telefonu ( do tego źle wykryty...). Czyli cała ta strona nie zawiera absolutnie nic przydatnego.

 #693828  autor: BUCKS
 27 sty 2014, 21:24
Stan konta i pakietów minut jest teraz "ukryty" co przy kilku numerach jest lekko uciążliwe, stara wersja była dla mnie czytelniejsza i miała więcej informacji np. z billingu zniknęły statystyki z podziałem PLAY, stacjonarne i inni itp. Pierwsze 30 sekund korzystania i wrażenie negatywne ale cóż zostałem na siłę uszczęśliwiony, choć wolałbym mieć możliwość wyboru.

 #693929  autor: bolek2004
 28 sty 2014, 09:40
Generalnie zmiany na minus, model telefonu na wierzchu i opcja doładowań na pół strony, no ale ktoś w play wie lepiej co użytkownikowi jest potrzebne.

 #693933  autor: user_delete19
 28 sty 2014, 10:15
bolek2004 pisze:no ale ktoś w play wie lepiej co użytkownikowi jest potrzebne.
No ba! użytkownik nie wie ile ma, ale od razu ma zaprezentowaną opcję doładowania (i to z całkiem sporą kwotą) - radujmy się!

(wciąż nie pojmuję na diabła wyciągać i w ogóle prezentować model telefonu... =,=)

 #693947  autor: bolek2004
 28 sty 2014, 11:24
Tylko czekać jak bok play zaleją zgłoszenia dotyczące tego że mają dany telefon a w play24 pokazuje się inny model telefonu:)
W sumie sam mam jeden numer z nokią c1-01, a w p24 pokazuje się że to nokia c1-03. No ale wiadomo że to po imei telefonu można model wyłapać. Jakby na próbę zmienić imei to i model tela by się zmienił, no ale wiadomo zmiana imei w Polsce jest nielegalna.
  • Strona 224 z 241
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 241
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 241