DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 22 z 50
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 50

 #691151  autor: nowy57
 18 sty 2014, 00:20
Wiślak pisze:Kontakt z help desk na razie więcej niż wzorowy. Dziś (11.01) otrzymałem komunikat że mój numer został przeniesiony jutro czyli 12.01 ;) Na razie nowa karta nie działa ale według zapewnień powinna odpalić jutro w ciągu dnia. Panel sterowania bardzo przyjemny dla oka i czytelny.
POTWIERDZAM
odpowiedzi na maila maksymalnie kilkadziesiat minut
najczescie do 10min !
mam nadzieje ze samo korzystanie z viking bedzie rownie przyjemnie jak korespondencja z BOK vikingow

 #691194  autor: piotras
 18 sty 2014, 10:21
A nie drażni Was styl ich odpowiedzi? Jakieś emotikony, walenie na Ty od samego początku, błędy ortograficzne i stylistyczne... Może jest to spowodowane tym, że mam 3 z przodu ale mnie to irytuje (nie czuje się urażony tylko zniesmaczony :) ). Skoro ja się podpisuje imieniem i nazwiskiem to czemu on się podpisuje "Szymon"? Czemu ma służyć ta anonimizacja?

 #691463  autor: manyaky
 19 sty 2014, 03:55
Świetna sprawa z tym brakiem ograniczenia w T-Mobile! Jak ma się sprawa dla przeniesionych numerów i zasięgiem Plus/Orange?
piotras pisze:A nie drażni Was styl ich odpowiedzi? Jakieś emotikony, walenie na Ty od samego początku, błędy ortograficzne i stylistyczne... Może jest to spowodowane tym, że mam 3 z przodu ale mnie to irytuje (nie czuje się urażony tylko zniesmaczony :) ). Skoro ja się podpisuje imieniem i nazwiskiem to czemu on się podpisuje "Szymon"? Czemu ma służyć ta anonimizacja?
Byciem cool i trendy. Na marginesie BOK Play też przez dłuuuugi czas witał się z klientami bardzo irytującym "w czym mogę Ci pomóc"?
marcin1980 pisze: Po przeniesieniu numeru operator ma czas do 72godz na pełną aktywacje przeniesionego numeru ale z reguły pełna aktywacja następuje w ciągu kolejnych 24godz
O ile użyszkodnik sobie na to pozwoli we wniosku o przeniesienie. :P

 #691505  autor: yorgol
 19 sty 2014, 11:58
Jakbyście mieli zamiar zamówić starter to napiszcie do mnie, jak podacie mnie jako osobę polecającą wyślę wam 10zł ;) Po prostu jest promocja i jak osobą którą się poleci doładuje pierwszy raz konto dostaje się też doładowanie za 19zł czyli odsyłając wam dyszkę obaj mamy doładowania za pół ceny.

 #691565  autor: janekiwan
 19 sty 2014, 14:45
manyaky pisze:Świetna sprawa z tym brakiem ograniczenia w T-Mobile! Jak ma się sprawa dla przeniesionych numerów i zasięgiem Plus/Orange?
przeniesione tak jak i nowe numery nie są wpuszczane do Plusa i Orange.

 #691750  autor: manyaky
 20 sty 2014, 00:02
janekiwan, dzięki.

 #696064  autor: MADMAX
 05 lut 2014, 11:34
Jeśli o czas reakcji helpdesku chodzi to również jestem zadowolony.

Otrzymujecie jakąś informację sieciową lub smsa o tym, że ważność bonusów się kończy? Specjalnie czekałem do ostatniego dnia ale żadnej notki na telefon w tej sprawie nie dostałem więc trzeba będzie ustawiać sobie przypomnienie.

Co do jakości połączeń jest okay. Co do MMSów tylko mam wątpliwość ale na razie wielu nie wysłałem ale kilka wyszło z telefonu ze sporym opóźnieniem. W Play takich efektów specjalnych nie miałem.

Jak na razie uważam, że decyzja o przejściu do MV była słuszna :)

Pozdrawiam

 #696076  autor: wasylek
 05 lut 2014, 12:42
MADMAX pisze:Jeśli o czas reakcji helpdesku chodzi to również jestem zadowolony.

Otrzymujecie jakąś informację sieciową lub smsa o tym, że ważność bonusów się kończy? Specjalnie czekałem do ostatniego dnia ale żadnej notki na telefon w tej sprawie nie dostałem więc trzeba będzie ustawiać sobie przypomnienie.

Co do jakości połączeń jest okay. Co do MMSów tylko mam wątpliwość ale na razie wielu nie wysłałem ale kilka wyszło z telefonu ze sporym opóźnieniem. W Play takich efektów specjalnych nie miałem.

Jak na razie uważam, że decyzja o przejściu do MV była słuszna :)
Ja otrzymałem wiadomość 03.02 informacje ze mam mniej niż 20smsów, i drugiego 5smsów oraz ze mam mniej niż 20kb i 5kb. Razem 5 smsów otrzymałem po zakończeniu się pakietów. A 4.02 informacje "Wykorzystałeś darmowy pakiet internetu, by otrzymać nowy pakeit 2 GB, prosimy o doładowanie konta". A pakiet miałem do 2.02

 #702213  autor: MADMAX
 03 mar 2014, 22:13
Chciałem sprawdzić wykorzystanie internetu na swoim koncie MV ale zarówno w styczniu jak i w lutym 2014 wykazuje mi 0 bajtów.

U Was też tak jest?

Obrazek

Pozdrawiam

 #702290  autor: janekiwan
 04 mar 2014, 13:08
Tak.

 #702308  autor: Flash999
 04 mar 2014, 14:59
Jeśli to jest billing, to prawdopodobnie pokazuje ile "policzono" (czyt. za ile zapłacono), transfer jest darmowy po doładowaniu więc pobiera z pakietu.

Stacje bazowe w województwie podlaskim

 #702325  autor: MADMAX
 04 mar 2014, 17:08
@Flash999
Mimo, że są to połączenia darmowe to powinny być wykazane sesje i ilość wykorzystanych danych :-)

Dostałem wiadomość z helpdesku MV (znów szybka reakcja na zapytanie w sprawie więc duzy + :) )
Pracujemy nad tym, aby te informacje były widoczne także na kontach Użytkownikach. Prosimy o cierpliwość.
Dodatkowo otrzymałem wykaz połączeń na skrzynkę @ więc jestem zadowolony :-)

Pozdrawiam

 #702326  autor: Emsi
 04 mar 2014, 17:13
Jest możliwość usunięcia konta na stronie Vikingów?

 #702910  autor: loco15
 07 mar 2014, 14:53
Czy po zamówieniu startera i aktywowaniu go można od razu wysyłać smsy premium, czy tak jak w innych sieciach trzeba najpierw dokonać pierwszego doładowania?

 #702913  autor: wasylek
 07 mar 2014, 15:13
loco15 pisze:Czy po zamówieniu startera i aktywowaniu go można od razu wysyłać smsy premium, czy tak jak w innych sieciach trzeba najpierw dokonać pierwszego doładowania?
po pełnej aktywacji można słać od razu smsy premium.

 #702914  autor: loco15
 07 mar 2014, 15:18
wasylek, dzięki

 #713160  autor: bolek2004
 26 kwie 2014, 09:07
Widzę że uruchomili możliwość doładowania telefonu przez sms. To z ich FB:
Vikingowie! Wychodzimy naprzeciw Waszym oczekiwaniom i uruchamiamy nowy, szybki sposób doładowania Twojego konta.
DOŁADOWANIE SMS rusza już teraz! Szczegóły znajdziecie na naszej stronie: https://mobilevikings.pl/pl/easypay/manage

 #719812  autor: Superkaziu
 25 maja 2014, 10:22
bolek2004 pisze:Widzę że uruchomili możliwość doładowania telefonu przez sms. To z ich FB:
Vikingowie! Wychodzimy naprzeciw Waszym oczekiwaniom i uruchamiamy nowy, szybki sposób doładowania Twojego konta.
DOŁADOWANIE SMS rusza już teraz! Szczegóły znajdziecie na naszej stronie: https://mobilevikings.pl/pl/easypay/manage
Aby to przeczytać, trzeba mieć tam wykupiony starter...

Zastanawiam się nad kupieniem ich startera ale formy płatności mnie zniechęcają. Jedyną opcją jest karta kredytowa i to ze wskazanych (Mastercard i coś jescze). Da się w jakiś inny sposób doładować konto?

I czy działają te prepaidowe wirtualne karty WBK?

Z góry dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam

Siemens C65 -> Sony Ericsson k510i -> SE C702 -> SE C902 -> Samsung S7350i Ultra Style -> Huawei U8500 -> LG P500 -> Sony Ericsson Xperia Arc S

Najlepszy telefon jaki miałem: C902
Najgorszy: U8500

 #719814  autor: user_delete19
 25 maja 2014, 10:57
na prawdę jest napisane karta *kredytowa*? ciężko mi w to uwierzyć... dla merchanta raczej typ karty jest mało istotny (i aktualnie chyba nawet transparentny), kwestia tego czy po próbie obciażenia dostaną informację zwrotną czy się udało czy nie. Jak dasz rady płacić prepaidowymi kartami gdzie indziej to tam też spokojnie powinieneś móc zapłacić.

(disklejmer: teoretyzuję)

 #719935  autor: surma
 25 maja 2014, 23:01
@up, przejdzie każda karta z ustawionymi limitami na transakcje internetowe (w większości banków domyślnie wyłączone)
  • Strona 22 z 50
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 50
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 50