mzas pisze:Potwierdzam to co pisze użytkownik
facet_.
[ciach]
Zadzwoniłem na *500# i powiedziałem, że jestem zainteresowany ofertą przedłużeniową, która została do mnie wysłana i widzę ją też w serwisie play24. Nie było żadnego problemu. Udało mi się uzyskać formułę UNLIMITED EUROPA z pakietem 750 mb za 89,99zł (czyli do zwykłego 79,99 dopłaciłem 10zł za 750mb) oraz G2 za 549zł. Mechanizm działania jest prosty. Pracownicy mają możliwość przydzielenia albo 750 mb albo 2gb pakietu danych (odpowiednio 10zł, 20zł) i zniżki na telefon (tj. cena telefonu w abonamencie +30zł przy mojej ofercie. Dostałem przy 89zł miesięcznie cenę telefonu z abonamentu 119zł.). Nic więcej nie udało się ugadać.
Dokładnie taka oferta by mnie interesowała, z taką ceną tej klasy telefonu.
mzas
Mógłbyś proszę mi napisać co podałeś jako powód rozwiązania umowy? Trzeba się rozpisywać?
Ktoś wcześniej wspominał, żeby wspomnieć o przejściu na kartę (żeby nie stracić nru). Zaznaczyć więc oba pola ("Ja niżej podpisany...") ?
Jeszcze jedno Panowie,
jak traktowane jest to wypowiedzenie jeśli umowa kończy mi się pod koniec kwietnia? Tzn. w opisie mam sprecyzować, że po prostu nie chcę przedłużać umowy? Bo rozwiązanie przed czasem wiąże się z karą...