Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
35
Rejestracja
30 mar 2010, 15:51
Sieć
Orangutan
Lokalizacja
SD
Normalnie w tej taryfie dają 500 dla nowych i od 625 do 750 minut dla stałych abonentów plus bez limitu do Orange.bozuch pisze:no i po złożonym tydzień temu wypowiedzeniu był telefon i propozycja:
abonament 69.90 -30%
1000min do wszystkich
nielimitowane rozmowy i smsy do orange
1gb
umowa na 12miesięcy bez telefonu
umowa na 24miesiące z tel galaxy grand neo za 39zł
chyba więcej się nie da wyciągnąć?
Dostałam podobna ofertę, ale zastanawiam się czy może warto jest czekać do wprowadzenia nowych planów. Chociaż konsultant twierdzi, że zniżek na nowe smart plany nie będzie raczej. Może będzie większy wybór słuchawek. Już sama nie wiemkrzysztof.ka pisze:bozuch pisze:no i po złożonym tydzień temu wypowiedzeniu był telefon i propozycja:
abonament 69.90 -30%
1000min do wszystkich
nielimitowane rozmowy i smsy do orange
1gb
umowa na 12miesięcy bez telefonu
umowa na 24miesiące z tel galaxy grand neo za 39zł
chyba więcej się nie da wyciągnąć?
To ile zniżki na telefon dostałeś?Masterjam77 pisze:Przed chwila zakończyłem rozmowę z bardzo miłą Panią. Od razu konkrety że dzwoni z DUK i nikt z lepsza oferta nie zadzwoni. Rabat -30% bez żadnych ceregieli zaproponowała, tylko jeszcze cena za wysoka Galaxy Note 3 NEO bo 569 zł w abo 89,90 na 24 miesiące. Umówiliśmy się na telefon 11 kwietnia po wprowadzeniu nowych taryf i może inne ceny telefonów. Jak nie będzie nic ciekawego to pozostanę przy starym MultiPlanie . Moim zdaniem uczciwie podeszła do sprawy więc tydzień poczekam
Nie, nie mieli racji. Taka polityka Orange. Pracownicy w salonach chyba korzystają z tego, że rozmowy nie są nagrywane i kłamię prosto w oczy klientowi. Trzeba iść jeszcze raz i stanowczo powiedzieć pracownikowi, że ma zeskanować pismo i dać Ci potwierdzenie i wszystko w tym temacie. Nie przejmować się tym co mówią.kriskris pisze: Czy rzeczywiscie w salonie mieli racje?
bardzo prosze o pomoc
Pzdr
Na odczepnego konsultant przyjmie takie pismo. Jednak numer faktycznie nie zostanie zmigrowany na kartę po zakończeniu umowy a pozostanie na czasie nieokreślonym. By w Orange przejść na kartę Klient musi nie wcześniej niż na 30dni przez zakończeniem umowy podpisać aneks migracyjny na kartę. Migrację podgrywa specjalny dział obsługi Klienta, więc sam salon nie ma możliwości bez wcześniejszej rozmowy Klienta z tym telefonicznym centrum przeprowadzić takiej akcji.mrkarolk pisze:Nie, nie mieli racji. Taka polityka Orange. Pracownicy w salonach chyba korzystają z tego, że rozmowy nie są nagrywane i kłamię prosto w oczy klientowi. Trzeba iść jeszcze raz i stanowczo powiedzieć pracownikowi, że ma zeskanować pismo i dać Ci potwierdzenie i wszystko w tym temacie. Nie przejmować się tym co mówią.kriskris pisze: Czy rzeczywiscie w salonie mieli racje?
bardzo prosze o pomoc
Pzdr