DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 42 z 72
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 72

 #715178  autor: pumczyk
 05 maja 2014, 15:43
Cześć,

Zastanawiam się nad przeniesieniem numeru z Orange (Smart Plan Multi) do NJU Mobile.
Umowa wygasa 19.06 a okres rozliczeniowy rozpoczyna się 19.06... jeśli złożę wniosek o przeniesienie wcześniej niż 19.06 to ile kary będę musiał zapłacić? Obecnie na stronie widzę kwotę ~165zł. Abonament mam 49,90 obecnie z rabatem 30%, a niestety nie wiem jak oni to liczą, wie ktoś z Was może jak to można policzyć?

 #715295  autor: Indziej
 06 maja 2014, 01:13
pumczyk pisze:Cześć,

Zastanawiam się nad przeniesieniem numeru z Orange (Smart Plan Multi) do NJU Mobile.
Umowa wygasa 19.06 a okres rozliczeniowy rozpoczyna się 19.06... jeśli złożę wniosek o przeniesienie wcześniej niż 19.06 to ile kary będę musiał zapłacić? Obecnie na stronie widzę kwotę ~165zł. Abonament mam 49,90 obecnie z rabatem 30%, a niestety nie wiem jak oni to liczą, wie ktoś z Was może jak to można policzyć?
Nie ma jednego wzoru na obliczenie kary za zerwanie umowy, ponieważ na to wpływa dużo czynników (np. rabatowane usługi dodatkowe, wspomniany przez ciebie rabat na abo 30 % itd... ).

Najlepiej będzie wykręcić numer do BOK-u bądź udać się do salonu Orange. Zapytaj się konsultanta ile będzie kosztowało zerwanie umowy na dowolny dzień ( podasz datę, która cię interesuje)

 #715427  autor: perdos1
 06 maja 2014, 19:01
Złóż wniosek o przeniesienie z dniem końca umowy, będzie najprościej i nie naliczą ci żadnej kary.
 #715953  autor: Suszek
 09 maja 2014, 10:24
Witam wszystkich forumowiczów :D
Zdecydowałam się przenieść numer do Play umowa na 6 miesięcy bez telefonu. Zamówienie złożyłam przez sklep internetowy czyli umowa zawierana będzie na odległość więc przysługuje mi 10 dni na odstąpienie od umowy.
Moje pytanie brzmi co jeśli się rozmyślę i zdecyduję jednak na pozostanie w obecnej sieci czy wystarczy tylko wysłanie rezygnacji na adres Play?
A co z kartą sim z numerem technicznym? Świadczenie usług przez nowego operatora ma rozpocząć się z dniem 1.06.2014. Czy jeśli nie zdążę w ciągu tych 10 dni to mogę to zrobić po tym okresie ale przed rozpoczęciem świadczenia usług przez Play bez płacenia kary za odstąpienie od umowy?
Dziękuję za pomoc

 #715958  autor: Liquid
 09 maja 2014, 10:46
Jeżeli numer nie został jeszcze przeniesiony do nowego operatora to musisz napisać do obecnego (najlepiej listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) rezygnację z przeniesienia. Większość operatorów ma na swoich stronach gotowe druki do pobrania. Natomiast jeżeli chcesz zrezygnować z umowy w Play musisz to koniecznie zrobić w ustawowych 10 dniach. Jeżeli tego nie zrobisz, czeka Cię opłacanie dwóch abonamentów, starego z obecnym numerem (jeżeli nie wyślesz blokady przeniesienia) i nowego z numerem tymczasowym. W najgorszym razie możesz zrezygnować z obecnego abonamentu ale stracisz obecny numer. W przypadku rezygnacji z umowy w Play po ustawowych 10 dniach, zapłacisz karę umowną.

 #715964  autor: Suszek
 09 maja 2014, 11:03
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Rozumiem, że nie ma już w Play czegoś takiego, ze jak zrezygnuje się przed rozpoczęciem świadczenia usługi i nie brało się telefonu na który przyznany został rabat to kary się nie płaci? I gdzie muszę złożyć blokadę przeniesienia w Play??? I jeszcze jedno pytanie czy aby skutecznie złożyć rezygnację z przeniesienia w Play mogę złożyć ją w najbliższym salonie Play czy muszę to zrobić listownie i gdzie najlepiej wysłać? Żeby nie było, że nie dostali?

 #715967  autor: Liquid
 09 maja 2014, 11:09
Suszek pisze:Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Rozumiem, że nie ma już w Play czegoś takiego, ze jak zrezygnuje się przed rozpoczęciem świadczenia usługi i nie brało się telefonu na który przyznany został rabat to kary się nie płaci? I gdzie muszę złożyć blokadę przeniesienia w Play??? I jeszcze jedno pytanie czy aby skutecznie złożyć rezygnację z przeniesienia w Play mogę złożyć ją w najbliższym salonie Play czy muszę to zrobić listownie i gdzie najlepiej wysłać? Żeby nie było, że nie dostali?
Nawet jeśli nie brałaś telefonu to otrzymałaś konkretne rabaty na abonament. I za to zapłaciłabyś karę umowną. Blokadę przeniesienia numeru składasz LISTOWNIE u obecnego operatora (też bym radził listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) a NIE w Play. Adres korespondencyjny znajdziesz na pewno na ich stronie. W przypadku Play wysyłasz rezygnację z umowy na adres korespondencyjny Play (pamiętaj, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) w ustawowym terminie 10 dni.

 #715973  autor: Suszek
 09 maja 2014, 11:14
Bardzo dziękuję za pomoc. :D
Pozdrawiam :smt006

 #715979  autor: Liquid
 09 maja 2014, 11:26
Powodzenia życzę w odkręceniu sprawy!
 #717805  autor: jason22
 16 maja 2014, 12:57
Witam, zlozylem wniosek o przeniesienie z t-mobile na kartę na stronie 13 maja. Najwczesniejszy termin jaki moglem wybrac to 23 maja. Kurier byl dzisiaj tj. 16 maja. Czy w zwiazku z tym numer bedzie aktywny w nju jakos wczesniej czy tego 23 maja (nie mowie o numerze tymczasowym) ?

 #717811  autor: KC-KARLOS
 16 maja 2014, 13:08
Jeśli otrzymałeś kartę z nju i ją aktywowałeś, działa na niej numer tymczasowy z taryfą tymczasową. Po otrzymaniu dokumentów przez Orange, przeniesienie dojdzie do skutku i numer z T-Mobile wejdzie w miejsce nr tymczasowego. Trwa to ok tygodnia, bo numer przeniosłeś na odległość.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #718925  autor: hoper
 20 maja 2014, 16:55
Witam wszystkich użytkowników.
Umowę w T-mobile posiadam do dnia 08.06 tego roku, okres rozliczeniowy mija 20 każdego miesiąca. Jaką datę należy podać Orange by nie mieć problemów z 2 abonamentami - końca umowy czy ostatniego okresu rozliczeniowego?
I drugie pytanie: jeśli dostanę numer zastępczy na czas przeniesienia numeru to nadal przysługuje mi darmowe zdjęcie simlocka?
Pozdrawiam.

 #719125  autor: Orange Ekspert
 21 maja 2014, 15:31
Jeśli umowy kończy Ci się w czerwcu to możesz wybrać opcję „zachowując okres wypowiedzenia”. Będziesz mógł bezpłatnie zdjąć blokadę simlock.

Pozdrawiam
Tomek
 #719422  autor: valenrot
 22 maja 2014, 17:27
Witam,
od 4 lat jestem klientem abonamentowym w Orange, w lipcu kończy mi się umowa jednak ostatnie telefony konsultantów skutecznie zniechęcają mnie do przedłużenia, co więcej chcemy z moją dziewczyna przejść do tej samej sieci (ona aktualnie plus), a orange nie ma nic ciekawego dla nowych osób.

Zainteresowała nas oferta w T-Mobile bez telefonu (all za darmo na komórkowe, internet 2gb, sms za 5 zł no limit) + promocja z Lewandowskimi.
Pytanko- przenosiny na warunkach z dopłatą z nowego "syncu"jest nie ukrywam ciekawa i raczej w 2 miesiące się nic ciekawego nie pojawi nowego, czy werto już teraz przenosić? Czy może Orange jednak coś wymyśli, żeby zachęcić nas do pomarańczowej bandery?

Czy jeśli podpiszę umowę o przeniesienie już teraz to będę płacić 2 abo, czy nowa opcja zacznie się dopiero po wygaśnieciu starej?
Jeszcze jedna siecią która rozważałem jest play, jednak zupełnie nie znam oferty, czy jest konkurencyjna w stosunku do T- Mobile? Jak tam z obsługa klienta? Wiem od rodziców ze bardzo chwalą starą Erę.
Dzięki i pozdrawiam!

 #719454  autor: usiu128
 22 maja 2014, 20:40
valenrot, łap PW ;-)

 #720565  autor: upityazotem
 28 maja 2014, 16:50
Witam wszystkich, proszę o poradę w problemie o którym poniżej:
2 miesiące temu podpisałem z T-Mobile umowę abonencką z przeniesieniem numeru z Play - umowa z Play kończyła się wczoraj 2014-05-27. Podpisując umowę dostałem nowy telefon, okazało się, że telefon wymaga karty microSim, a mój stary telefon był na "zwykłą" Sim. Udałem się do play gdzie poprosiłem o wydanie karty microSim. Pan odpowiedział, że wpłynęło wypowiedzenie i nie może mi takiej karty wydać, chyba, że anuluję to wypowiedzenie. Było to w centrum handlowym, więc udałem się do punktu T-M. czy mogę tak zrobić, w odpowiedzi usłyszałem, że tak, odebrać kartę micro i złożyć kolejny wniosek w T-M. o przeniesienie numeru. Wróciłem do play, odebrałem kartę microsim, a kolejnego dnia wróciłem do T-M.. Usłyszałem, że nie muszę nic składać, bo do T-M. nie wpłynęła informacja o mojej rezygnacji. Upewniałem się jeszcze za około 2 tygodnie, oraz dwukrotnie telefonicznie (ostatni raz 14.03) - za każdym razem słyszałem to samo - numer zostanie przeniesiony. Wczoraj minął termin przeniesienia, a mój numer jest wciąż w play. Zadzwoniłem na infolinię T.M. gdzie operator po konsultacji działem "przeniesień" udzielił mi odpowiedzi, że już dwa miesiące temu play przekazał informację o mojej rezygnacji. Polecono mi złożenie w t.m. wniosku o przeniesienie numeru w trybie 1-dniowym, a w play bede musial zapłacić za miesięczny abonament.
Jestem bardzo zły, wręcz na twarzy czerwony, wybaczcie mi jeśli napiszę teraz za ostro i może niesłusznie, ale dlaczego za niekompetencje pracowników infolinii i punktów obsługi mam płacić play za ten rachunek, jestem gotów napisać do rzecznika praw konsumentów o nakazanie t.mobile opłacenia tego rachunku. Sam czterokrotnie podejmował kroki aby sprawę wyjaśnić, za każdym razem byłem zapewniany, że wszystko będzie ok. :evil: a może w związku z powyższym zrezygnować z umowy z t.mobile, tak w ramach buntu i przedłużyć play ?

 #721089  autor: Kryniczanin
 30 maja 2014, 13:57
Mam pytanie jeden numer XXXXXXXXX prepaid ma wniosek o przeniesienie na 15 sierpień do sieci X z sieci W a w poniedziałek idę do sieci Y i wnoszę o przeniesienie w dniu 15 czerwiec do sieci Z.

Który wniosek zostanie wykonany? Tzn. czy ten wcześniejszy na datę późniejszą zablokuje ten późniejszy na datę wcześniejszą czy może pójdzie do tej sieci do której szybciej ma być oddany?

 #721175  autor: arayas
 30 maja 2014, 16:28
Witajcie, mam krótkie pytanie. Czy można przenieść numer z dnia na dzień? np. jeśli umowa kończy się 12 czerwca, czy mogę złożyć wniosek 10 czerwca o przeniesienie na 13.06?

 #721282  autor: greenrs
 31 maja 2014, 01:46
Witam.
Zapewne temat już był poruszany ale nie jestem w stanie przejrzeć 56 stron wątku :-)
Chodzi mi o przeniesienie numeru z Virgin Mobile do Play na kartę. Czy ktoś już to robił i miał jakieś problemy? Czy trzeba wcześniej zarejestrować się do Klubu Virgin, czy podanie swoich danych przy zakupie numeru jest równoznaczne z zarejestrowaniem numeru?

 #721302  autor: Wiksa11
 31 maja 2014, 09:28
greenrs pisze:Czy trzeba wcześniej zarejestrować się do Klubu Virgin, czy podanie swoich danych przy zakupie numeru jest równoznaczne z zarejestrowaniem numeru?
Nie, to były tylko dane do wysyłki(do rejestracji potrzebne są dane z dowodu których nie podawałeś, a i adres zameldowania może być inny niż ten wysyłki).
Klub Virgin tez nie ma nic do rzeczy.
  • Strona 42 z 72
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 72
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 72