DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 97 z 675
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 675

 #718816  autor: screw
 20 maja 2014, 09:28
No i zadzwonili, ale oferta "biedna". Już lepiej wypada groupon. Do tego konsultant co chwila mówił, że to już ostatni telefon od nich i jak nie wybiorę tego co proponuje to klamka zapadnie i przestanę być abonentem orange. Jak powiedziałem, że moja decyzja jest ostateczna skoro nic ciekawego nie oferują to rozłączył się bez pożegnania. Ciekawe czy będą dzwonić.

 #718823  autor: Robertuss
 20 maja 2014, 09:56
screw pisze:No i zadzwonili, ale oferta "biedna". Już lepiej wypada groupon. Do tego konsultant co chwila mówił, że to już ostatni telefon od nich i jak nie wybiorę tego co proponuje to klamka zapadnie i przestanę być abonentem orange. Jak powiedziałem, że moja decyzja jest ostateczna skoro nic ciekawego nie oferują to rozłączył się bez pożegnania. Ciekawe czy będą dzwonić.
I to się nazywa "Dział Utrzymania Klienta" :smt005

Pochwal się co proponują


Ja dziś wysłałem mailem skan z wypowiedzeniem :-)

 #718824  autor: 3.14-ter
 20 maja 2014, 10:00
To jest właśnie to, o czym pisałem - ignorancja poplątana z histerycznym brakiem kultury.
Straszą klientów, że jak nie przystanie na zbójeckie warunki (albo gorsze niż powszechnie wiadomo, że można uzyskać) to zaskakują tekstami typu "To już ostatnia szansa!", "Jak się Pani/Pan nie zdecyduje right now to pożegnamy się!" czyli w skrócie "Nie podoba się, to wypad" - nie wiem czy jest jeszcze miejsce na uśmiech politowania :smt011

Ja już w marcu powiedziałem jednej obrażonej panience z DUK, że szantaż emocjonalny niech pozostawi dla członków rodziny co najwyżej, więc się zreflektowała odrobinę i dodała "Ale ja nie wiem, czy będę w stanie Panu zaproponować podobne warunki w przyszłym tygodniu", na co odpowiedziałem "Jak Pani nie będzie, to proszę mi nawet głowy nie zawracać", "Ale wówczas nie będzie Pan naszym klientem", "Proszę Pani przeżyję jakoś, poza tym do ostatniego dnia obowiązywania umowy mogę wycofać wypowiedzenie, a jeśli nie potraficie zachęcić cywilizowanymi metodami klienta do pozostania w sieci to logiczne, że idzie do konkurencji", "No tak..."

Ja się w sumie nie dziwię, że dramatycznie tracą klientów przy takim podejściu :shock:

 #718834  autor: dsk121
 20 maja 2014, 10:46
Moim zdaniem jak obserwuję co się dzieje i czytam fora to odrazu wypowiadać umowę i czekać na DUK.
W salonie czy z konsultantem telefonicznym nie ma sensu rozmawiać bo oni są nikim tam i poza szablon nie mają możliwości wyjść.Nawet nie znają realiów i oferty dobrze bo posługują się tylko wypisanymi regułkami jak małpy.
Z drugiej strony to nie ma się co dziwić skoro bankowo cale call center to wynajmowani studenci.
Dopiero jak zadzwonił do mnie gość z DUK to mogłem normalnie porozmawiać :)

 #718835  autor: zygakamil
 20 maja 2014, 10:49
Na poprzedniej stronie masz link do kuponu grupona -30%, kup go i przedłuż przez stronę, tyle samo wyjdzie abonament, a S3 masz za 19 zł.
Z tym ze z tego co czytalem to robia problemy odnosnie kodow odrzucajac je :P

 #718929  autor: uniucz
 20 maja 2014, 17:12
po wypowiedzeniu i 3 telefonach od orange których nie mogłem odebrac mimo ze napisałem aby kontakt był po południu postanowiłem uda csiędo salonu i poprosić konsultanta o rozmowe z Duk
aktulanie mam abonament za69,90 smart paln multi który niegługo się kończy
chciałem uzyskać:

abonament smart plan multi49,90 - 30%
nielimitowane rozmowy orange
nielimitowane sms do wszystkich
0,5 Gbnetu
jestem klinetem 10lat
rabacik na telefon Grand neo lub Lg L90

Oferta z duk:
smart plan multi 49,90 oraz rabat 20% (podobno 30 niema i nigdy nie było)
nie ma mozliwości przyznania za free nielimitowanych smsm do wszystkich
nilimitowane rozmowy do orange- jak najbardzej
minuty -tylko 320 mimo ze na stronie jak byk jest napisane ze 350 dla klienta powyżej 8 lat. Gdy zwróciłem konsultantowi uwage na ten fakt to powiedzial zę to tylko dotyczy oferty internetowej
ceny telefonu: grand neo za 329zł z umową 2 letnią lub 179zł z umową 2,5 roczną
LG90 około 200 z umową2 letnią oraz 49zł z umową 2,5 letnią

podziekowałem mu grzecznie za rozmowe i dopytałem sie konsultantki o okres w którym moge zmienić operatora lub zamienić nr abonamentowy na katrę i tyle

Na wczesniejszych stronach zauważyłem ze wiele osób dostało w abo za 49,90, rabacik 30% ,nielimitowane sms do wszystkich za free oraz na 400min i do tego telefon. Pewnie trzeba jeszcze poczekać , jak sądzicie?

 #719021  autor: pomaranczowy
 20 maja 2014, 23:15
dsk121 pisze:Moim zdaniem jak obserwuję co się dzieje i czytam fora to odrazu wypowiadać umowę i czekać na DUK.
W salonie czy z konsultantem telefonicznym nie ma sensu rozmawiać bo oni są nikim tam i poza szablon nie mają możliwości wyjść.Nawet nie znają realiów i oferty dobrze bo posługują się tylko wypisanymi regułkami jak małpy.
Z drugiej strony to nie ma się co dziwić skoro bankowo cale call center to wynajmowani studenci.
Dopiero jak zadzwonił do mnie gość z DUK to mogłem normalnie porozmawiać :)
Gość z tzw. przez was "DUK" to taki sam "wynajmowany student" jak z call center, z których do Ciebie dzwonią.

PS We wszystkich obszarach firmy pracują osoby zarówno młode jak i starsze. Nie wiem co wy się tak tych studentów uczepiliście - to jakiś gorszy gatunek człowieka czy co? :)

 #719043  autor: dsk121
 21 maja 2014, 08:38
pomaranczowy pisze:
dsk121 pisze:Moim zdaniem jak obserwuję co się dzieje i czytam fora to odrazu wypowiadać umowę i czekać na DUK.
W salonie czy z konsultantem telefonicznym nie ma sensu rozmawiać bo oni są nikim tam i poza szablon nie mają możliwości wyjść.Nawet nie znają realiów i oferty dobrze bo posługują się tylko wypisanymi regułkami jak małpy.
Z drugiej strony to nie ma się co dziwić skoro bankowo cale call center to wynajmowani studenci.
Dopiero jak zadzwonił do mnie gość z DUK to mogłem normalnie porozmawiać :)
Gość z tzw. przez was "DUK" to taki sam "wynajmowany student" jak z call center, z których do Ciebie dzwonią.

PS We wszystkich obszarach firmy pracują osoby zarówno młode jak i starsze. Nie wiem co wy się tak tych studentów uczepiliście - to jakiś gorszy gatunek człowieka czy co? :)
mi jest obojętne z kim rozmawiam, ważne aby wiedział o czym mówi a tylko ta osoba z DUK miała jakiekolwiek pojęcie.

 #719199  autor: Polonit
 21 maja 2014, 21:33
Witam, w kwestii konsultantów to są różni. Dziś miałem rozmowę z bardzo sympatycznym i uprzejmym gościem - trochę próbował "bajerować" ale jak załapał że trochę się orientuję to błyskawicznie potraktował mnie serio ;-)
Tytułem wstępu - umowa kończy się w sierpniu, wypowiedzenie - skan pisma na bok przesłany mailem bodajże 7.05. - w lipcu jadę na urlop i nie mam ochoty pilnować 30 dniowego terminu przed ostatnim okresem rozliczeniowym a zawsze są jaja ze złożeniem wypowiedzenia w salonie.

Na starcie bez jakichkolwiek uwag zaproponował ofertę z 30% rabatem i "super telefon" lg l90 - to ten bajer o którym wspominałem ;-) Ponieważ z telefonów jestem zainteresowany note 3 neo - podał cenę 900 zeta z groszami. Nie chciał dać zniżki. Jak stwierdziłem że nie jestem zainteresowany zaproponował tylko sim all inclusive za 40 zeta z groszami. Ale uwaga - na 16 miesięcy. A ponieważ długoterminowe umowy nie interesują mnie ...... Podziękowałem. W tle informował, że raczej nie będzie innej oferty - ale nic namolnie. W każdym razie gość wiedział o co chozi i na tle większości konsultantów prezentował się b. dobrze (mimo że po głosie student ;-)

 #719244  autor: marys888
 22 maja 2014, 06:31
Macie jakiegoś pecha do konsultantów lub sami powodujecie, że nie da się z wami normalnie i rzeczowo porozmawiać.
W ciągu 2 ostatnich miesięcy przedłużałem 2 abonamenty i poszło sprawnie z dobrym efektem (tak mi się wydaje):
Smart plan multi II 49pln - 20% LG G2 mini 319pln
Smart plan multi 89pln - 30% Z1 compact 379pln

 #719250  autor: Robertuss
 22 maja 2014, 07:17
marys888 pisze:Macie jakiegoś pecha do konsultantów lub sami powodujecie, że nie da się z wami normalnie i rzeczowo porozmawiać.
W ciągu 2 ostatnich miesięcy przedłużałem 2 abonamenty i poszło sprawnie z dobrym efektem (tak mi się wydaje):
Smart plan multi II 49pln - 20% LG G2 mini 319pln
Smart plan multi 89pln - 30% Z1 compact 379pln
Po ilu telefonach to ustaliłeś?
Wypowiedzenie składałeś?

 #719252  autor: 3.14-ter
 22 maja 2014, 07:36
zygakamil pisze:
Na poprzedniej stronie masz link do kuponu grupona -30%, kup go i przedłuż przez stronę, tyle samo wyjdzie abonament, a S3 masz za 19 zł.
Z tym ze z tego co czytalem to robia problemy odnosnie kodow odrzucajac je :P
Nic nie odrzucają, to ja pisałem, że kody pobrane ze stron typu darmowe kody nie działają. Grouponowe funkcjonują normalnie, bo od razu po wejściu na stronę Orange i po podaniu kodu z kuponu otrzymuje się informację, że przysługuje rabat 30% na abonament. Przedwczoraj kupiłem, zamówiłem (bez łachy i czekania na telefon z DUK), dzisiaj przyjedzie kurier z umową i telefonami.

PS.
marys888 pisze:W ciągu 2 ostatnich miesięcy przedłużałem 2 abonamenty i poszło sprawnie z dobrym efektem (tak mi się wydaje):
Smart plan multi II 49pln - 20% LG G2 mini 319pln
Smart plan multi 89pln - 30% Z1 compact 379pln
To nie są dobre warunki, jak bez negocjacji wziąłem identyczny plan za 61,49 zł (-30%) i LG G2 mini za 119 zł wyjściowo (nie liczę zjechania z ceną punktami Payback).

 #719258  autor: dsk121
 22 maja 2014, 08:52
lg g2 mini mialem zaoferowane za 49
a lumie 925 za 99

moim zdaniem oni biorą pod uwagę staż w sieci i może również jednak jak się z nimi rozmawia.

 #719260  autor: monika87
 22 maja 2014, 08:58
Polonit pisze:wypowiedzenie - skan pisma na bok przesłany mailem
Jeśli możesz wklej tu proszę wzór wypowiedzenia jakie wysłałeś. Takie wypowiedzenie wysyłam na [email protected] czy przez formularz kontakt z BOK na orange-online? Jeśli ta druga opcja to jaki to będzie rodzaj zgłoszenia (bo tam trzeba wybrać z listy), Zlecenie>Inne zlecenia? (nie ma nic związanego z wypowiedzeniem umowy w dostępnych szablonach) Z góry dziękuję za odpowiedź :)

 #719264  autor: dio
 22 maja 2014, 09:17
3.14-ter pisze: PS.
marys888 pisze:W ciągu 2 ostatnich miesięcy przedłużałem 2 abonamenty i poszło sprawnie z dobrym efektem (tak mi się wydaje):
Smart plan multi II 49pln - 20% LG G2 mini 319pln
Smart plan multi 89pln - 30% Z1 compact 379pln
To nie są dobre warunki, jak bez negocjacji wziąłem identyczny plan za 61,49 zł (-30%) i LG G2 mini za 119 zł wyjściowo (nie liczę zjechania z ceną punktami Payback).
Tylko, że porównujesz dwie różne oferty. Marys888 ma ten telefon w ofercie 49.98 a Ty 89.98

 #719265  autor: Robertuss
 22 maja 2014, 09:20
monika87 pisze:
Polonit pisze:wypowiedzenie - skan pisma na bok przesłany mailem
Jeśli możesz wklej tu proszę wzór wypowiedzenia jakie wysłałeś. Takie wypowiedzenie wysyłam na [email protected] czy przez formularz kontakt z BOK na orange-online? Jeśli ta druga opcja to jaki to będzie rodzaj zgłoszenia (bo tam trzeba wybrać z listy), Zlecenie>Inne zlecenia? (nie ma nic związanego z wypowiedzeniem umowy w dostępnych szablonach) Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Ja wysłałem we wtorek skan na [email protected] a dziś dostałem sms-a, że potwierdzają przyjęcie rozwiązania umowy oraz że zachęcają do skorzystania z ofery Pro-Pozycja - więcej info pod numerem 501400400 ;)

Moje wypowiedzenie:

20 maja 2014r.

....................................................
Imię i nazwisko


....................................................

....................................................
Adres


....................................................
nr abonencki


....................................................
nr klienta



Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice



Wypowiedzenie umowy


Niniejszym na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, informuję o braku chęci przedłużenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z PTK Centertel Sp. z o.o. dla nr telefonu: ................ i proszę o rozwiązanie umowy wraz z jej końcem tzn. .................






.......................................
podpis

 #719267  autor: dsk121
 22 maja 2014, 09:22
monika87 pisze:
Polonit pisze:wypowiedzenie - skan pisma na bok przesłany mailem
Jeśli możesz wklej tu proszę wzór wypowiedzenia jakie wysłałeś. Takie wypowiedzenie wysyłam na [email protected] czy przez formularz kontakt z BOK na orange-online? Jeśli ta druga opcja to jaki to będzie rodzaj zgłoszenia (bo tam trzeba wybrać z listy), Zlecenie>Inne zlecenia? (nie ma nic związanego z wypowiedzeniem umowy w dostępnych szablonach) Z góry dziękuję za odpowiedź :)
[email protected]
fax 22 5887870
adres
orange polska s.a
ul.jagiellońska 34
96-100 skierniewice

wzor jest w tym temacie kilkanaście stron wcześniej, ważne aby był podpisany.


Moja treść:
W związku z brakiem jakiegokolwiek zainteresowania z Państwa strony aby przedłużyć ze mną umowę oraz zaproponowanymi przez Państwa ofertami traktującymi mnie jak klienta z zerowym stażem pragnę złożyć wypowiedzenie.
Z wielką przykrością i żalem po XX latach płacenia abonamentu i dobrej współpracy, z datą zakończenia trwania umowy wypowiadam umowę o świadczenie usługi telekomunikacyjnej dla numeru XXXXXXXXXXX z zachowaniem regulaminowego okresu wypowiedzenia.
.............podpis

 #719271  autor: 3.14-ter
 22 maja 2014, 09:34
dio pisze:
3.14-ter pisze: PS.
marys888 pisze:W ciągu 2 ostatnich miesięcy przedłużałem 2 abonamenty i poszło sprawnie z dobrym efektem (tak mi się wydaje):
Smart plan multi II 49pln - 20% LG G2 mini 319pln
Smart plan multi 89pln - 30% Z1 compact 379pln
To nie są dobre warunki, jak bez negocjacji wziąłem identyczny plan za 61,49 zł (-30%) i LG G2 mini za 119 zł wyjściowo (nie liczę zjechania z ceną punktami Payback).
Tylko, że porównujesz dwie różne oferty. Marys888 ma ten telefon w ofercie 49.98 a Ty 89.98
Owszem, chodziło mi raczej o załatwienie tego tematu bez pomocy konsultanta i czekania na ruch z ich strony.
Cyferki nie oddają wszystkiego: ja finalnie będę płacić zamiast wyjściowych 89,98 zł - 46,49 zł (i nie jest to żaden myk, tylko standardowe rabatowanie usługi).

 #719295  autor: Robertuss
 22 maja 2014, 10:59
3.14-ter pisze: ja finalnie będę płacić zamiast wyjściowych 89,98 zł - 46,49 zł (i nie jest to żaden myk, tylko standardowe rabatowanie usługi).
Oprócz -30% co jeszcze masz?

 #719319  autor: Colin Barbazync
 22 maja 2014, 12:12
Ja wczoraj dostalem propozycje (po zlozeniu wymowienia) na HTC M8 za 269 przy abonamencie 103zl (ten za 150zl -30%). Ale cos talej mi to nie bardzo podchodzi, pogadam jeszcze o umowie bez telefonu bo nie mam cisnienia a zawsze mozna na pol roku do play przeskoczyc.
  • Strona 97 z 675
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 675
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 675