No to ja nie rozumiem. Dzwonilem trzy razy zeby trafic moze na jakiegos kompetentnego konsultanta. Kazdy mowil co innego, ale kazdy mowil, ze nie moze mi uruchomic taryfy Jump.
Mam umowe od sierpnia 2013 - podpisana na 15m-cy bez telefonu. Dzis sie dowiedzialem, ze zeby przejsc na taryfe Jump bez przedluzania obecnej umowy, trzeba miec obecna umowe przynajmniej 12 m-cy. Na wszystkich portalach byla informacja (zakladam, ze portale maja ja od T-Mobile, ze starczy byc min. 3m-ce na obecnej umowie, zeby moc przejsc na taryfe Jump).
Koniec jest taki, ze maja wkurzonego aboneneta - i pewnie bedzie ich wiecej, bo nie dosc, ze jako ostatni operator uruchomili LTE i kazali na nie tyle czekac, to jeszcze teraz obecni abonenci nie moga z niego korzystac, a w BOA kazdy mowi co innego. A podobno T-Mobile mialo walczyc o klienta nie cena, tylko jakoscia