kriskris pisze:witam,
z dniem 13.06.2014 kończy mi się ostatni okres rozliczeniowy, wypowiedzenie złożyłem w terminie jednak nie zastrzegłem, że chcę zachować nr
czy w takiej sytuacji mogę zachować numer składając kolejne pismo? czy najpierw konieczne jest anulowanie wypowiedzenia, a później prośba o przeniesienie numeru z abo na karte? czy nie będzie się to wiązało z jeszcze kolejnym - dodatkowym miesiącem abonamentu?
miałem dokładnie taką samą sytuację:
Złożyłem wypowiedzenie, nie zaznaczyłem przejścia na kartę. konsultant telefonicznie poinformował mnie, że wypowiedzenie zostanie zastąpione i przejdzie w umowę na kartę.
Wczorajsza wizyta w salonie przywróciła rzeczywistość, (umowa kończy mi się 17.06), przejście na kartę możliwe będzie dopiero po kolejnym miesiącu czyli w lipcu (o zgrozo).
Oferta jaką dostałem przy chęci rezygnacji:
Początkowo smartfon za 0 - nie interesuje mnie taka oferta.
-Dlaczego, przecież ma Pan szanse kupić świetny telefon na raty? - pytanie konsultanta
Wielkie zdziwienie, gdy powiedziałem, że ta oferta jest oderwana od rzeczywistości
(30 mies przy przedłużeniu, dla nowych klientów 24 mies - sumując nowi abo dostają to samo za mniej, umowa krótsza)
Postawiłem z góry swoje warunki
30% rabatu na abo i telefon w dobrej cenie (~100 Pln), podstawą Smart Plan Multi II 89,98
mam aktywne 2 numery głosowe i internet mobilny
standardowa gadka, nie mogę dać Panu więcej niż 20%, kto Panu oferował 30% -przecież takich zniżek nie ma
(parodia)
ceny telefonów
LG G2 829 - cena w internecie 849
Xperia Z 429/ 449
Galaxy S 3 19/ 169
informacja nikt Panu nie zaproponuje 30%, gdy powiedziałem jej o gruponie ( przy okazji kod już nieaktualny) powiedziała, że to moja ostatnia szansa - śmiech
Grzecznie powiedziałem, że od około 3 mies jestem na bieżąco z ofertą i mógłbym wyrywkowo podawać ceny w końcu się poddała.
Efekt niestety kolejny miesiąc w Orange (piszę skargę z kopią obu wypowiedzeń).
Przenoszę numer na kartę, nie wiem czy będę go utrzymywał.
Jeśli na forum jest jakiś "kumaty" pracownik "pomarańczowego operatora", proszę o kontakt priw.
Do tej pory nigdy przedłużając umowę nie udało sie tego załatwić sprawnie- bezboleśnie.
Konsultanci odpowiadają tylko regułkami, odsyłają do oferty, czy to są negocjacje?