DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #755942  autor: catabilly
 14 paź 2014, 17:08
Witam
Mam telefon Sony Xperia Z. Wszystko było dobrze, pracował na 3G. Kilka dni temu zaktualizowałam system do najnowszego Androida. Nie wyświetla się już 3G, a H lub H+ i internet nie działa. H w teorii powinno przyspieszyć internet. Niestety u mnie zwyczajnie nie działa (przez WiFi działa). Próbowałam już konfiguracji, włączania roamingu, zmiany ustawień z IPv6 na IPv4i nic.
Co zrobić, by znów było 3G lub by H działał? Dodam, że po skonfigurowaniu telefonu nie mam nawet H...

 #755949  autor: cyanoone
 14 paź 2014, 17:42
A masz włączony roaming danych? Punkt dostępowy jest?
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #755951  autor: catabilly
 14 paź 2014, 17:51
Roaming jest, punkt dostępowy jak pisałam zmieniłam z IPv6 na 4.

 #755953  autor: cyanoone
 14 paź 2014, 17:58
Jeśli jesteś w Play to spróbuj wyszukać inną sieć np. Plus i połącz się z nią. Czasami internet nie działa na sieci macierzystej.
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #755988  autor: catabilly
 14 paź 2014, 20:15
Niestety, jestem w Orange. Obawiam się, że pozostał tylko hard reset. :(

 #756009  autor: cyanoone
 14 paź 2014, 21:22
Podejdź do Orange, może oni coś wymyślą. Jak nie mam telefonu w ręku to nie mogę za wiele.
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #756014  autor: catabilly
 14 paź 2014, 21:51
To ostateczność - w kolejce Orange zazwyczaj spędzam 2-3 godziny. :D
Potem i tak się dowiaduję, że to moja wina i oni tego robić nie będą (tak miałam z niedziałającą kartą SIM i iPadem). No cóż, dzięki za pomoc! :)