DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 204
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 204

 #755647  autor: mofom
 13 paź 2014, 07:01
ja mam tak, że jak wskoczy w roaming tmobile to już nie chce sam wracać do playa i muszę sam przełączać ręcznie.

 #755655  autor: user_delete26
 13 paź 2014, 08:37
Chciałem zmienić maila i dostałem taką odpowiedź :
Witam,
Niestety nie ma takiej możliwości, adres email jest teraz loginem, tak więc aby korzystać z innego adresu email musi Pan założyć nowe konto.

Jeśli masz pytania, zadzwoń na nasz darmowy numer *222 w sieci Virgin Mobile lub +48 799 555 222 z telefonu innej sieci (opłata według cennika operatora).

Czekamy na Ciebie również na Facebooku. Znajdź Virgin Mobile Polska i zobacz, co u nas słychać.

Pozdrawiam,
Monika
Zespół Obsługi Klienta Virgin Mobile Polska virginmobile.pl facebook.com/virginmobilepolska
Z cyklu radź sobie sam :smt073

 #755665  autor: darek638
 13 paź 2014, 09:32
A jaki to problem poradzić sobie samemu i założyć nowe konto? Przecież poza czasem nic nie tracisz.

Nigdy więcej Play.

 #755706  autor: marcinek243
 13 paź 2014, 14:41
mofom pisze:ja mam tak, że jak wskoczy w roaming tmobile to już nie chce sam wracać do playa i muszę sam przełączać ręcznie.
Wraca ale po jakichś 30 min do godziny. Taka konfiguracja. Nic nie zrobisz.

 #755720  autor: Flash999
 13 paź 2014, 15:30
mofom pisze:ja mam tak, że jak wskoczy w roaming tmobile to już nie chce sam wracać do playa i muszę sam przełączać ręcznie.
Włącz automatyczny wybór sieci, sprawdź czy nie masz na sztywno wybranego zasięgu Play.

Stacje bazowe w województwie podlaskim

 #755747  autor: mofom
 13 paź 2014, 18:13
mam automatyczny i jakoś nie chce wracać z tmobile do playa. teraz już z 3 godziny i dalej w tmobile.

 #755798  autor: słoneczny
 13 paź 2014, 21:23
Jeżeli zdecydujecie się przejść na #wszystko, to radzę uzbroić się w cierpliwość.
Aplikacja mobilna łapie zadyszkę i pokazuje bzdury, przychodzą błędne komunikaty sms o odnowionych pakietach.
Największy syf robi się gdy rezygnuje się z jednego pakietu i przechodzi na inny. Ich platforma bilingowa chyba tego nie ogarnia. :-)

Mam już chyba przerąbane w tym ich cmoku, czy jak tam to się nazywa. :)

 #755855  autor: Mila89
 14 paź 2014, 09:06
Witam:

Przeniosłem nr do Virgin Mobile z Play nr powinien byc aktywny(tak twierdzi Pan z obslugi klienta) a mimo to pokazuje komunikat "nie zarejestrowano w sieci" efekt jest taki ze nic nie moge robic do mnie tez nie mozna zadzwonic ani na karte z Virgin(nowa) ani na karte z Play(stara) mam Samsunga S2 a podaje to dlatego ze podobny problem(tylko bez rozwiazania) znalazlem tu:

https://community.virginmobile.com.au/t ... td-p/19017

Czy ktos wie co z tym zrobic?

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #755880  autor: Emsi
 14 paź 2014, 11:57
Mila89, trzeba poczekać. Zrestartować telefon, wyjąć kartę, odczekać chwilę, wsadzić ponownie, włączyć ... i może zaskoczy. A jak nie to trzeba chwilkę poczekać.

 #755900  autor: yul69
 14 paź 2014, 14:04
Mi pomogło kiedyś zresetowanie fona do ustawień fabrycznych.

 #755912  autor: Wulo
 14 paź 2014, 15:22
Dzisiaj Virgin Mobile otrzymało moje dokumenty do przeniesienia, tak więc wracam do dziewicy po ponad rocznej rozłące ;) i prawdopodobnie skuszę się na pakiet za 29 zł.

 #755976  autor: janekiwan
 14 paź 2014, 19:38
Dwa pytania do fachowców od Virgin.
1. Czy istnieje możliwość odblokowania zasięgu Orange i co im napisać aby został odblokowany?
2. Czy istnieje możliwość, żeby zamiast wyświetlania jako nazwy sieci Virgin Mobile, wyświetlała mi się nazwa sieci do której jestem aktualnie przyłączony? Telefon z najnowszym androidem.

 #755978  autor: cyanoone
 14 paź 2014, 19:47
janekiwan pisze:2. Czy istnieje możliwość, żeby zamiast wyświetlania jako nazwy sieci Virgin Mobile, wyświetlała mi się nazwa sieci do której jestem aktualnie przyłączony? Telefon z najnowszym androidem.
Jane trzeba ustawić pustą etykietkę.
http://www.play.pl/uslugi/etykietka/
To jest dla Playa, ale w Virgin tez działa.
Pozdrawiam ;)

 #755984  autor: Kryniczanin
 14 paź 2014, 19:57
cyanoone, Nie zawsze.

 #755985  autor: cyanoone
 14 paź 2014, 20:00
Kryniczanin, Mi i wielu osobom zadziałało, więc napisałem, że działa. Podobnie jest z usługą stop spam.
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #755995  autor: Ricki1980
 14 paź 2014, 20:38
Jak to jest z internetem w Virgin? Na stronie jest podział na rozmowy i zasięg w całym kraju i internet, ale ten to tak jakby tylko na sieci własnej Play?

 #756007  autor: cyanoone
 14 paź 2014, 21:19
Ricki1980, Internet działa też w roamingu krajowym (T mobile). Być może kiedyś virgin będzie miał taryfę typowo internetową dlatego ta mapa.
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #756075  autor: janekiwan
 15 paź 2014, 12:37
Dzięki za informację.
Dzisiaj przeniosłem numer, sztuczka z etykietką zadziałała.
Natomiast co do zasięgów to zarówno Orange jak i Plus są zablokowane :(

 #756078  autor: user_delete26
 15 paź 2014, 12:57
darek638,
Taki to problem że nie założysz dwóch kont na jeden numer, a z pozycji użytkownika nie ma opcji usunięcia konta samemu.
  • Strona 17 z 204
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 204
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 204