DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 204
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 204

 #759997  autor: dominik920
 02 lis 2014, 10:33
Dziwna sytuacja z tym regulaminem od Virgin Mobile ,też mam u nich jeden numer testowy na starej taryfie i również otrzymałem maila z regulaminem,zobaczymy co będzie od grudnia.

 #759998  autor: darek638
 02 lis 2014, 10:36
Co w tym dziwnego? Wysłali jak leci bo nie wiedzą kto zdecyduje się przejść na nowe taryfy. Po co szukać teorii spiskowych.

Nigdy więcej Play.

 #760001  autor: bazooka
 02 lis 2014, 10:46
Bardzo dobrze, że jest to komentowane...trzeba być czujnym. Jako użytkownicy tego forum musimy patrzeć krytycznym okiem. Również nie rozumiem po co te maile, i co dokładnie się tam zmienia, nie mam ochoty tego analizować, bo BK sobie leży... Pewnie jakiś szczególik malutki wypełniający po prostu wymagania UKE?
Bardzo to ciekawe, bo z powodu jakiej zmiany w regulaminie chciałbym wypowiedzieć im umowę :?:
Co ciekawe - przyszło to też na adres mailowy, który odłączyłem od konta :!:

 #760006  autor: Rysiob
 02 lis 2014, 11:05
sebusy pisze:Co ciekawe - przyszło to też na adres mailowy, który odłączyłem od konta
Mi przyszło także na maila, choć od sierpnia już u nich nie jestem :D

 #760038  autor: słoneczny
 02 lis 2014, 14:16
Też dostałem od nich maila. Z tego co zauważyłem, to doładowanie mniej niż 5zł nie przedłuża ważności konta, a po przekroczeniu terminu wychodzących - środki przepadają.
To takie dwa haczyki, które zauważyłem. Nie pamiętam jak to wyglądało w BK.

 #760041  autor: yul69
 02 lis 2014, 14:27
Mnie przyszło też na maila, choć od września nie mam u nich numeru?

 #760046  autor: sebt
 02 lis 2014, 14:49
Badziewna i zakłamana sieć. Konsultanci na niczym się nie znają, robią problemy z uznawaniem reklamacji, ciągłe wprowadzanie klienta w błąd.

Byłem w VM od dawna, ale skończyło się już przymykanie oka na olewke operatora. Uciekam od nich - tylko jeszcze nie wiem gdzie. RWK to dla mnie podstawa, na pewno znajdę atrakcyjną ofertę.

 #760077  autor: pauvre
 02 lis 2014, 18:10
sebt,
jeśli znajdziesz sieć która nie jest badziewna i zakłamana, konsultanci się na wszystkim znają, nie robią problemów z uznaniem reklamacji oraz nigdy nie wprowadzają w błąd, a operator nie olewa, to koniecznie daj znać. Również rozważę wtedy zmianę sieci. :wink:

 #760085  autor: sebt
 02 lis 2014, 18:46
Chodziło mi o to, że każde załatwienie sprawy na cmoku kończy się niepowodzeniem i zawsze to użytkownik jest poszkodowany. Numer w VM miałem od ich wejścia na polski rynek, ale czas poszukać czegoś nowego.

 #760086  autor: darek638
 02 lis 2014, 18:50
To ile ty masz tych spraw? Jak dla mnie to sieć jest bezproblemowa, a numer mam też prawie od początku.

Nigdy więcej Play.

 #760117  autor: bazooka
 02 lis 2014, 20:49
sebt, a zakładałeś, że mogłeś się mylić pisząc reklamację :?:
Też jestem ciekaw co można tam reklamować u nich, chyba, że w nowej taryfie są nieścisłości, w to uwierzę :)

 #760333  autor: greg.x
 03 lis 2014, 21:22
Witam
Właśnie odpaliłem sobie promocyjny pakiet pelen luz na karcie którą dostałem gratis nawet nie pamiętam do czego. Zastanawiałem sie nad przejściem z play abonament na virgin, więc protestuje miesiąc na dwusimowym telefonie i zdecyduje. Po kilku minutach stwierdzam ze net jest strasznie wolny na tej karcie przy roamingu play jak i tmobile. Praktycznie net 3g virgin dziala o 70 procent wolniej niz karta play. Nie mam sprzętu lte żeby sprawdzić . Jutro sprawdzę w innych lokalizacjach. Jak wam działa net w virgin?

 #760358  autor: Luctus
 03 lis 2014, 23:49
Ja na internet w Virgin nie narzekam ;)
Tu speedtest na 3G z czerwca
Obrazek

A tu aktualne speedtesty na LTE (przy czym BTS mam dosłownie pod nosem)
Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

 #760405  autor: KR2615
 04 lis 2014, 09:30
greg.x pisze:... Jak wam działa net w virgin?
Do d@@y! Jestem w zasięgu PLAYa i na darmowym pakiecie mam max 500-1000 kbps. Muli tak jak Aero. Żałuję, że wydałem 13zł na starter i doładowanie.

 #760446  autor: loker
 04 lis 2014, 13:03
Mi działa nie najgorzej, zwłaszcza w smartfonie jak sobie w tle aktualizuje e-maile czy jak czatuję przez Facebook Messenger. W zupełności do tego lejek od Virgin wystarczy. Nawet to forum da się czytać na lejku.

 #760469  autor: kamaz222
 04 lis 2014, 15:03
O co chodzi tak z grubsza z Klubem Virgin. Mam zamiar przenieść numer i tam jest opcja "Chcę dołączyć do Klubu Virgin i akceptuję Regulamin Klubu Virgin" . Dołączając do klubu jakie będę miał korzyści, jakie minusy? Pytanie czy trzeba i warto dołączyć do klubu?

Jeszcze jedno przy wypełniniu wniosku o przeniesienie numeru trzeba podać date przeniesienia numeru. Czy podać datę dnia wysłania wniosku czy poźniejszą?

 #760474  autor: Liquid
 04 lis 2014, 15:31
kamaz222 pisze:O co chodzi tak z grubsza z Klubem Virgin. Mam zamiar przenieść numer i tam jest opcja "Chcę dołączyć do Klubu Virgin i akceptuję Regulamin Klubu Virgin" . Dołączając do klubu jakie będę miał korzyści, jakie minusy? Pytanie czy trzeba i warto dołączyć do klubu?
Po wycofaniu oferty "Bez kompromisów 2012" przystąpienie do klubu oznacza jedynie rabaty, np. na pizzę, ubrania, itp.
kamaz222 pisze:Jeszcze jedno przy wypełniniu wniosku o przeniesienie numeru trzeba podać date przeniesienia numeru. Czy podać datę dnia wysłania wniosku czy poźniejszą?
To zależy czy jesteś obecnie "na karcie" czy abonamencie. W pierwszym wypadku nie ma to znaczenia, w drugim musisz podać datę albo na koniec okresu rozliczeniowego jeżeli umowa jest już na czas nieokreślony lub na moment końca umowy na czas określony.

 #760475  autor: swiatus85
 04 lis 2014, 15:37
Mój problem z VM to zasięg.

Siedzę w centrum Warszawy, na telefonie mam pełen zasięg, a osoba która chce do mnie zadzwonić słyszy komunikat, że jestem niedostępny. Po chwili dostaje sms-a że ta osoba chciała się ze mna skontaktować.

Jest jakiś program na androida który automatycznie przełączyłby się na BTS o najlepszym zasięgu ?

 #760477  autor: darek638
 04 lis 2014, 15:39
Piszesz przecież, że masz pełny zasięg to po co przełączać na najlepszy zasięg?

Nigdy więcej Play.

 #760491  autor: KR2615
 04 lis 2014, 16:32
swiatus85 pisze:Mój problem z VM to zasięg.

Siedzę w centrum Warszawy, na telefonie mam pełen zasięg, a osoba która chce do mnie zadzwonić słyszy komunikat, że jestem niedostępny. Po chwili dostaje sms-a że ta osoba chciała się ze mna skontaktować.

Jest jakiś program na androida który automatycznie przełączyłby się na BTS o najlepszym zasięgu ?
Wymusić ktorego z partnerow roamingowych? Znam miejscowosci gdzie PLAY tez ma podobne problemy. Wczoraj np. w Zbaszynku (woj. lubuskie) polaczenie miedzy PLAY a Orage (N!) szatkowało jak VoIP na internecie radiowym. Zapchana radiolinia czy co? Bo oboje rozmowcy byli <500m od BTSów
  • Strona 20 z 204
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 204
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 204