Otrzymujesz to powiadomienie, ponieważ firma HP ogłosiła, we współpracy z różnymi agencjami administracji publicznej, ogólnoświatowy program dobrowolnego wycofywania przewodów zasilania. Zgodnie z informacjami firmy HP Twój zarejestrowany produkt może być dotknięty tym problemem. Te przewody zasilania mogą się przegrzewać, co wywołuje niebezpieczeństwo powstania ognia i poparzenia użytkownika.
Dotknięte tym problemem przewody zasilania sprzedawano od września 2010 r. do czerwca 2012 r. i rozpowszechniano na całym świecie z notebookami i mininotebookami firm HP i Compaq (w tym z przenośnymi terminalami thin client i przenośnymi stacjami roboczymi), a także z zasilaczami dostarczanymi z akcesoriami, na przykład ze stacjami dokującymi.
Dla firmy HP najważniejsze jest bezpieczeństwo jej klientów. Aby ograniczyć ryzyko uszkodzeń spowodowanych awarią przewodu zasilania, należy natychmiast zaprzestać używania go do czasu ustalenia, czy jest on dotknięty tym problemem.
Przewody zasilania można rozpoznać po znaku „LS-15” odciśniętym na końcu przewodu łączonym z zasilaczem. Nie wszystkie przewody zasilania ze znakiem „LS-15” są dotknięte problemem.
Aby ustalić, czy dany przewód zasilania nie jest objęty tym programem wycofywania, odwiedź witrynę programu wymiany przewodów zasilania notebooków firmy HP pod adresem: https://www.hp.com/support/PowerCordReplacement. Jeśli proces weryfikacji wykaże, że dany przewód zasilania jest dotknięty problemem, firma HP bezpłatnie prześle przewód zamienny.
Uwaga Proces weryfikacji może wykazać, że dany przewód zasilania nie jest objęty tym programem wymiany. W takim przypadku można go nadal używać.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności wywołane tym problemem.
Z poważaniem
Hewlett-Packard Company
Dotknięte tym problemem przewody zasilania sprzedawano od września 2010 r. do czerwca 2012 r. i rozpowszechniano na całym świecie z notebookami i mininotebookami firm HP i Compaq (w tym z przenośnymi terminalami thin client i przenośnymi stacjami roboczymi), a także z zasilaczami dostarczanymi z akcesoriami, na przykład ze stacjami dokującymi.
Dla firmy HP najważniejsze jest bezpieczeństwo jej klientów. Aby ograniczyć ryzyko uszkodzeń spowodowanych awarią przewodu zasilania, należy natychmiast zaprzestać używania go do czasu ustalenia, czy jest on dotknięty tym problemem.
Przewody zasilania można rozpoznać po znaku „LS-15” odciśniętym na końcu przewodu łączonym z zasilaczem. Nie wszystkie przewody zasilania ze znakiem „LS-15” są dotknięte problemem.
Aby ustalić, czy dany przewód zasilania nie jest objęty tym programem wycofywania, odwiedź witrynę programu wymiany przewodów zasilania notebooków firmy HP pod adresem: https://www.hp.com/support/PowerCordReplacement. Jeśli proces weryfikacji wykaże, że dany przewód zasilania jest dotknięty problemem, firma HP bezpłatnie prześle przewód zamienny.
Uwaga Proces weryfikacji może wykazać, że dany przewód zasilania nie jest objęty tym programem wymiany. W takim przypadku można go nadal używać.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności wywołane tym problemem.
Z poważaniem
Hewlett-Packard Company