DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 139
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 139

 #763581  autor: shdster
 17 lis 2014, 16:32
koledzy... mam dla Was interesujące wieści - udało mi się zmienić Energy na MNP z powrotem :) co prawda było to za sprawą zgłoszenia reklamacyjnego w którym jasno było stwierdzone, że zostałem wprowadzony w błąd poprzez nieaktualną stronę, ale technicy przywrócili mi stary wariant :)

 #763714  autor: maxplastic
 17 lis 2014, 22:10
Witam,

Zarejestrowałem się tutaj specjalnie po to, aby podzielić się moją korespondencją z BOK Red Bull Mobile w sprawie taryfy Energy na kartę. Przeglądam tutejsze forum i robicie dobrą robotę, znalazłem naprawdę dużo przydatnych informacji i wyjaśniło mi się co nieco. Zastanawiam się też nad Virgin Mobile, ostatnio pojawiła się ta taryfa Energy i szukałem odpowiedzi m.in tutaj. Kilka znalazłem, ale chyba nie wszystko zostało wyjaśnione. Zapytałem o kilka rzeczy, które się już tu pojawiały ale myślę że moje odpowiedzi można wziąć za pewnik :) Więc nadchodzi:
Witam,

W związku z pojawieniem się w Państwa ofercie nowej taryfy Energy na kartę chciałbym zadać kilka pytań. Będę zobowiązany za odpowiedzi, taryfa jest świeża i na forach oraz w komentarzach internetowych pojawiają się różne informacje. Regulamin też nie jest dla mnie do końca jasny.


1. Jeśli dobrze zrozumiałem regulamin to nie można aktywować na raz kilku pakietów 3/7 dni bez limitu, aby ich data ważności się skumulowała? Czy w takim razie można ustawić samoodnawianie pakietów?

2. Z tego co widzę to te pakiety ważne są 3/7 pełnych dni począwszy od dnia następnego, w którym zostaną aktywowane? A więc może to być prawie cały jeden dzień dłużej?

3. Czy ostatniego dnia ważności pakietu otrzymujemy powiadomienie o zbliżającym się terminie zakończenia? Rozumiem, że jeśli tego dnia aktywujemy nowy to będzie ważny kolejne 3/7 od dnia następnego, jak w poprzednim pytaniu?

4. W regulaminie widzę informację, że internet działa z maksymalną prędkością 15 Mb/s. Czy to znaczy, że nie można korzystać z technologii LTE w pełnej prędkości, która jest zdecydowanie wyższa?

5. Czy w taryfie obowiązują bonusy przy doładowaniu tj darmowe pakiety danych np 1GB za co najmniej 25 zł itd?

6. Czy w tej taryfie działa opcja darmowego korzystania z Youtube bez pobierania transferu danych?

Zebrało się kilka pytań, jednak jeszcze raz z góry dziękuje za rozwianie moich wątpliwości. Oferta wydaje się bardzo korzystna, jednak chciałbym mieć jasność :)

Pozdrawiam,

-------------------------------------------

Nr zgłoszenia: 91677444
Data wpłynięcia do P4: 2014-11-17 08:22:10
Data zamknięcia zgłoszenia: 2014-11-17 21:29:22

Szanowny Panie,

odnosząc się do zadanych pytań informuję, że

1. Nie ma możliwości równoczesnego aktywowania kilku pakietów. Ponowna aktywacja jest możliwa najwcześniej ostatniego dnia ważności danego pakietu. Nie ma opcji automatycznego odnawiania pakietów. Każdorazowo pakiety trzeba włączać samodzielnie.

2. Tak, pakiety są ważne do końca dnia, w którym nastąpiła aktywacja + 3 kolejne pełne dni/7 kolejnych pełnych dni. Przykładowo: pakiet na 3 dni włączamy 17 listopada 2014 o godzinie 21:29 i jest on ważny do 20 listopada 2014 (do końca dnia 17 listopada 2014 + 18, 19 i 20 listopada 2014).

3. Powiadomienia o kończącej się ważności pakietu nie są wysyłane. Ważność pakietu jest przyznawana jest w ten sam sposób, jak w punkcie 2.

4. Korzystanie z transmisji danych w zasięgu LTE jest możliwe, jednak obowiązują ograniczenia prędkości przewidziane Cennikiem oferty.

5. W ofercie Red Bull Mobile Energy na Kartę bonusowe MB/GB po doładowaniach nie są przyznawane.

6. Usługa Darmowy YouTube w ofercie Red Bull Mobile Energy na Kartę nie jest dostępna.

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Proszę pamiętać, że może Pan skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).

Z poważaniem
Paweł Wasilewski
Red Bull Mobile
Ogólnie to oferta całkiem ciekawa, macie rację z tym że przy odpowiednim łączeniu pakietu można mieć nielimitowane rozmowy, smsy i 3GB internetu za niecałe 30zł, w zależności od tego czy da się kupić tańsze doładowania. Niestety te odpowiedzi trochę osłabiły mój entuzjazm. Zwłaszcza punkty 3-6, chociaż można było się spodziewać że nie będzie bonusów za doładowania i Youtube'a, tego byłoby już za dużo. Natomiast jeśli rzeczywiście występuje ograniczenie prędkości LTE to nieporozumienie. To, że trzeba samemu pamiętać o przedłużaniu pakietów to też drobna upierdliwość.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłem :)

 #763721  autor: Marcoo
 17 lis 2014, 22:38
Fajnie rozpisałem się na pół strony , wylogowało mnie i wiadomość poszła w las, kiedy kliknąłem zaloguj.

@up fajnie , że to napisałeś na pewno komuś pomogłeś w tym mi.

Nie mam zamiaru znowu pisać referatu, który zniknie przez to głupie wylogowywanie z forum więc przejdę od razu do mojego pytania do was:

Czy jeśli aktywuję pakiet 700MB i w ostatnim dniu aktywuję kolejny pakiet 300MB czy niewykorzystane dane z pierwszego pakietu się łączą z dodatkowym 300MB czy przepadają po tych 7 dniach ?

 #763739  autor: shdster
 17 lis 2014, 23:04
maxplastic, ale po co Ci więcej niż 15Mbps w LTE skoro masz tylko 3 GB do pobrania ? ;) to przecież w ciągu paru godzin zmarnujesz :) w Energy nie ma no limit w LTE...
btw: nie trzeba samemu pamiętać o przedłużaniu pakietów, są na to aplikacje :) ktoś o tym już tu pisał chyba :)

Marcoo z odpowiedzi uzyskanej przez plastica wynika, że się nie przenoszą, bo jak pakiet się kończy do dopiero wtedy możesz aktywować drugi... więc nie

 #763743  autor: Marcoo
 17 lis 2014, 23:11
1. Nie ma możliwości równoczesnego aktywowania kilku pakietów. Ponowna aktywacja jest możliwa najwcześniej ostatniego dnia ważności danego pakietu. Nie ma opcji automatycznego odnawiania pakietów. Każdorazowo pakiety trzeba włączać samodzielnie.
Co znaczy, że w ostatnim dniu pakietu za 700MB mogę aktywować kolejny pakiet i jeśli nic nie korzystałem z poprzedniego to mam1400MB , pytanie na ile?
Tego nie ma w odpowiedzi.

Bo może być tak, że w ostatnim dniu mogę aktywować i przedłuży ważność poprzedniego..

 #763746  autor: bolek2004
 17 lis 2014, 23:15
Przedłuży o tyle ile kolejny pakiet który aktywujesz będzie ważny.

 #763749  autor: Marcoo
 17 lis 2014, 23:22
Dzięki, tak myślałem , czyli nie jest źle.
Ciekawi mnie teraz jaki jest limit zbierania tych danych ?
Kurczę RBM teraz strasznie korci a dopiero nie tak dawno od nich odszedłem bo strasznie długi czas nic nie zmieniali i pojawiły się dużo lepsze oferty ;P

 #763755  autor: Przemix
 17 lis 2014, 23:37
limit pewnie 4GB jak w vikingach, ktoś kiedyś wspominał że takie jest ograniczenie systemu w P4

 #763757  autor: Marcoo
 17 lis 2014, 23:42
U Vikingów jest teraz limit 6GB.
Kiedy ja byłem w RBM czyli jeszcze jak nie wyszła ich nowa oferta , była kumulacja danych i limit wynosił coś koło 90 GB jak nie więcej ...

 #763766  autor: martin76
 18 lis 2014, 01:36
shdster pisze:maxplastic, ale po co Ci więcej niż 15Mbps w LTE skoro masz tylko 3 GB do pobrania ? ;) to przecież w ciągu paru godzin zmarnujesz :)
Pare godzin to jak bedzie duuuuuuuuuuuuuuzo wolniej pobieral.
3GB przy predkosci 15Mbit starczy na niecale 28 min ;)

 #763768  autor: maxplastic
 18 lis 2014, 01:51
Ale że co? Nie wiem jak Wy ale nie są mi potrzebne jakieś darmowe LTE 100 czy 200 GB, żeby się nachapać i sobie naściągać za jedną cenę, od tego mam internet domowy. Nie będę na tym żadnych plików pobierał. Chyba, że sobie ze mnie jaja robicie :P

 #763937  autor: mkkot
 18 lis 2014, 17:31
maxplastic pisze:Ale że co? Nie wiem jak Wy ale nie są mi potrzebne jakieś darmowe LTE 100 czy 200 GB, żeby się nachapać i sobie naściągać za jedną cenę, od tego mam internet domowy. Nie będę na tym żadnych plików pobierał. Chyba, że sobie ze mnie jaja robicie :P
Maxplastic na razie piszemy poważnie ;) Zapytałeś BOK o coś, z czego i tak nie chcesz korzystać, bo jak sam mówiłeś, nie potrzebujesz. LTE działa, ale nie ma tzw. "no-limitu". Tutaj martin76 obliczył Ci ile czasu zajmie wykorzystanie całego limitu 3GB z prędkością 15Mb/s. Nie wiem czego nie rozumiesz ;p

Apropos usług dodanych z play mamy oficjalne stanowisko Play:
Play4U pisze: Erwin, otrzymałem informację że z usługi Wiadomość na E-mail mogą korzystać również użytkownicy RedBull Mobile.
https://www.facebook.com/Play4You/posts ... ed_comment

 #763957  autor: maxplastic
 18 lis 2014, 18:26
Nie napisałem, że nie potrzebuje LTE tylko 100 czy 200 GB. Będę z niego korzystał raczej normalnie, przeglądarka, YT itd, ale to nie znaczy że chcę to robić ze zwolnioną prędkością skoro za coś płacę. Jednak jakąś różnicę widać. Play ma dziadowskie LTE, ale jednak teraz wyciągam więcej niż 15MB/s. Może niektórym to bez różnicy, ale takie ograniczenia uważam za zupełnie niepotrzebne i nieuczciwe.

 #763998  autor: rafmik
 18 lis 2014, 20:05
Czy w tej nowej ofercie RBM można przenieść numer z innej sieci?
Bo na www nigdzie nie widzę takiej informacji :(


Ogólnie mam teraz RBM na abonament (umowa wypowiedziana) i niestety w RBM nie ma opcji przeniesienia numeru z umowy abonamentowej do oferty prepaid :(

Dlatego najprawdopodobniej po zakończeniu umowy przeniosę numer do innej sieci i dzień później wrócę do RBM na kartę - pytanie tylko czy można przenieść do nich numer.

 #764043  autor: shdster
 18 lis 2014, 23:39
mozna bez problemu, najlepiej do orange pojdz

 #764049  autor: kovalskybobi
 19 lis 2014, 00:00
po co tak kombinować. Przecież na rozwiązaniu umowy abonamentowej przeniosą numer do prepaid. Chyba innego rozwiązania się nie stosuje

 #764113  autor: ŁukaszK
 19 lis 2014, 09:55
Potwierdzam że się sumuje ale właśnie jaki jest limit danych? Jak to sprawdzić?

A co do przeniesienia to w końcu mi się udało ale teraz walczę o odszkodowanie bo przez błąd konsultanta zarejestrowali mi numer dopiero przy ponownej wizycie.. Ale w systemie jak mi bok odpowiada to tego oczywiście nie widać i 100 razy musiałem tłumaczyć..

 #764152  autor: L
 19 lis 2014, 20:24
rafmik pisze:Dlatego najprawdopodobniej po zakończeniu umowy przeniosę numer do innej sieci i dzień później wrócę do RBM na kartę - pytanie tylko czy można przenieść do nich numer.
tak można, ja przenosiłem ostatnio numer z virgin do RBM na karte

[ Dodano: 19 Lis 2014 20:26 ]
kovalskybobi pisze:po co tak kombinować. Przecież na rozwiązaniu umowy abonamentowej przeniosą numer do prepaid. Chyba innego rozwiązania się nie stosuje
jeżeli rozwiązujesz umowę to numer zostaje wyłączony, chyba, że złożysz podanie o przeniesienie do prepaida
 #764343  autor: Ricki1980
 21 lis 2014, 11:49
Mam parę pytań związanych z RBM Energy.

1. Jak szybko przenieść numer z Play na Kartę do RBM?
2. W jakiej taryfie się wyląduje (RBM I?)
3. Jak sobie radzić z aktywacją kolejnego pakietu na siedem dni? Może jest jakiś program na Androida do automatycznego wysyłania wiadomości sieciowej?
4. Da radę przez BOA włączyć zasięg Orange?
 #764358  autor: qcom
 21 lis 2014, 13:08
Ricki1980 pisze:3. Jak sobie radzić z aktywacją kolejnego pakietu na siedem dni? Może jest jakiś program na Androida do automatycznego wysyłania wiadomości sieciowej?
Jest kilka takich np. tasker, automateit, automagic

Łatwy w obsłudze jest automateit, można w kalendarzu google zapisać wydarzenie i nazwać je np RBM7 i ustawić powtarzanie co 7 dni. W automateit wybrać żeby zdarzenie z kalendarza o takiej nazwie urochamiało kod USSD i tyle.
  • Strona 7 z 139
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 139
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 139