Tak, wiem po co było wypowiedzenie
. Wcześniej swoją umowę przedluzylem na dobrych warunkach. Jednak w tym przypadku, złożone wypowiedzenie nie dało zamierzonego rezultatu. Problem w tym, że dotyczy numeru mamy, która nie wiedziała jak rozmawiać z DUK. Chciałem załatwić sprawę nie ruszając się z domu. A teraz wyszło na to, że mamuśka będzie zmuszona udać się do salonu stacjonarnego wycofać wypowiedzenie.
Czy jest w ogóle szansa, że zadzwonię ze swojego numeru i będą chcieli rozmawiać o warunkach przedłużenia umowy, która nie jest na mnie ? Pytałem o możliwość przedłużenia umowy online z uwagi na chęć kupienia zniżki 30% z grupona. Obawiałem się utraty zakupionego kodu przy negatywnej weryfikacji zamówienia.
ps. Zawsze staram się weryfikować słowa konsultanta z innymi źródłami, dlatego pytam od razu na forum, licząc na lepiej zorientowanych w temacie kolegów.