DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 204
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 204
 #772576  autor: Ryszard Lubicz
 23 gru 2014, 21:26
Ja miałem ciekawy przypadek w BOK Play. Tłumaczyłem pani , że nie działa mi roaming krajowy Play na Orange, Plusie i Tmobile. To mi odpowiedziała żebym jej tu o takich sprawach nie mówił bo on pracuje dla Play i tamte sieci jej nie obchodzą... Tłumaczyłem dalej ale nie wytłumaczyłem. :mrgreen: Takie przypadki można mnożyć. Pytałem na Orlenie czy gdzieś tam indziej o doładowanie do Virgin to patrzono jak na wariata lub pytano co to jest i do czego lub jak to się pisze.
Fajna była też sytuacja gdy w sklepie chciałem Newsweeka to mi dano kakao Nesquik :D .

Grażynko wybacz...
 #772604  autor: słoneczny
 23 gru 2014, 22:54
mi80 pisze:Trafiłem na dość ciekawy artykuł o VM (jeśli było prośba o zgłoszenie posta do usunięcia):
http://natemat.pl/122807,richard-branso ... -telekomow

Niestety nie nastraja on optymistycznie. A oferta fajna i mam tam 3 numery z rodziny.
Nie wiem kto ten artykuł płodził, ale wprowadzają w błąd jak byk.
Po pierwsze w nowej ofercie nie ma już 50% gratis, a ci piszą że jest.
Po drugie w latach 2009-2012 większość mvno nie radziła sobie z powodu gigantycznej asymetrii Playa, a nie dlatego, że rynek jest mocno konkurencyjny i że klienci przyzwyczajeni do swojego operatora.
Po trzecie, co by nie mówić, to Virgin z wszystkich mvno chyba jest najsilniejszy.

Fakt, Virgin nie ma łatwo i przez wiele lat może wychodzić na zero. Ale z drugiej strony mogą sobie utrzymywać brand i czekać na lepsze czasy. Kto wie, czy za kilka lat nie będziemy mieć "Everything Everywhere" i "PlayoPlusa", czyli dwóch dużych operatorów zamiast czterech.
 #772606  autor: ciekawy
 23 gru 2014, 23:18
słoneczny,

oczywiście, że ludzie są przywiązani do swojej sieci, np klienci Orange, rzucą -30%, tani telefon i już klient zostaje w sieci na kolejne lata, starsi ludzie którzy wybrali Ere albo Plusa i nie bardzo nawet znają Idee, dziś Orange dla takich ludzi to kosmos, obcego coś bo nazwa nie nasza, dlatego nowe marki nie mają łatwo na rynku,

może Virgin jest najmocniejszą siecią spośród wirtualnych tylko dla ludzi to nie ma znaczenia, znaczenie ma oferta, a ta póki będzie się nieznaczne różnic, póki nie będzie to konkurencyjna oferta jak napisałem we wcześniejszym poście to klienci za szybko i zbyt chętnie nie będą się aktywować w Virgin
 #772743  autor: słoneczny
 25 gru 2014, 01:04
ciekawy pisze:słoneczny,

oczywiście, że ludzie są przywiązani do swojej sieci, np klienci Orange, rzucą -30%, tani telefon i już klient zostaje w sieci na kolejne lata, starsi ludzie którzy wybrali Ere albo Plusa i nie bardzo nawet znają Idee, dziś Orange dla takich ludzi to kosmos, obcego coś bo nazwa nie nasza, dlatego nowe marki nie mają łatwo na rynku,
Nie rozumiemy się. Ja pisze to w kontekście linkowanego artykułu, a konkretnie tego fragmentu:
Trochę światła na nasz zabetonowany rynek rzuciły ostatnie wypowiedzi Magdaleny Gaj, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Na przestrzeni lat 2009-2012 upadło siedmiu krajowych operatorów wirtualnych. Prezes UKE przyczynę niezbyt dużej popularności operatorów wirtualnych w Polsce upatruje w nastawieniu polskich konsumentów. ? Wolą mieć przedsiębiorcę stacjonarnego, takiego jak T-Mobile, Orange, Polkomtel czy P4, z którymi zawierają umowy i którzy mają swoją własną infrastrukturę i sieć na miejscu ? mówi Magdalena Gaj.
A kim niby był w 2009 roku P4 jak nie małym "pół-mvno"? Nie była to wtedy żadna duża sieć, którą można by nazywać dużym operatorem stacjonarnym, a ich infrastruktura i zasoby pasma były "tycie". Gdyby ludzie byli przywiązani do swoich sieci, dziś Play nie miałby 11 milionów klientów, tylko 1 milion klientów. To Play rozreklamował przenośność numerów, więc jakby nie patrzeć tej lojalności w tych latach nie było. Ta lojalność i przyzwyczajenie do jednego operatora zaczyna być widoczna dopiero teraz. Pani Gaj też zapomina, że przed P4 był Mobilking, który całkiem dobrze sobie radził, dopóki nie zmiotła go z rynku asymetria fioletowego operatora.
 #772744  autor: ciekawy
 25 gru 2014, 01:24
moje zdanie jest trochę inne, MobilKing sam się musiał zwinąć skoro nie potrafił zaoferować nic poza ile tam było 49 gr za minutę przez całą dobę do wszystkich, ta sieć od początku miała mało klientów, a oferta nie zachwycała, już 3 sieci miały lepszą ofertę biorąc pod uwagę ceny poza sieć i do sieci,

Play rozkręcił konkurencję między sieciami salonowymi,

a lojalni klienci są, tacy, którzy są w T albo Plus od początku,

Virgin jest dużo lepszą siecią od MobilKing ale jeśli porównać z Red Bull Mobile ofertę to połączenia no limit + net 2,8 GB w 7 dniowym pakiecie za koło 30 zł bo 28 zł miesięcznie jest wszystko no limit, więc oferta Virgin nie jest tak bardzo konkurencyjna,

oferta pakiet 50-60 zł w zależności czy przenosisz numer czy kupujesz nowy, za 10 GB i wszystko no limit jest droga i nie wszyscy się decydują, a brakuje za to oferty pośredniej typu 5 GB + wszystko no limit za 25-30 zł,

moim zdaniem Virgin musi ulepszyć ofertę jeśli chcą więcej klientów
 #773556  autor: Rozyk
 29 gru 2014, 13:32
Startery z promocji mikołajkowej (po 1 zł - płatne przez PayPal), żeby mieć na nim 10 zł (do ewentualnego wykorzystania na 1 GB internetu w przyszłości) trzeba aktywować do końca roku.

Czyli trzeba włożyć do telefonu, wykonać jedno połączenie i poczekać do 24 godzin (w praktyce ok. 1 godziny) na doładowanie 5 zł i aktywowanie pakietu #pełenLUZ za 19 zł.

Ja myślałem, że sobie w przyszłym roku - np. za miesiąc lub dwa włożę do tel i będę miał 10 zł na koncie i RWK. Wiedziałem, że pakietu już nie będzie ale myślałem, że ta dycha będzie na koncie, dlatego kupiłem sobie kilka starterów. Ale okazuje się, że w przyszłym roku, jeśli teraz się ich nie aktywuje będą to zwykłe startery za 5 zł bez doładowania.

Tak więc trza je aktywować teraz, żeby mieć chociaż 10 zł czyli pakiet 1GB :-)

EDIT: A w zasadzie to nie mam już tam 10 zł, bo musiałem wykonać jedno połączenie, żeby aktywować pakiet i doładowanie. No i 0,03 zł poszłooo. Na koncie zostało 9,97 zł i sobie pakietu za 10 zł nie aktywuję :(
 #773609  autor: pauvre
 29 gru 2014, 16:14
Rozyk pisze:Ja myślałem, że sobie w przyszłym roku - np. za miesiąc lub dwa włożę do tel i będę miał 10 zł na koncie i RWK. Wiedziałem, że pakietu już nie będzie ale myślałem, że ta dycha będzie na koncie, dlatego kupiłem sobie kilka starterów. Ale okazuje się, że w przyszłym roku, jeśli teraz się ich nie aktywuje będą to zwykłe startery za 5 zł bez doładowania.
Aktywując startery od 1 stycznia również powinno być na koncie 10zł. Taką odpowiedź otrzymałem, gdy o to pytałem jeszcze podczas promocji z PayPal. Natomiast jest inna niespodzianka, również uzyskana od CMOK (na razie nie ma jeszcze na ten temat informacji na stronie) - promocja "Pierwszy Raz" z pakietem #pełenluz ma zostać przedłużona do końca stycznia.
 #773635  autor: Rozyk
 29 gru 2014, 17:37
No to w takim razie się wstrzymuję z aktywowaniem dwóch SIMów.

Mnie na CMOKu panienka powiedziała, że ta aktywacja musi być do końca roku, żeby doszło doładowanie 5 zł i pakiet #pełenluz. Ale właściwie nie była pewna i tylko powiedziała "tak" jak ja zapytałem o to. I to było bardzo niepewne "tak". Więc mam nadzieję, że masz racje @pauvre.

Bo teraz na styczeń to ja sobie odpalę jeszcze raz pakiet 3 GB za 3 zł w Orange (promocja świąteczna), a na końcu stycznia na luty w takim razie odpalę sobie (jeśli jeszcze będzie można) pakiet #pełenluz i będę miał 2 GB :-) Do smarrtfona to mi starczy na miesiąc.
 #773644  autor: pauvre
 29 gru 2014, 18:22
Tak mi dzisiaj powiedziano na infolinii, ale jeśli komuś zależy, to niech potwierdzi jeszcze tę informację u CMOK.
 #775246  autor: Emsi
 04 sty 2015, 12:01
Taka ciekawostka, brandowane stoisko w Kauflandzie. Koleś, który tam obsługiwał miał fajny czerwony polar VM i ogólnie sporo gadżetów. Nie ma w całej okazałości, bo zdjęcie robione na tzw. przypał. ;)

Obrazek
 #775254  autor: darek638
 04 sty 2015, 12:45
Obok monitora reklamówki VM?

Nigdy więcej Play.
 #775274  autor: lucfej
 04 sty 2015, 14:22
Czy pakiet 1GB *222*1024# przedłuży o 30 dni ten pakiet 2GB który dali w promocji PayPal, próbował ktoś
 #775326  autor: maxplastic
 04 sty 2015, 17:46
Czy to nie stoisko Telakces? Jakoś w tym roku podpisali umowę z Virgin, mają ich logo i różne rzeczy z tym związane. Niby można kupić startery i przenieść numer, ale jak to wygląda w praktyce to nie wiadomo. Na stronie VM też są te punkty na ich listach, ale często jest tak że w tych miejscach, z którymi niby Virgin podpisało umowę nawet nie słyszeli o możliwości przeniesienia numeru. Ludzie czasem szukają takich miejsc, żeby nie robić tego przez internet i było szybciej ale osobiście nie zdecydowałbym się na takie przypadkowe miejscówki, gdzie mam im zostawić wszystkie moje dane.
 #775328  autor: darek638
 04 sty 2015, 17:50
To jakaś poważna firma? Za wielu punktów w kraju nie ma.

Nigdy więcej Play.
 #775372  autor: Luctus
 04 sty 2015, 21:23
Ostatnio w Bonarce w Krakowie, na ścianie/szybie lokalu na poziomie 0 był wielki nadruk Virgin Mobile, a teraz z ciekawości spojrzałem na układ sklepów na stronie i wszędzie wokół do lokali są przypisane nazwy, a w miejscu gdzie jest nadruk są 2 lokale obok siebie bez podpisu. Dodatkowo ostatnio przeglądając oferty pracy, natrafiłem właśnie na ogłoszenie VM:
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Przedstawiciel handlowy
Praca na terenie Białegostoku, Bydgoszczy, Gdańska, Gorzowa Wielkopolskiego, Katowic, Kielc, Krakowa, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Opola, Poznania, Rzeszowa, Szczecina, Torunia, Warszawy, Wrocławia i Zielonej Góry
Coś się dzieje ;)
 #775796  autor: maniek89
 06 sty 2015, 11:03
Może zaczną od wysepek w centrach handlowych jak Play az rzeczywiście wkrocza z punktami stacjonarnymi by świadczyć tez obiecany kiedyś abonament - to by miało sens. Część ludzi woli jednak załatwiac sprawy zwiazane z telefonem w salonie.
 #775802  autor: Emsi
 06 sty 2015, 11:14
Firma, która posiada swoje stacjonarne punkty wzbudza większe zaufanie, zwłaszcza, że to MVNO, które nie cieszą się popularnością w kraju nad Wisłą. Gdyby mieli trochę stacjonarnych punktów, chociaż w dużych miastach, to kto wie. Na pewno nie sprawiają wrażenia jakby mieli zwijać manatki, a wręcz odwrotnie, tendencja jest zwyżkowa.
  • Strona 32 z 204
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 204
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 204