Ja używałem latem 2014 Vectone w UK przez 3 tygodnie. Nie korzystałem w ogóle z BOK, także tutaj nie mam nic do napisania. W UK jest tak, że ogólnie w prepaid nie ma terminów ważności jako takich, tylko (w zależności od sieci) trzeba wykonać jakąś płatną operację z reguły raz na 180 dni, aby konto nie przepadło (
http://kenstechtips.com/index.php/payg- ... dit-expiry). Z tym, że jest o bezwzględnie przestrzegane i "leżaków" nie ma. Ale wracając do Vectone:
1. Jeżeli chodzi o zasięg to są tam MVNO sieci EE (czyli tamtejszy T-Mobile + Orange). Jakość połączeń znośna, HDVoice nie uświadczyłem
2. Naliczanie jest zawsze minutowe, jak wszystkie MVNO skierowane na ruch międzynarodowy (to samo Lycamobile, Lebara).
3. Aplikacja pozwalająca rozmawiać za darmo. Co najciekawsze, jak podamy swój login i hasło komuś np. w Polsce i ma on zainstalowaną w/w aplikację, to gadamy ze sobą w ramach konta za darmo. Jak się dzwoni z tej aplikacji będąc w zasięgu WiFi, ceny bywają też niższe niż bezpośrednio z telefonu (ruch idzie w 100% po VOiP, z jakością jest niestety różnie).
4. Opóźnienia w pojawianiu się historii połączeń/SMS/Internetu (nawet do 7 dni po zdarzeniu).
5. Internet naliczany z zaokrągleniem w górę do 1 Mb.
6. Najbardziej opłacalne są bundle (czyli Internet UK + SMS UK + rozmowy UK + wybrane kraje - w tym Polska). Po zakupie jakiegokolwiek pakietu mamy Vectone UK -> Vectone UK za darmo na czas obowiązywania pakietu (30 dni). FUP (z tego co pamiętam 3000 minut).
7. Brak jakichkolwiek powiadomień o zbliżaniu się końca pakietu - trzeba samemu pilnować terminu obowiązywania.
Myślę, że od tej pory niewiele się zmieniło, bo nawet Hindusi przebywający w UK stają się bardziej konserwatywni