Ja używałem latem 2014 Vectone w UK przez 3 tygodnie. Nie korzystałem w ogóle z BOK, także tutaj nie mam nic do napisania. W UK jest tak, że ogólnie w prepaid nie ma terminów ważności jako takich, tylko (w zależności od sieci) trzeba wykonać jakąś płatną operację z reguły raz na 180 dni, aby konto nie przepadło (
http://kenstechtips.com/index.php/payg- ... dit-expiry). Z tym, że jest o bezwzględnie przestrzegane i "leżaków" nie ma. Ale wracając do Vectone:
1. Jeżeli chodzi o zasięg to są tam MVNO sieci EE (czyli tamtejszy T-Mobile + Orange). Jakość połączeń znośna, HDVoice nie uświadczyłem
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
2. Naliczanie jest zawsze minutowe, jak wszystkie MVNO skierowane na ruch międzynarodowy (to samo Lycamobile, Lebara).
3. Aplikacja pozwalająca rozmawiać za darmo. Co najciekawsze, jak podamy swój login i hasło komuś np. w Polsce i ma on zainstalowaną w/w aplikację, to gadamy ze sobą w ramach konta za darmo. Jak się dzwoni z tej aplikacji będąc w zasięgu WiFi, ceny bywają też niższe niż bezpośrednio z telefonu (ruch idzie w 100% po VOiP, z jakością jest niestety różnie).
4. Opóźnienia w pojawianiu się historii połączeń/SMS/Internetu (nawet do 7 dni po zdarzeniu).
5. Internet naliczany z zaokrągleniem w górę do 1 Mb.
6. Najbardziej opłacalne są bundle (czyli Internet UK + SMS UK + rozmowy UK + wybrane kraje - w tym Polska). Po zakupie jakiegokolwiek pakietu mamy Vectone UK -> Vectone UK za darmo na czas obowiązywania pakietu (30 dni). FUP (z tego co pamiętam 3000 minut).
7. Brak jakichkolwiek powiadomień o zbliżaniu się końca pakietu - trzeba samemu pilnować terminu obowiązywania.
Myślę, że od tej pory niewiele się zmieniło, bo nawet Hindusi przebywający w UK stają się bardziej konserwatywni
![:-)](./images/smilies/001.gif)