DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 23 z 139
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 139
 #780327  autor: Wulo
 25 sty 2015, 12:30
Po 2 tygodniowym boju z przeniesieniem numeru do Redbull Mobile na kartę w końcu się udało, ale oczywiście z różnymi przygodami po drodze. Po zamówieniu kart telefonicznie (wyraźnie powiedziałem, że do RBM na KARTĘ) w poniedziałek (19.01) w salonie Play w galerii Focus Park Bydgoszcz zapisała konsultantka mój nr telefonu, miała zadzwonić jak karty dojdą, obiecała do piątku. Nikt nie dzwonił, więc w piątek (23.01) zadzwoniłem do salonu (około godz. 12) i pani ze zdziwieniem powiedziała, że już w środę przyszły i że zapomnieli zadzwonić i zapraszają do salonu. W salonie byłem po godzinie 15 i wtedy zaczęły się kolejne cyrki. Mówię, że dzwoniłem 3h temu pytając o karty i że chcę przenieść nr do RBM na kartę, wtedy konsultantka pyta czemu na kartę :?: odpowiedziałem, że jest korzystniejsza oferta i po chwili mnie rozwaliła ... odpowiadając, że nie mają kart :!: zacząłem znowu wszystko tłumaczyć ... poszła na magazyn, wróciła z informacją, że karty jednak przyszły, ale do RBM abonament ... i że ona zapisze sobie mój nr i zamówi startery na kartę :twisted: po chwili podeszła kolejna babka, już z plakietką "kierownik" i powiedziała, że jest starter do przeniesienia na kartę, hehe, okazało się że owszem przyszły, tylko że wszystkie na abonament a tylko 1 na kartę, bo tylko jedną JA osobiście zamawiałem ... yyy ... to dopiero myślenie salonu. Oczywiście karta nie chciała wejść, wywalało błąd, ale kierowniczka podeszła znowu i wpisała kartę ręcznie i działała. Data przeniesienia wyznaczona na 24.01, wyłączyli tego dnia około godz. 16 i nr był aktywny w RBM na kartę po godz. 23. Tak więc trzeba mieć cierpliwość.

PS. Dodam, że owy salon jest własnym salonem Play, nie franczyzną, a takie cyrki.
 #780332  autor: Golarz Filip
 25 sty 2015, 13:46
Wulo pisze:Po 2 tygodniowym boju z przeniesieniem numeru do Redbull Mobile na kartę w końcu się udało, ale oczywiście z różnymi przygodami po drodze...
Na Twoim miejscu,zrobił bym copy/paste i umieścił ten wpis również na forum Play.Nie żeby od razu kablować i wieszać psy,ale żeby góra wiedziała,że zawsze jest coś,co można zmienić w obsłudze.
Przecież czy to Klient na kartę czy na wieczny abonament,zawsze po dobrej obsłudze pójdzie rekomendacja.
A tutaj nikt z Play zaglądać nie musi.
 #780336  autor: Wulo
 25 sty 2015, 14:01
Golarz Filip pisze:
Wulo pisze:Po 2 tygodniowym boju z przeniesieniem numeru do Redbull Mobile na kartę w końcu się udało, ale oczywiście z różnymi przygodami po drodze...
Na Twoim miejscu,zrobił bym copy/paste i umieścił ten wpis również na forum Play.Nie żeby od razu kablować i wieszać psy,ale żeby góra wiedziała,że zawsze jest coś,co można zmienić w obsłudze.
Przecież czy to Klient na kartę czy na wieczny abonament,zawsze po dobrej obsłudze pójdzie rekomendacja.
A tutaj nikt z Play zaglądać nie musi.
Umieściłem również na forumplay.pl
Jako ciekawostka dodam, że robiłem również zgłoszenie w tej sprawie 18.01 na Play4U na Facebooku i do wczorajszego dnia otrzymywałem taką odpowiedź "Sprawa jest wyjaśniana. Jak otrzymamy jakieś informacje zwrotne na pewno Ci je przekażemy." Tak więc musiałem sobie sam poradzić.
 #780353  autor: Cage
 25 sty 2015, 17:25
rafmik pisze:Pan idzie na zaplecze i przynosi całą garść simek RBM
Co masz dokładnie ma myśli, to mówiąc :?:
Przyniósł luzem, wyłamane karty sim z ramek :?:
Przyniósł z zaplecza, nowe startery w opakowaniach :?:

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #780400  autor: adik
 25 sty 2015, 21:46
Cage pisze:Co masz dokładnie ma myśli, to mówiąc
dokładnie to co pisał
Przyniósł luzem, wyłamane karty sim z ramek
a widziałeś żeby w salonie wyłamywali sim po wyciągnięciu z opakowania,bo ja jeszcze nie,żeby wprowadzić sim do systemu nie muszą otwierać wystarczy numer seryjny który każda karta ma inny.
Cage pisze:Przyniósł z zaplecza, nowe startery w opakowaniach
a co w tym dziwnego ?

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #780404  autor: rafmik
 25 sty 2015, 21:54
Cage pisze:
rafmik pisze:Pan idzie na zaplecze i przynosi całą garść simek RBM
Co masz dokładnie ma myśli, to mówiąc :?:
Przyniósł luzem, wyłamane karty sim z ramek :?:
Przyniósł z zaplecza, nowe startery w opakowaniach :?:

Przyniósł pozamykane startery. Całą garść jak się np karty do gry trzyma.

I z tej całej garści tylko jedna SIMka działała, reszty nie wczytywało w system.
 #780417  autor: Blank
 25 sty 2015, 22:55
Wszystkie karty byly wczytywane za pomoca skanera?
Bo z tego co napisał Wulo problem może być w automatycznym wczytywaniu kart. I najwyraźniej, numer seryjny można wpisać RĘCZNIE i wtedy tego błędu MOŻE NIE BYĆ.
W którym salonie miałeś te problemy z simkami?
Oczywiście karta nie chciała wejść, wywalało błąd, ale kierowniczka podeszła znowu i wpisała kartę ręcznie i działała

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #780482  autor: Wulo
 26 sty 2015, 13:51
divhashmorex pisze:Wszystkie karty byly wczytywane za pomoca skanera?
Bo z tego co napisał Wulo problem może być w automatycznym wczytywaniu kart. I najwyraźniej, numer seryjny można wpisać RĘCZNIE i wtedy tego błędu MOŻE NIE BYĆ.
W którym salonie miałeś te problemy z simkami?
Oczywiście karta nie chciała wejść, wywalało błąd, ale kierowniczka podeszła znowu i wpisała kartę ręcznie i działała
Jak najbardziej, konsultantka chciała wprowadzić kartę automatycznie, tzn zeskanowała jej kod kreskowy, ale mówiła, że wyskakuje błąd, że nie poprawna karta, albo karta nie ważna. Wtedy podeszła druga i wpisała nr seryjny ręcznie i dodała, żeby karty Redbull wpisywać ręcznie.
 #780578  autor: adik
 26 sty 2015, 20:59
Dziś moja załatwianie sprawy z przeniesieniem numeru poszło do przodu,2 telefony salon+play i karta na mnie czeka do odbioru,zobaczymy jutro czy będzie działająca.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #780582  autor: mikkel
 26 sty 2015, 21:19
Widzę że fajnie jest przenosić numer do RBMa. Może sobie też jakąś kartę prezniosę? Też tak chcę. Gdzie kupię kartę i szybko zarejestruję?
 #780584  autor: darek638
 26 sty 2015, 21:33
Inni mają wiaderko i łopatkę-chcę i ja :-)

Nigdy więcej Play.
 #780709  autor: solidburn
 27 sty 2015, 16:01
Witam podepnę się tu z pytaniem
potrzebuje LTE wiec idę do kiosku kupuje starter RBM ten za 9zl i jak rozumie dostane to
Red Bull MOBILE na kartę 9zł NEW (II) czyli 100dni ważność za 50zl ?
Jak i czy da się kupić/poznać w kiosku ze starter za 9zl będzie jeszcze w starej taryfie 150dni za 50zl?
Jak wygląda sprawa z przeniesieniem numeru można przenieść go na zasadach starych 150dni za 50zl ?
 #780712  autor: 111
 27 sty 2015, 16:28
@solidburn teraz już nie kupisz startera ze starą taryfą gdzie 50 zł = 150 dni wychodzące.
Za to jak numer przeniesiesz,to właśnie w tej starej taryfie on się znajdzie.
 #780717  autor: perdos1
 27 sty 2015, 16:43
Od tygodnia próbuję przenieść numer do RBM i niestety bezskutecznie. Pani pracująca w salonie zamówiła już 3 dostawy kart sim, nie działa ŻADNA. Widzę, że problem występuje w całej Polsce. Znacie jakiś punkt w województwie łódzkim, w którym przeniesienie jest możliwe?
 #780719  autor: 111
 27 sty 2015, 16:53
@perdos1 a próbowali numer karty wpisać ręcznie czy tylko skanowali?
Bo tu koledzy pisali,że jak numer karty pracownik punktu ręcznie wpisuje to nie ma problemu a jak skanuje to ZONK.
 #780722  autor: perdos1
 27 sty 2015, 17:06
Tylko skanowali. Hmmm, no to jutro się przejdę i im to powiem, a miał ktoś tak, że mimo ręcznego wpisywania karta sim i tak nie działała?
 #780751  autor: adik
 27 sty 2015, 18:31
Dziś byłem w salonie play i w 4 min załatwiłem przeniesienie,karta już na mnie czekała, więc wszystko szybko poszło,3 podpisy,dziękuje i do widzenia.Ja jeszcze sprawę popchęłem na play24 i dostałem odzew od salonu i od samego play kilka dni później,więc jednak się da choć jak wszyscy wiedzą trzeba się trochę postarać.
perdos1 pisze:Tylko skanowali. Hmmm, no to jutro się przejdę i im to powiem, a miał ktoś tak, że mimo ręcznego wpisywania karta sim i tak nie działała?
wpisywanie ręcznie nie gwarantuje że wejdzie,jak mają stare karty to nieważne jak wprowadzą i tak nie wejdzie w system,a zgłaszałeś sprawę może na play24 ?,napewno nie zaszkodzi.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #780757  autor: perdos1
 27 sty 2015, 19:05
Problem w tym, że w tym salonie w ogóle kart nie było, konsultantka zamówiła "nowe" już 3 razy, żadna nie działa. Sama również wysłała zgłoszenie do Play i czeka na odpowiedź.
 #780771  autor: adik
 27 sty 2015, 20:15
Lepiej sam zadziałaj w tej kwestii a nie wierz na słowo to co mówią w salonie,dziś jak byłem w salonie to babka była niezbyt zadowolona że sam kontaktowałem się z play,a wczoraj jak dzwonili to pytali czemu dałem skargę na nich,oni widać boją się reakcji z góry.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #780776  autor: 111
 27 sty 2015, 20:38
@perdos1 skoro były zamawiane nowe karty, to ręczne wklepanie numeru powinno zadziałać.
  • Strona 23 z 139
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 139
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 139