DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 173 z 675
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 675
 #785835  autor: Freta905
 20 lut 2015, 09:32
Dostałem takiego smsa po wypowiedzeniu, w którym kazano mi wpisać w salonie, że będę doładowywał konto na kartę. a to treść smsa:
"Uprzejmie informujemy o przyjęciu migracji nr ******* na kartę Orange Go. Numer zostanie przeniesiony z dniem 25.03.-2015. Warunkiem skorzystania z oferty, jest brak zaległości płatniczych na koncie." czy schrzaniłem wypowiedzenie i powinienem złożyć je jeszcze raz czy wszystko w porządku?
 #785888  autor: spige94
 20 lut 2015, 13:24
aby otrzymać propozycję przedłużenia umowy lepiej jest: złożyc wypowiedzenie w Orange czy np. w PLAY wniosek o przeniesienie po zakończeniu okresu promocyjnego?
 #785892  autor: ur88an
 20 lut 2015, 13:45
Wydaje mi się, że rezygnacje w Orange.

Pytanie z innej beczki - czy ktos pisał o ten kod z forum Orange 30% i dostał jakąś odpowiedź?
 #785909  autor: lumi
 20 lut 2015, 14:30
Krótka piłka

W którym abo najlepiej opłaca się wziąć Iphona 6? Bo przy tych cenach ze strony w porównaniu do play to jakiś kosmos. Obecnie mam taryfe za 159 zeta nie pomiatam jaką
 #785953  autor: jkriss
 20 lut 2015, 17:09
Dzisiaj rano telefon z DUK.....tradycyjnie 30% rabatu na abo i LG G3 za 39,00, umowa 24 miesiące, tylko niestety dałem się namówic na akcesoria za 49,00 :)
 #785973  autor: spige94
 20 lut 2015, 18:15
jkriss pisze:Dzisiaj rano telefon z DUK.....tradycyjnie 30% rabatu na abo i LG G3 za 39,00, umowa 24 miesiące, tylko niestety dałem się namówic na akcesoria za 49,00 :)
kiedy Ci się miała kończyć umowa i kiedy złożyłes wypowiedzenie i w jakiej formie?
 #785989  autor: LandM
 20 lut 2015, 20:01
17 lutego udałam się do salonu Orange. Byłam zdeterminowana, by przerzucić się na Virgin Mobile, jednak z ciekawości chciałam sprawdzić czy zaoferują mi coś ciekawego. W salonie zostałam połączona z DUKiem, który zaproponował mi Smart Plan Multi 89,98 z rabatem 20% + LG G3 za 249 zł. Zapytałam o rabat 30% i dowiedziałam się, że "była to oferta świąteczna, która obowiązywała w grudniu i nie są w stanie mi jej teraz zaoferować". Podziękowałam i złożyłam wniosek o przeniesienie na kartę (Nowe Orange Go), gdyż nie chciałam stracić numeru i móc potem spokojnie przenieść go do Virgin.

Dziś dowiedziałam się o kuponach, które się pojawiły. Zadzwoniłam na *400, gdzie zostałam przełączona dalej. Zapytałam wprost o rabat 30% przy abonamencie 89,98. Pani poprosiła o mój numer i po chwili oznajmiła, że w moim przypadku nic nie da się zrobić, gdyż nie można już cofnąć wniosku o przeniesienie na kartę o_O Zbiła mnie tym z tropu, więc o nic więcej już nie pytałam.
Jak to jest z tym wycofaniem wniosku? Okres rozliczeniowy mam od 19 do 18 dnia każdego miesiąca, a umowa kończy się 20 marca.

Pytanie nr 2 - podczas rozmowy z DUKiem na koniec zadano mi szereg pytań dotyczących różnych zgód m.in. pytanie o zgodę na kontakt w celu przedstawienia oferty. Niestety nierozważnie odpowiedziałam, się się na to NIE zgadzam (wtedy byłam pewna na 100%, że uciekam do Virgin, jednak teraz z chęcią zostałabym u Pomarańczowych, jeżeli byłaby szansa na -30% i LG G3).
Czy mimo to mogę liczyć na jakiś kontakt?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2015, 22:29 przez LandM, łącznie zmieniany 1 raz.
 #786009  autor: spige94
 20 lut 2015, 21:14
mam dylemat:
moja umowa kończy się dopiero w październiku i chcę ją przedłużć (do tego GALAXY S5 - 559 abonament 89,90-30% 24m-ce)
jak sądzicie: lepiej jest złożyć wypowiedzenie i czekać na telefon czy skorzystać z kodu 30%?

edit: LandM: kody rabatowe są co jakiś czas, nie wiem czy da się odwołać wypowiedzenie i migrację na kartę ale po zakończeniu umowy możesz podpisać nową używając kodu rabatowego z tym że do tego będziesz musiała doliczyć opłatę aktywacyjną
 #786083  autor: gtk
 21 lut 2015, 09:22
Witam, jaki tel na ta chwile jest warto wziąć w abo89,90 z kodem. Czy poczekać do poniedzialku moze wejda szalone dni? Czy raczej nie ma co na to liczyc??
 #786116  autor: kukuku2
 21 lut 2015, 11:09
Dostałem darmowy kod - 30% z forum Orange , z tego linku co ktoś podał więc są ludzie "normalni' a nie tylko tacy co chcą zedrzeć. I nie jest to mój pierwszy kod który dostałem za free.
I w związku mam pytanie czy idzie jeszcze ugrać -400zł dzwoniąc do DUK i wdać się w rozmowę .
 #786118  autor: spige94
 21 lut 2015, 11:13
ja niestety nie dostałem...
kukuku2: możesz spróbowac, może akurat coś ugrasz a jak nie to masz kod :D
 #786158  autor: LandM
 21 lut 2015, 13:37
Udało mi się otrzymać darmowy kod z forum Orange.pl. E-mail do nich wysłany wczoraj przed 10:00, kod przyszedł po 23:00.

Zadzwoniłam na *400 i dowiedziałam się, że jeżeli przedłużę umowę przez Internet, to wniosek o przeniesienie na kartę zostanie wycofany (chociaż dzień wcześniej powiedziano mi, że w moim przypadku nie ma już możliwości cofnięcia przeniesienia numeru na kartę :shock: ).

Kod już mam, więc żal by było nie skorzystać. Mam tylko jeden problem - nie mogę znaleźć pola, w którym mogłabym odznaczyć "Ochronę wyświetlacza". Niby nie jest wyszczególniona w "koszcie miesięcznym" ale w szczegółach oferty Smart Plan Multi II jest napisane "0 zł przez miesiąc, potem 4,99 m-c". Na dalszych etapach zamówienia, gdzie m.in. można odznaczyć dodatkowe usługi takie jak Nawigacja i Granie na czekanie także nie pojawia się możliwość odznaczenia Ochrony wyświetlacza. Co z tym fantem począć?
Wklejam link ze screenem, by zobrazować o co chodzi: http://scr.hu/32h3/uik8x
 #786175  autor: spythere
 21 lut 2015, 15:54
happer pisze:W grudniu skończyła mi się umowa i nikt nie dzwonił. Myślcie, że złożenie wypowiedzenia coś pomoże?
Kolego w poprzednim kroku nacisnąłeś "wybieram" przy opcji ochrona wyświetlacza dlatego ją masz. Cofnij krok wcześniej.
 #786215  autor: LandM
 21 lut 2015, 18:09
spythere pisze:
happer pisze:W grudniu skończyła mi się umowa i nikt nie dzwonił. Myślcie, że złożenie wypowiedzenia coś pomoże?
Kolego w poprzednim kroku nacisnąłeś "wybieram" przy opcji ochrona wyświetlacza dlatego ją masz. Cofnij krok wcześniej.
O wyświetlaczu pisałam ja, więc się chyba Koledze cytaty pomyliły (i płeć, bom Koleżanka, a nie Kolega :) ). Na żadnym z etapów przy "Ochronie wyświetlacza" nie było ani opcji "Wybieram" ani opcji "Usuń". Dalej była tylko możliwość odznaczenia "Nawigacji" oraz możliwość Wybrania "Grania na czekania" lub jakiegoś gadżetu.
Doczytałam jednak, że po podpisaniu takiej umowy można chyba poprzez swoje konto internetowe w dziale "Dodatkowe usługi" po prostu odznaczyć "Ochronę wyświetlacza".

Szkoda, że LG G3 jest niedostępny w sklepie internetowym. Chętnie bym go wzięła. W poniedziałek udam się do salonu i poproszę o połączenie z DUKiem. Skoro we wtorek "nie było zniżek 30%", a teraz się pojawiły, to może da się coś ugrać przez telefon i zdobyć wymarzoną słuchawkę :smt007
  • Strona 173 z 675
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 675
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 675