DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 52 z 72
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 72
 #785976  autor: kerim36
 20 lut 2015, 18:36
mix jest na umowe wiec jest na kogos zarejestrowany
kiedy konczy sie umowa to malo istotne
przeniesienie bez problemow i dodatkowych oplat moze byc dokonane zgodnie z dniem okresu rozliczeniowego

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #785985  autor: muszyniank
 20 lut 2015, 19:50
kerim36 pisze:mix jest na umowe wiec jest na kogos zarejestrowany
kiedy konczy sie umowa to malo istotne
przeniesienie bez problemow i dodatkowych oplat moze byc dokonane zgodnie z dniem okresu rozliczeniowego
Czyli muszę przy przenoszeniu do innej sieci zaznczyć, że chcę dokonać przeniesienia np. 4 marca, jeżeli 4 każdego miesiąca mam miesięczne rozliczenie?
 #786101  autor: mi80
 21 lut 2015, 10:39
Genera1 pisze:Sieć decyduje, kiedy wydaje numer, z reguły oddają go z końcem okresu billingowego.
Bzdura. Ma obowiązek wydać w terminie podanym we wniosku spośród:
- konkretnej daty (czyli jak będzie zbyt wcześnie, mogą rachunek policzyć za pełny okres wypowiedzenia choć nr wydadzą wcześniej)
- końca umowy terminowej
- końca okresu wypowiedzenia (tylko tutaj jest zbieg z końcem okresu rozliczeniowego)
 #786106  autor: Genera1
 21 lut 2015, 10:50
Masz rację, ale koniec umowy terminowej częściej niż nie pokrywa się z końcem okresu rozliczeniowego, więc w większości wypadków wychodzi właśnie ten koniec okresu przy przedłużeniu :)
 #786108  autor: mi80
 21 lut 2015, 10:53
Genera1 pisze:Masz rację, ale koniec umowy terminowej częściej niż nie tgo też koniec okresu rozliczeniowego, więc w większości wypadków wychodzi koniec okresu rozliczeniowego :)
Mam umowy u każdego w W4 i wszędzie koniec umowy wypada w rocznicę jej podpisania, nie pokrywając się wcale z końcem okresu rozliczeniowego. Może w jakichś nowszych umowach jest inaczej.
 #786133  autor: muszyniank
 21 lut 2015, 12:10
Czy żeby przenieść numer z Orange do innej sieci muszę iść do salonu i złożyć wypowiedzenie (umowa kończy się 7 marca) żeby nie była przedłużona dalej? Wiem, że jak złożę teraz wypowiedzenie, to przedłuży się jeszcze na jeden okres rozliczeniowy czyli okres wypowiedzenia skończy się 7 kwietnia, tak?
 #787724  autor: giginski
 27 lut 2015, 17:31
być może kiedyś zadawałem podobne pytanie jeśli się powtórzę to przepraszam. Pisałem dziś w Panią z play online chat, chciałem się dowiedzieć czy można przejść z play na kartę do rbm na abonament za 39 zł dostałem negatywną odpowiedź niestety :(. Proszę powiedzieć jaki jest inny sposób przejścia tam? Np. przenosząc się do nju mobile a później powrót do rbm ? Wiem że nju ma pewnie takie same bądź podobne warunki co rbm, jednakże internet lepiej chodzi mi w pracy na play niż nju. Dlatego wole rbm. Jest jeszcze opcja, że jak przejdę do nju to można sprawdzić net w robocie jak śmiga. A proszę powiedzieć kiedy najlepiej przejść do nju, na początku okresu rozliczeniowego czy na końcu ? Oraz początek okresu rozliczeniowego nju to znaczy od kiedy do kiedy ?z góry dziękuję za odpowiedzi.
 #791290  autor: sierotkamarysia
 18 mar 2015, 10:36
Chłopcy, pomóżcie biednej kobiecinie!

Chcę się przenieść z Play do Virgin. Abonament w Playu kończy mi się w tym miesiącu. Okres rozliczeniowy mam do 9. dnia miesiąca, więc podejrzewam, że abonament skończy się 9.04 (czy się mylę?).
W regulaminie napisane jest, że po upływie czasu umowy na czas określony, przekształca się ona w umowę na czas nieokreślony.
Dodam jeszcze, że w oświadczeniu Virgin mam zaznaczone, że chcę przenieść numer z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą.
Pytanie jest: czy jeżeli teraz wyślę wniosek o przeniesienie do Virgin, to czy będę płacić jakąś karę Play?

Poratujcie, bo trochę się denerwuję i nie ogarniam :(
 #795172  autor: niziek
 09 kwie 2015, 19:53
Cześć,

jestem użytkownikiem prywatnym, mam abo w T-Mobile wraz z uruchomioną usługą Numer Stacjonarny (http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obs ... acjonarny/) - parę lat temu przeniosłem do T-Mobile mój wieloletni numer stacjonarny z sieci TP/Orange do usługi Numer Stacjonarny.

Chciałbym przenieść się do Play zarówno z numerem komórkowym jak i stacjonarnym.

Na BOA T-Mobile usłyszałem, że numeru stacjonarnego nie mogą mi przenieść do innej sieci, bo mam go jako usługę dodatkową do usługi podstawowej i nie ma możliwości technicznych na takie przenosiny.

Czy ktoś może mi coś doradzić? Czy mogę coś zrobić, żeby przenieść numer stacjonarny z T-mobile do innej sieci?
 #802265  autor: odzik88
 18 maja 2015, 18:52
Koledzy, mam pytanie.
Umowa kończy mi się pod 25 września. Dałem się nabrać na wielkie napisy że mogę już przedłużyć swoją ofertę przez internet. Tak też zrobiłem, a przynajmniej tak mi się wydawało. Przysłali mi umowę na nowy numer! Oczywiście odstąpiłem od umowy. Teraz jestem zdeterminowany zmienić sieć. Kiedy i jak zrobić te przejście?
Lepiej wypowiedzieć umowę, złożyć wniosek o migrację na kartę i szukać nowej oferty? Czy pominąć migrację i zgłosić się do innej sieci? i kiedy?
 #805444  autor: benedeusz
 09 cze 2015, 08:30
Witam. Używam numeru w orange na abonament, a umowę podpisywała druga osoba. Chcę się przenieść z numerem do Virgin Mobile bo w tym miesiącu kończy mi się umowa. Wypowiedzenie umowy już wysłane. Żeby przerejestrować numer na siebie muszę złożyć cesję, czy lepiej będzie przenieść numer do Virgin jako osoba druga i dopiero wtedy zmienić osobę, na którą zarejestrowany jest numer?
 #813071  autor: krzaku1
 20 lip 2015, 13:34
Cześć,

Posiadam telefon w Plusie (firma, umowa do 10 września) i noszę się z zamiarem przeniesienia do innego operatora, prawdopodobnie, wybór padnie na Play. Czy mogę się spodziewać jakiejś lepszej oferty niż ta na stronie? Jeśli tak, to jakiej?
Jeśli ktoś z forumowiczów pracuje w Play (lub w innej sieci i ma dobrą ofertę), z chęcią mogę podpisać umowę za jego pośrednictwem.
Z góry dzięki za pomoc :)
 #814865  autor: audikom
 30 lip 2015, 14:12
Operator Lycamobile .
Od dwóch miesięcy nie potrafią przenieść mojego numeru z pleya do siebie .
Po moich interwencjach kilkukrotnie do mnie wydzwaniali jacyś "gimnazjaliści" z firmy chyba ich obsługującej (jakieś kuriozum P4B) i prosili za każdym razem o przesłanie tych samych dokumentów .
Wysłałem im chyba 4 czy 5 razy , i nic nadal cisza .
Nigdzie nie ma podanego kontaktu do szefostwa , a na dostępnych adresach czy numerach ci sami nie udolni gimnazjaliści.
Przestałem doładowywać u nich konto czy wykupować usługi bo nie uśmiecha mi się noszenie dwóch telefonów .
Prośba , czy miał ktoś podobne przypadki i jak to rozwiązać .
Pozdrawiam .
 #815254  autor: audikom
 01 sie 2015, 19:05
Właśnie zgłosiłem wole przejścia z Play na kartę do Fakt Mobil na numer infolinii .
Pierwsze wrażenia to szybkie połączenie , miła kompetentna obsługa przez młodego człowieka.
Zapytał o stan konta , czy było doładowanie w ciągu tygodnia oraz po pewnym czasie o nazwisko i imię .
Troszkę mnie to zdziwiło , jednak mając na uwadze że wcześniej byłem na abonamencie więc dane i tak już tam były nie ma o co kruszyć kopi .
Na moje pytanie jak długo potrwa przejście odpowiedział że kilka dni .
Na koniec rozmowy poinformował że otrzymam SMS-em numer nadany mojemu zgłoszeniu i że mogę oczekiwać ewentualnego kontaktu tel. tak Playa jak i Faktu .
Cóż czekamy na finalizacje przejścia .
 #815910  autor: audikom
 05 sie 2015, 15:58
Aby dokończyć mój temat z Fakt Mobile .
Zgodnie z wcześniej podaną przez konsultanta informacją , w poniedziałek zadzwoniła do mnie infolinia , ponowiła pytania i obiecała finalizacje przenosin w ciągu 24 godzin .
We wtorek późnym wieczorem byłem przeniesiony .
Dziś doładowałem konto i włączyłem pakiet 100 minut itd. za 9 zł .
Otrzymałem info że uruchomią w ciągu 24 godz. , trochę długo .
Ogólnie trzeba dać ocenę pozytywną mimo nie udanego doładowania ze strony Play24.

Jednak w Fakcie się chyba nie na będę bo syn, synowa wzięli w przedłużaniu umowy telefon z abonamentem rodzinnym i chcą mnie tam przenieść .
Tak więc może będę miał gratisa z full no limit .
Dziękuje Panowie za różne informacje .
PS
Właśnie ( po chwili )sprawdziłem pakiet i jest już aktywny
 #816445  autor: piaskun25
 09 sie 2015, 11:12
Witam, w chwili obecnej posiadam ofertę w njumobile "nju buzz" i jestem osobą prywatną. Celem jest przejście na abonament do orange oferta "orange biz" z tym, że w orange chce ten abonament wziąść na firmę i przy zachowaniu numeru to w sumie jest mi najważniejsze, czy jest taka możliwość przejścia z nju, do na przykład do plusa przy jednoczesnym zarejestrowaniu numeru na osobe ktora prowadzi firmę w tym przypadku mój brat, a następnie spowrotem do orange wybierając opcję przenoszą numer (bo z tego co się zorientowałem nju podlega pod orange).
  • Strona 52 z 72
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 72
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 72