DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 175 z 675
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 675
 #786574  autor: LandM
 23 lut 2015, 10:00
morganfox82 pisze:
LandM pisze:chyba że wydarzy się cud i G3 pojawi się w ofercie sklepu internetowego
I jest kolego, własnie się pojawił i właśnie go zamówiłem.. Brać bo warto z -30% pzdr
Właśnie zobaczyłam, oniemiałam, złożyłam zamówienie i modlę się, by pomyślnie przeszło weryfikację :)
PS Jestem "koleżanką" ;)
 #786578  autor: LandM
 23 lut 2015, 10:16
@psoko74
Jak nikt się nie zgłosi z kodem, to ostatecznie możesz kupić na Allegro. Znajdziesz, wpisując frazę "kod Orange" oraz "kupon Orange". W jednym przypadku są za 30 zł w drugim za 50 zł. Przed chwilą jeszcze wisiały jako dostępne ;)


Jeśli zamówienie ma status "Przekazane do realizacji" to chyba mogę się już cieszyć z nowego telefonu? :D
 #786582  autor: ur88an
 23 lut 2015, 10:33
Jesli chodzi o dostepność G3 to Pan na infolinii wlasnie mnie zapewnial ze maja bardzo duzo sztuk i nie bedzie problemu z dostępnością.
Ale z obsługi nie jestem zadowolony, chciałem zamienić zamówionego wczoraj HTC 820 na tego G3 własnie i sie okazuje, że nie można. Porażka.
 #786598  autor: gtk
 23 lut 2015, 11:12
Ja rano przedluzylem umowe na abo 89,90 -30% i samsung s5 odnowiony za 1zl
Zadowolony jestem :-)
 #786672  autor: Kandy1
 23 lut 2015, 14:42
W dalszym ciągu poszukuję kodu 30% na przedłużenie - umowa kończy mi się dziś :( Jakby ktoś miał i wiedział, że nie wykorzysta to poproszę o prv.
 #786694  autor: LandM
 23 lut 2015, 15:43
Śmiech na sali w tym Orędżu :mrgreen: Udałam się do salonu firmowego, aby zweryfikować która informacja jest prawdziwa - czy ta mówiąca o tym, że w momencie podpisania przedłużenia umowy wniosek dot. przeniesienia nru na kartę zostanie automatycznie anulowany, czy też ta mówiąca o tym, że najpierw należy anulować wniosek, a potem przedłużać umowę.


Podchodzę do Informacji, wyjaśniam sprawę, konsultantka poprosiła bym poczekała, bo musi się dopytać, gdyż nie wie jak to wygląda. Wraca po jakimś czasie i oznajmia, że dyspozycja przejścia na kartę została złożona jako pierwsza, więc możliwe, że najpierw zostanę przeniesiona na kartę, a potem może być problem z przedłużeniem, ponieważ nie będzie to wtedy przedłużenie, a przejście z powrotem na abonament. Poradziła, bym poczekała aż któryś z konsultantów się zwolni i wycofała wniosek o przeniesienie na kartę, dzięki czemu mogłabym być spokojna o to, że moje przedłużenie umowy zrealizowane dziś rano za pomocą sklepu internetowego zostanie pomyślnie sfinalizowane.

W salonie czekałam około godzinę. Po tym czasie do biurka poprosił mnie konsultant. Jemu ponownie wyjaśniłam sprawę i mówię, że w informacji polecono mi wycofanie wniosku o przeniesienie na kartę, aby dzisiejsze przedłużenie umowy (zrealizowałam kupon rano, jak pojawiło się G3 :) ) mogło zostać sfinalizowane. Konsultant troszkę się zastanawiał, aż w końcu stwierdził, że musi zasięgnąć informacji od "jakichś mądrzejszych od siebie głów" po czym na kilka chwil zniknął za drzwiami. Po powrocie chwilę grzebał w komputerze, po czym zapytał "Dobrze, czyli chce pani wycofać przedłużenie umowy z rabatem 30%"? :D Wyjaśniłam mu jeszcze raz, że chodziło mi o złożona wcześniej dyspozycję przeniesienia numeru na kartę wraz z zakończeniem umowy i że tę dyspozycję polecono mi wycofać, abym mogła przedłużyć umowę z 30%-centowym rabatem. Gościu patrzy taki zdziwiony na mnie "A niee, to tutaj nie trzeba nic wycofywać. Jak pani przedłuży umowę to ten wniosek automatycznie będzie nieważny".

Witki opadają :smt005 W ciągu 3 dni cztery razy przedstawiano mi na przemian dwie wersje - zarówno pod *400 jak i w salonie firmowym dowiadywałam się, że wniosek o przeniesienie na kartę TRZEBA COFNĄĆ, aby móc przedłużyć umowę, jak i dowiadywałam się, że jednak NIE TRZEBA co wycofywać aby przenieść numer na kartę :D

Opisałam to wszystko, bo może komuś się przyda, jeżeli zamiast zwykłej rezygnacji postanowił złożyć rezygnację z przeniesieniem na kartę. Który wariant wybierzecie za słuszny - zależy od Was. Jak widać Oręż jest w tym temacie elastyczny (chociaż lepiej byłoby to nazwać niezdecydowaniem :D ).

EDIT: Ostatecznie wniosku nie wycofałam, w razie gdyby się okazało, że sklep internetowy nawali ;)
 #786700  autor: marzyciel
 23 lut 2015, 16:08
Pojawił się za 299zł a jak zadzwonią z DUK dostaniesz go za 39zł;)
Ale coś mają obsuwy bo miałem dziś mieć telefon a on jeszcze od nich nie wyjechał...
 #786706  autor: jkriss
 23 lut 2015, 16:16
Dostałem dzisiaj LG G3 i o dziwo otrzymałem go w kartoniku wielkości telefonu bez logo Orange, oczywiście wszystko się zgadza imei itp. Na kartonie Made in Korea. Ktoś dostał G3 ostatnio w czymś takim ? Zastanawiam się czy ta wersja (sklepowa) ma simlocka.
 #786717  autor: LandM
 23 lut 2015, 16:33
marzyciel pisze:Pojawił się za 299zł a jak zadzwonią z DUK dostaniesz go za 39zł;)
Ale coś mają obsuwy bo miałem dziś mieć telefon a on jeszcze od nich nie wyjechał...
Wiem, wiem, czytałam, ale nie chciało mi się kombinować z tymi DUKami. Tu miałam pewną zniżkę 30%, a 299 zł za ten telefon nie jest wysoką ceną. Nie mam zamiaru go sprzedawać, to raz, a dwa - bardzo zależało mi na tym, by dostać go jak najszybciej :)
jkriss pisze:Dostałem dzisiaj LG G3 i o dziwo otrzymałem go w kartoniku wielkości telefonu bez logo Orange, oczywiście wszystko się zgadza imei itp. Na kartonie Made in Korea. Ktoś dostał G3 ostatnio w czymś takim ? Zastanawiam się czy ta wersja (sklepowa) ma simlocka.
Gdzieś czytałam, że zdarzały się LG bez simlocka i brandingu operatora. Wynikało to z tego, że popyt na telefony był duży i rzekomo nie zdążyli ich oszpecić swoimi dodatkami.
Czy Twój telefon ma branding? Masz możliwość sprawdzenia czy posiada simlocka? Ciekawa sprawa... Zastanawiam się co mi przyślą :)
 #786721  autor: marzyciel
 23 lut 2015, 16:41
Co tu kombinować składasz wypowiedzenie i czekasz na ich telefon, łaski nie robią:) A oferta 30% i upust 400zł od cen salonowych to obecnie standard w takiej sytuacji. A 260zł to spora różnica :)
 #786723  autor: Adrian12
 23 lut 2015, 16:45
Witam.

Mam umowę do końca grudnia 2016r przy abonamencie 129zl. Niestety moja sytuacja finansowa uległa poważnej zmianie. Chciałem sie dowiedzieć czy jest wg jakaś szansa na obniżenie abonamentu.

Pozdrawiam i dziekuje z góry za pomoc :)
 #786794  autor: kukuku2
 23 lut 2015, 20:51
No niestety dziś dwukrotnie dzwoniłem do DUK i lipa , propozycja to -20% oraz - 200zł od cen salonowych , więc pozostanie realizacja kodu online.
Nie składałem wypowiedzenia może to jest przyczyna , a waliłem prosto z mostu , nawet to że mam kod rabatowy na -30% nie dało żadnego efektu :evil:
 #786912  autor: bgv149
 24 lut 2015, 10:49
Cześć. Jestem tutaj nowy i tak czytam wasze wypowiedzi i sam nie wiem co mysleć o przedłuzaniu prze internet umowy w oragne.
Moja sytuacja wygląda tak ze 22,02,2015 (niedziela) przedłuzyłem umowę z telefonem iphone 6 16Gb. na stronie gdzie sprawdzamy status chwilę widniał napis" weryfikacja "a potem zmienił się na "przekazane do realizacji". Do dnia dzisiejszego tj. 24.02.2015 nic sie nie zmieniło, zero odzewu zaden mail nie przyszedł.
Czy ktoś z was tez może przedłuzał umowe w tym okresie albo moze coś wiecej powiedziec?:)
Z góry dziekuje:))
 #786914  autor: LandM
 24 lut 2015, 10:56
bgv149 pisze:Cześć. Jestem tutaj nowy i tak czytam wasze wypowiedzi i sam nie wiem co mysleć o przedłuzaniu prze internet umowy w oragne.
Moja sytuacja wygląda tak ze 22,02,2015 (niedziela) przedłuzyłem umowę z telefonem iphone 6 16Gb. na stronie gdzie sprawdzamy status chwilę widniał napis" weryfikacja "a potem zmienił się na "przekazane do realizacji". Do dnia dzisiejszego tj. 24.02.2015 nic sie nie zmieniło, zero odzewu zaden mail nie przyszedł.
Czy ktoś z was tez może przedłuzał umowe w tym okresie albo moze coś wiecej powiedziec?:)
Z góry dziekuje:))
Ja zamówienie złożyłam wczoraj. Status "Przekazane do realizacji" także bardzo szybko się pojawił. Jedyny mail, jaki otrzymałam, to ten dotyczący "Podsumowania zamówienia". Niby maile miały dochodzić po każdej zmianie statusu, a przyszedł tylko ten, o którym napisałam, i w którym jest mowa o statusie "Nowe".
Może zadzwoń do sklepu internetowego? Nr to 510 700 700. Gdzieś czytałam, że ktoś dzwonił i bez problemu otrzymał numer paczki do śledzenia na stronie kuriera. Telefon dawno do tej osoby dotarł, a status na stronie to wciąż "Przekazane do realizacji" :D Także nie warto się za bardzo tymi statusami sugerować, bo wiadomo jak to działa - jak wszystko w Orężu :D
 #786933  autor: bgv149
 24 lut 2015, 11:55
Poczekam do jutra i zobaczę czy coś sie pojawi a jak nie bedzie zmiany to zadzwonie do Oręża i sie dopytam bo zalezy mi troszke na czasie w sumie:)
 #786941  autor: sucharrr
 24 lut 2015, 12:09
Mam pytanko - wczoraj, korzystając z kodu rabatowego przedłużyłem mojej mamie umowę w Orange, kwota po rabacie to 26,49 (Smart Plan Halo II 44,99 pierwotnie). W podsumowaniu zamówienia wyświetla się, że od drugiego miesiąca będzie płaciła dychę drożej przez nielimitowane smsy do wszystkich sieci. Mozna to wyłączyć po pierwszym miesiącu? Czy to jest obligatoryjne? Kiedyś przy składaniu zamówienia można było z tego od razu zrezygnować,a teraz nie...
 #786942  autor: Dilo81
 24 lut 2015, 12:15
Adrian12 pisze:Witam.

Mam umowę do końca grudnia 2016r przy abonamencie 129zl. Niestety moja sytuacja finansowa uległa poważnej zmianie. Chciałem sie dowiedzieć czy jest wg jakaś szansa na obniżenie abonamentu.

Pozdrawiam i dziekuje z góry za pomoc :)
Regulamin jasno mówi, że zobowiązany jesteś do nieobniżania abonamentu przez okres trwania umowy,inaczej Orange może zerwać umowę z Twojej winy i obciążyć Cię karą umowną. Spróbuj się z nimi dogadać, ale wątpię. Umowa z telefonem?
 #786956  autor: LandM
 24 lut 2015, 13:04
bgv149 pisze:Poczekam do jutra i zobaczę czy coś sie pojawi a jak nie bedzie zmiany to zadzwonie do Oręża i sie dopytam bo zalezy mi troszke na czasie w sumie:)
Warto zadzwonić i poczekać te kilkanaście minut aż odbiorą :) Ja zadzwoniłam i dowiedziałam się, że dokumenty zostały już wydrukowane, a teraz paczka jest w dziale logistycznym i lada moment powinna zostać wysłana. Większa to ilość informacji niż "Przekazane do realizacji" :D
Dilo81 pisze: Regulamin jasno mówi, że zobowiązany jesteś do nieobniżania abonamentu przez okres trwania umowy,inaczej Orange może zerwać umowę z Twojej winy i obciążyć Cię karą umowną. Spróbuj się z nimi dogadać, ale wątpię. Umowa z telefonem?
Moim zdaniem jesteś w błędzie. Abonament z e-fakturą w tym przypadku to 49,98 zł -30% - nie więcej, nie mniej. W tym przypadku Nielimitowane rozmowy oraz nielimitowane SMSy są usługą dodatkową, więc zrezygnowanie z niej nie powinno za sobą pociągnąć żadnych konsekwencji. Ale oczywiście warto to jeszcze zweryfikować czytając dokładnie regulaminy lub ew. dzwoniąc do BOK czy pytając w salonie (chociaż w tym przypadku jest ryzyko otrzymania bazyliarda różnych wersji :mrgreen: )
sucharrr pisze:Mam pytanko - wczoraj, korzystając z kodu rabatowego przedłużyłem mojej mamie umowę w Orange, kwota po rabacie to 26,49 (Smart Plan Halo II 44,99 pierwotnie). W podsumowaniu zamówienia wyświetla się, że od drugiego miesiąca będzie płaciła dychę drożej przez nielimitowane smsy do wszystkich sieci. Mozna to wyłączyć po pierwszym miesiącu? Czy to jest obligatoryjne? Kiedyś przy składaniu zamówienia można było z tego od razu zrezygnować,a teraz nie...
Usługi dodatkowe można wyłączać z poziomu konta internetowego: Twoje konto > Usługi dodatkowe > Wszystkie usługi. Zaznaczasz "Aktywne" i wywalasz to, czego nie chcesz.
Moim zdaniem Nielimitowane rozmowy i SMSy są w tym abonamencie taką usługą dodatkową. Brak możliwości wyłączenia tego byłby bezsensem. Teraz wiele sieci przy abonamencie daje takie różne bajery na spróbowanie (jakieś pakiety, granie na czekanie i inne). W pierwszym miesiącu za darmo, a potem - dodatkowa opłata. Zazwyczaj nie da się z tego zrezygnować przy podpisywaniu umowy, tylko trzeba później, ręcznie. Dali chyba takie rozwiązanie, żeby zarobić trochę kaski na nieogarniętych/zapominalskich/nieuważnych :D
Przy okazji - sprawdź czy nie masz tam przypadkiem jeszcze Ochrony wyświetlacza. Ona też jest w pierwszym miesiącu za darmo, a potem 4,99 zł.
 #786975  autor: bgv149
 24 lut 2015, 14:26
Ja zamówienie złożyłam wczoraj. Status "Przekazane do realizacji" także bardzo szybko się pojawił. Jedyny mail, jaki otrzymałam, to ten dotyczący "Podsumowania zamówienia". Niby maile miały dochodzić po każdej zmianie statusu, a przyszedł tylko ten, o którym napisałam, i w którym jest mowa o statusie "Nowe".
Może zadzwoń do sklepu internetowego? Nr to 510 700 700. Gdzieś czytałam, że ktoś dzwonił i bez problemu otrzymał numer paczki do śledzenia na stronie kuriera. Telefon dawno do tej osoby dotarł, a status na stronie to wciąż "Przekazane do realizacji" :D Także nie warto się za bardzo tymi statusami sugerować, bo wiadomo jak to działa - jak wszystko w Orężu :D[/quote]



zadzwoniłem:P dowiedziałem sie ze ludzie od feryfikacji juz kompletnej przesyłki mają czas 72 h na sprawdzenie. Pan powiedzaił ze w tym tygodniu paczki bnie bedzie.
mam nadzieje ze sie myli:P
  • Strona 175 z 675
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 675
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 675