Śmiech na sali w tym Orędżu
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
Udałam się do salonu firmowego, aby zweryfikować która informacja jest prawdziwa - czy ta mówiąca o tym, że
w momencie podpisania przedłużenia umowy wniosek dot. przeniesienia nru na kartę zostanie automatycznie anulowany, czy też ta mówiąca o tym, że
najpierw należy anulować wniosek, a potem przedłużać umowę.
Podchodzę do Informacji, wyjaśniam sprawę, konsultantka poprosiła bym poczekała, bo musi się dopytać, gdyż nie wie jak to wygląda. Wraca po jakimś czasie i oznajmia, że dyspozycja przejścia na kartę została złożona jako pierwsza, więc możliwe, że najpierw zostanę przeniesiona na kartę, a potem może być problem z przedłużeniem, ponieważ nie będzie to wtedy przedłużenie, a przejście z powrotem na abonament. Poradziła, bym poczekała aż któryś z konsultantów się zwolni i
wycofała wniosek o przeniesienie na kartę, dzięki czemu mogłabym być spokojna o to, że moje przedłużenie umowy zrealizowane dziś rano za pomocą sklepu internetowego zostanie pomyślnie sfinalizowane.
W salonie czekałam około godzinę. Po tym czasie do biurka poprosił mnie konsultant. Jemu ponownie wyjaśniłam sprawę i mówię, że w informacji polecono mi wycofanie wniosku o przeniesienie na kartę, aby dzisiejsze przedłużenie umowy (zrealizowałam kupon rano, jak pojawiło się G3
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) mogło zostać sfinalizowane. Konsultant troszkę się zastanawiał, aż w końcu stwierdził, że musi zasięgnąć informacji od "jakichś mądrzejszych od siebie głów" po czym na kilka chwil zniknął za drzwiami. Po powrocie chwilę grzebał w komputerze, po czym zapytał "Dobrze, czyli chce pani wycofać przedłużenie umowy z rabatem 30%"?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Wyjaśniłam mu jeszcze raz, że chodziło mi o złożona wcześniej dyspozycję przeniesienia numeru na kartę wraz z zakończeniem umowy i że tę dyspozycję polecono mi wycofać, abym mogła przedłużyć umowę z 30%-centowym rabatem. Gościu patrzy taki zdziwiony na mnie "A niee, to tutaj
nie trzeba nic wycofywać. Jak pani przedłuży umowę to ten wniosek automatycznie będzie nieważny".
Witki opadają
![:smt005](./images/smilies/005.gif)
W ciągu 3 dni cztery razy przedstawiano mi na przemian dwie wersje - zarówno pod *400 jak i w salonie firmowym dowiadywałam się, że wniosek o przeniesienie na kartę TRZEBA COFNĄĆ, aby móc przedłużyć umowę, jak i dowiadywałam się, że jednak NIE TRZEBA co wycofywać aby przenieść numer na kartę
Opisałam to wszystko, bo może komuś się przyda, jeżeli zamiast zwykłej rezygnacji postanowił złożyć rezygnację z przeniesieniem na kartę. Który wariant wybierzecie za słuszny - zależy od Was. Jak widać Oręż jest w tym temacie elastyczny (chociaż lepiej byłoby to nazwać niezdecydowaniem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
).
EDIT: Ostatecznie wniosku nie wycofałam, w razie gdyby się okazało, że sklep internetowy nawali
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)