DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 35 z 139
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 139
 #789651  autor: remi89
 09 mar 2015, 11:13
Podaje kod z puszki Red Bulla V6GVKGGA.

P@weŁ
 #789662  autor: KA
 09 mar 2015, 12:33
Dzisiaj znów to samo, czyli ważność 7 dni do 6:53 zamiast do 23:59, zgłoszenie napisane - ciekawe, czy długo trzeba będzie za każdym razem pisać. Będziemy robić kopiuj-wklej :)

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #789668  autor: adik
 09 mar 2015, 12:58
widać lubią to zabawę, zapewniamy im dodatkową rozrywkę :)

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #789673  autor: perdos1
 09 mar 2015, 13:05
A moja walka z przeniesieniem numeru dalej trwa, już prawie 2 miesiące, ale mam cierpliwość. Ostatnia odpowiedź jaką dostałem:
Odnosząc się do przesłanej korespondencji, informuję, że karta SIM do przeniesienia numeru będzie w Salonie Play w Opocznie ul. Kopernika 4A 5 marca 2015 roku. Najmocniej przepraszam za długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy.
Niestety z tą kartą sim był taki sam problem jak ze wszystkimi innymi, co za ludzie tam pracują to ja nie wiem. Jak mi się w końcu uda, to wrzucę całość korespondencji z nimi.
 #789732  autor: rafmik
 09 mar 2015, 20:40
Heh i dzisiaj u mnie powtórka z rozrywki :(
Wg regulaminu powinienem mieć nolimit do końca dzisiejszego dnia, a niestety cały dzień nalicza mi opłaty za rozmowy i smsy.
Zaraz wysyłam do nich kolejną reklamację w tej samej sprawie.
Ciekawe czy jutro już będą dzwonić ;p
 #789752  autor: KA
 09 mar 2015, 22:38
Do mnie już nie dzwonią, ale już drugi raz po kilku godzinach zmienili mi termin ważności pakietu na prawidłowy.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #789757  autor: rafmik
 10 mar 2015, 00:23
Nie zgłaszałem wcześniej że data ważności jest niepoprawna.

Teraz zgłosiłem reklamację na poprane opłaty w poniedziałek. Pobrali mi dzisiaj 14 zł, mimo, że rozmowy/sms powinny być jeszcze w ramach no limitu z pakietu.

Dam znać jak mi na reklamację odpowiedzą.


BTW - dzisiaj podobnie, pakiet ma nie poprawną godzinę ważności, jest 72h zamiast regulaminowych 1+3 dni.
 #789759  autor: manyaky
 10 mar 2015, 00:36
Dla osób, które się przenoszą i mają limit 15Mb na LTE: wymiana karty w salonie na nową nic nie zmienia - działa natomiast sposób, który ktoś tu wymienił, tj. zakup odświeżonego pakietu internetowego, np. 300MB. Od razu po aktywacji limit zostaje zniesiony.
 #789768  autor: adik
 10 mar 2015, 06:38
tak zgadza się ja tak właśnie miałem,co ciekawe pakiet 25 MB tego nie robi,musi być min pakiet 300 MB.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #789794  autor: bolek2004
 10 mar 2015, 09:21
Aktywowałem dzisiaj nieograniczone rozmowy we freshu i pakiet jest ważny do godziny aktywacji czyli do godziny 9.14. Spodziewałem się tego, ale według mnie to już trochę przesadzili. Pakiet zawsze był ważny do końca danego dnia. Czyżby nowy sposób na zarobek w play?
Zaraz poczytam regulaminy i reklamuje, ale trzeba założyć nowy wątek ogólny z tym tematem bo dużo ludzi nawet nie sprawdza że tak jest, a potem pakiety będą przepadać.
 #789823  autor: Przemix
 10 mar 2015, 12:56
a czy w jakiejś sieci jest jakikolwiek pakiet ważny do danej godziny a nie do końca dnia? bo to chyba ewenement
 #789887  autor: rafmik
 10 mar 2015, 19:05
Ok, i mam już odpowiedź na reklamację.
Oczywiście zwrócili wszystkie pobrane opłaty w dniu 09-03-2015.

Dodatkowo uzyskałem rekompensatę w wysokości zasilenia konta głównego kwotą 10 zł - co mi da ponad 12 dni korzystania z nolimitu w RBM gratis :)

Jak dla mnie ten błąd w systemie może jeszcze trochę działać ;p
 #789949  autor: perdos1
 11 mar 2015, 10:08
Ja w ramach rekompensaty dostałem 10zł na gowno warte konto promocyjne. Piszę odwołanie.
 #789950  autor: adik
 11 mar 2015, 10:11
konto promocyjne jest guzik warte w Energy więc pisz jak najbardziej.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #789995  autor: perdos1
 11 mar 2015, 17:04
Dostałem w sumie 5 zł na główne i 10 na promocyjne. Straciłem 90 gr, jak dla mnie to może zostać tak jak jest :) .
 #789996  autor: Tompson
 11 mar 2015, 17:06
Witam, pakiety u mnie niestety do godziny a nie do końca dnia, w zw. z tym napisałem dwie reklamacje, wkleję ich treść może komuś się przydadzą:

Zgłaszam reklamację, albowiem zgodnie z regulaminem oferty "Dni bez limitów" tj. Tabelą nr 1 w punkcie II.2 tejże tabeli:

"3 dni bez limitów ważne jest do końca trzeciego dnia następującego po dniu w którym dokonano aktywacji pakietu zgodnie z ust . I pkt 4 niniejszego regulaminu."

Tym samym włączony w dniu 06.03.2015 r. pakiet powinien być aktywny do końca dnia 09.03.2015 r. - wszystkie połączenia od 06.03 do końca 09.03 powinny pozostać bezpłatne. Nie

powinny zostać naliczone opłaty z salda konta za wykonanie połączeń.

Liczę na pozytywne rozpatrzenie oraz przyznanie rekompensaty.

Dziękuję i pozdrawiam.

Zadzwonili gamonie na ten numer na który była reklamacja mimo że mam zupełnie inny numer kontaktowy w koncie abonenckim (nota bene również w play) i jako że osoba użytkująca numer nie była zorientowana została po prostu zbyta. Na play24 otrzymałem taką odp.:

"Szanowna Pani,

dziękuję za rozmowę, podczas której zobowiązałam się do odpowiedzi pisemnej. Uprzejmie informuję, że zwróciłam na konto 3,12 zł, czyli pełną sumę, która została pobrana.

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pani dyspozycji. Proszę pamiętać, że może Pani skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (http://www.play.pl)."

Pomijając fakt że tel jest na Pana a nie Panią ani słowa od konsultanta o rekompensacie. Także niektórym wyżej piszącym się udało - być może za dużo poszło zgłoszeń aby każdemu przyznać rekompensatę.

Troszkę dziwi mnie ta sytuacja ponieważ na mnie są 3 numery od 6 lat w Play i nigdy nie było problemu (tzn nigdy mi za skórę nie zaszli bym musiał pisać zgłoszenia). Ale takie olewactwo że niby nic się nie stało i zwracają co "ukradli" to dla sportu poszła reklamacja reklamacji. W skali kraju nie wszyscy mogli zauważyć że im kasa znika z konta - dla mnie to cwaniactwo najgorszej marki. Także mimo, że na początku byłem zajarany RBM i po wielu wielu latach abo pierwszy raz korzystam z karty (jeszcze jeden numer został na abo do końca kwietnia) tak teraz podchodzę troszkę sceptycznie. Dodając ostatnie wywijasy z mpotworem jak w pół dnia wyłączyli promo mimo że miało być z 10 dni chyba - coś czuję że się mogę na tych kartach przejechać.

Pozdrawiam.
 #789999  autor: perdos1
 11 mar 2015, 17:36
Te zmiany zaszły globalnie w całym systemie rozliczania pakietów w Play, a nie tylko w RBM. W Virgin taka sama sytuacja. Jest to niewątpliwie celowa zmiana i myślę ze tak już zostanie.
 #790016  autor: darkangel
 11 mar 2015, 19:09
Przecież mogli tak zmienić, tylko czemu najpierw nie podłożyli nowego regulaminu? dziwne trochę.
Tym bardziej że cała ta sytuacja nie trwa jeden dzień a już sporo czasu.
 #790017  autor: martin76
 11 mar 2015, 19:18
Cos sie kasa konczy w Playu. "Fraudy" i ich w koncu zabolaly. W sumie to ja sie dziwie, ze sami sobie strzelaja po kolanach takimi regulaminami i dziurami w uslugach. Obecnie uslugi sa juz tak tanie, ze takie praktyki operatorow jedynie co robia to bardziej do nich zniechecaja niz zachecaja.
Cale RBM jest chyba stworzone, zeby w pewien sposob sztucznie zawyzyc baze nowych klientow.
Niby mozna przenosic, ale to procedura dla wytrwalych i ewidentnie jest utrudniana przez samego operatora. "Specjalne" karty, jakie specjalne ?? to jest identyczna karta jak te obecnie przez play dawane, wszystko jest identyczne, od ksztaltu przez pojemnosc i funkcjonalnosc dodatkow na karcie, procedury przeniesienia w salonach, ktorych nie zna obsluga, albo ma udawac, ze nie zna.
  • Strona 35 z 139
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 139
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 139