Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
24
Rejestracja
13 sty 2013, 15:19
Lokalizacja
Zagłębie Dąbrowskie
Te 2 ceny na stronie można podejrzec - ale interesuje mnie ceny telefonów do oferty z DUKLeo pisze:Nowy cennik jest od dziś. Ceny Z3 i Z3 Compact w salonie bez zmian - 579 zł i 539 zł w abonamencie 89,98 zł.
Moja umowa kończy się 12 czerwca, więc też mogę jeszcze poczekać, chociaż wolałbym jak najszybciej przedłużyć bo stary telefon już mocno niedomaga.milek72 pisze:Wydaje mi sie że robią z nami co chcą i kto będzie miał słabsze nerwy to im ulegnie w końcu. Ja mam jeszcze 3 miesiące do zakonczenia umowy (10 czerwca) to czekam cierpliwie na jakiś konkret z ich strony.
To dlaczego pani mnie ściemniła że telefony poszły od dzisiaj w górę i nie da sie już od dzisiaj uzyskać za Z3 ceny 299 zł ?Leo pisze:Orange ma trzy cenniki: salonowy, w telesprzedaży i w sklepie internetowym. Sorry, podałem cenę sklepu Orange.pl a nie salonową. Cena salonowa 699 zł i 669 zł. Z tej ceny można ugrać do 400 zł. Czyli Z3 za 299 zł a za Compact 269 zł.
Jeżeli urządzenie obsługuje technologię LTE to będziesz mógł korzystać z tego pasma przez cały okres umowy z tym, że w przypadku Orange na chwilę obecną - jest promocja polegająca na tym, że LTE jest nielimitowane do końca marca bieżącego roku. Oznacza to, że w przypadku zasięgu sieci LTE Orange nie będzie pobierało pakietu danych z Twojego abonamentu za używanie tej technologii. Natomiast jeżeli promocja minie to dalej będziesz mógł używać pasma LTE (w obszarach dostępnych zasięgiem LTE) lecz pakiet danych za transmisję będzie pobierany analogicznie jak w przypadku 3G.danio231 pisze:
Dzięki za odpowiedź, a wie ktoś jak to jest z tym internetem? LTE czy 3G?
Szanowny kolego,Orendżowiec pisze:Re: [Orange] Przedłużenie umowy - cd.2.
Postprzez pomaranczowy » wczoraj, o 00:09
Orendżowiec napisał(a):
DUKORANGE, nie wiem jak tam u was na indywidualu ale powinienies wiedzieć ze obniżenie ceny telefonu zależy od klasy kredytowej klienta. nie zawsze wypowiedzenie umowy skutkuje odpowiedno lepszymi warunkami.
ja jestem z reaktywnej biznes i nie wiem do końca jako to u was wygląda ale sobie umowę przedluzalem jako indywidual i trochę się zdziwił
em co się u was dzieje.
Od klasy kredytowej klienta? Bzdura.
Szanowni koledzy, którzy pracujecie w telemarketingu sieci Orange:
Po pierwsze. Jeżeli nie macie pewnej wiedzy w jakimś temacie, to nie kompromitujcie siebie i Firmy.
Po drugie. Za zdradzanie pewnych tematów na forum telepolis możecie mieć nieprzyjemności, więc proponuję zastanowić się nad tym, za nim coś napiszecie.pomaranczowyStały bywalec
Stały bywalec Posty: 212Dołączył(a): 30 cze 2010, o 12:19Lokalizacja: PolskaModel telefonu: SESieć: Orange
Góra
Print view this post
Aha. no to mnie oswieciles towarzyszu ze czegos nie wiem. w dodatku podobno zdradzam tajemnice firmy... proponuje glebsza analizę mojego wpisu z jednoczesnym zrozumieniem jego treści. czyli napisałem nieprawdę w dodatku scisle tajna... i później się dziwic ze klienci się z nas smieja... bez komentarza. nawet nie odpisuj.
kiniaaaxd pisze:Witam, potrzebuje rady Potrzebuję przedłużyć kończącą się umowę dla mamy w orange. Obecnie ma smart plan halo 79 teraz widzę, że jest za 69 najwyższy. Moje pytanie - czy jest możliwość uzyskania zniżki na tą taryfę 68 np. 20% jak i przy multi piszecie czy niekoniecznie ? Jest już klientem 10lat i ich propozycje są mało korzystne, więc mam zamiar negocjować.
---------------------------------------------------------kiniaaaxd pisze:kiniaaaxd pisze:Witam, potrzebuje rady Potrzebuję przedłużyć kończącą się umowę dla mamy w orange. Obecnie ma smart plan halo 79 teraz widzę, że jest za 69 najwyższy. Moje pytanie - czy jest możliwość uzyskania zniżki na tą taryfę 68 np. 20% jak i przy multi piszecie czy niekoniecznie ? Jest już klientem 10lat i ich propozycje są mało korzystne, więc mam zamiar negocjować.
krzysieq88 pisze:Witajcie,
Czy ktoś ma wiedzę na temat negocjacji w salonach? Dokładniej chodzi mi o możliwość negocjowania lepszej oferty przy przedłużeniu umowy na 3 miesiące przed jej końcem. Czy jest szansa na uzyskanie zniżki na abonament/telefon tak szybko bez wypowiedzenia umowy? Wiem, że była 2 lata temu możliwość negocjowania dodatkowo z konsultantem przez telefon na życzenie.
Byłem już w salonie poznać wstępną ofertę (zostałem zaproszony), ale nie była satysfakcjonująca aby się decydować.
Zna ktoś takie przypadki?
Ja żałuję, że dwa lata temu zostałem skutecznie zniechęcony do rozmowy z DUK w salonie. Tym razem nie dam się tak łatwo zbyć. Wzajemnie życzę powodzenia.kiniaaaxd pisze:krzysieq88 pisze:Witajcie,
Czy ktoś ma wiedzę na temat negocjacji w salonach? Dokładniej chodzi mi o możliwość negocjowania lepszej oferty przy przedłużeniu umowy na 3 miesiące przed jej końcem. Czy jest szansa na uzyskanie zniżki na abonament/telefon tak szybko bez wypowiedzenia umowy? Wiem, że była 2 lata temu możliwość negocjowania dodatkowo z konsultantem przez telefon na życzenie.
Byłem już w salonie poznać wstępną ofertę (zostałem zaproszony), ale nie była satysfakcjonująca aby się decydować.
Zna ktoś takie przypadki?
Zanieś wypowiedzenie umowy do salonu. Konsultanci z salonu nie będą negocjować - mogą połączyć telefonicznie z działem utrzymania klienta i z nimi można negocjować. Nie wiem tego z doświadczenia, ale przeczytałam X stron wstecz tego tematu i stąd się trochę zorientowałam ponieważ też jestem na etapie przedłużania umowy i chęci negocjacji warunków. Powodzenia zatem.