Witam.
Ciągle to samo z pakietami w RBM Energy ale dodatkowo bezczelność i indolencja konsultantki sięgnęła zenitu. Wczoraj rano złożone zgłoszenie. Dzisiaj w ciągu dnia jedno połączenie, komórka dzwoniła tak krótko (2-3 sek.), że nie zdążyłem odebrać. Sprawdziłem i było to połączenie z BOK. Następnie dwa kolejne połączenia z BOK ale, że komórkę miałem już przy sobie to zdążyłem odebrać oba połączenia. W obu przypadkach osoba z BOK zaraz po zestawieniu połączenia rozłączała się. Po parunastu minutach informacja, że zgłoszenie zostało rozwiązane i zamknięte.
Sprawdzam a tu odpowiedź:
>>---odpowiedź na zgłoszenie BOK--->>
Szanowny Panie
odnosząc się do przesłanej korespondencji, serdecznie przepraszam za powstałe niedogodności przy korzystaniu z Pakietu "3 dni bez limitu". Wyjaśniam, że trwają prace nad jak najszybszym rozwiązaniem powstałych problemów. W ramach rekompensaty przyznałam Panu dodatkowe 5 zł w postaci Pakietu Złotówek do wykorzystania na połączenia oraz wiadomości SMS/MMS do wszystkich sieci. Ufam, że moje rozwiązanie pozwoli na pomyślne zakończenie poruszonych kwestii.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. Proszę pamiętać, że można skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (http://www.play.pl).
Z poważaniem
Kinga Sowa
Konsultant Obsługi Red Bull MOBILE
<<---odpowiedź na zgłoszenie BOK---<<
Łaskawie dostałem 5 złotych w postaci pakietu złotówek.
Super tylko są trzy problemy:
Pierwszy to taki, że rekompensata jest niższa niż stracone przez źle działający system bilingowy środki.
Drugi to rekompensata za stracone środki powinna być zwrócona na konto główne a nie w postaci pakietu złotówek. Jest on ważny raptem 30 dni i nie będę miał okazji go wykorzystać więc najzwyczajniej w świecie przepadnie.
Trzeci to taki, że konsultantka napisał w zgłoszeniu, iż pakiet został przyznany tylko nie wiem komu bo nic nie wpłynęło ani na konto główne ani na konto złotówkowe.
Tak więc jest to cwaniactwo (bo tak to trzeba nazwać) pani konsultant. Dodatkowo nie chciało się jej sprawdzić dokładnie o ile w ogóle sprawdziła cokolwiek. Mam nadzieję, iż to jednostkowy przypadek a nie standard obsługi w play.
P.S. Oczywiście nie oceniłem pani na 6.