DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 139
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 139
 #791049  autor: perdos1
 17 mar 2015, 09:21
mateo704 pisze:Być może znaczenie ma tutaj operator od którego przenosimy numer, ja robiłem to z T-Mobile i nie było większych problemów. Przeniesienie nastąpiło kolejnego dnia po wizycie w salonie. Dużo większym problemem było znalezienie salonu, który posiada karty RBM w formacie micro. Na 120tys. miasto znalazł się tylko jeden (1 salon)
Nie ma znaczenia operator, bo w moim przypadku system nie przepuszcza w ogóle kart sim do przeniesienia. Problemem jest znalezienie salonu z DZIAŁAJĄCYMI kartami sim do przeniesienia.

KA, U mnie 7-dniowy jest ważny 8 dni, ale nie mogę sprawdzić do której godziny, bo wyskakuje błąd. Podejrzewam, że jest tak jak u ciebie, czyli 8 pełnych dób. Pakiet włączałem 13-go, a jest ważny do 21go.
 #791050  autor: mateo704
 17 mar 2015, 09:22
Potwierdzam zamiast meczyc sie z reklamacjami zrobili 4 dni zamiast 3 :P co za kombinatorzy
@Perdo1 Sprawdz do kiedy masz ważny pakiet internetu *108#
 #791054  autor: KA
 17 mar 2015, 09:34
Tak może zostać, jednak podejrzewam, że to poprawią (czyli zepsują).
W ogóle uważam, że cała ta sprawa z ważnością pakietów niezgodną z regulaminem to błąd systemu i po pewnym? czasie wszystko wróci do normy.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #791058  autor: perdos1
 17 mar 2015, 09:43
Z jednej strony lepiej (zawsze 4 pełne doby) z drugiej trzeba pamiętać godzinę o której pakiet wygasa, wcześniej wystarczyło pamiętać dzień.

@mateo704 do 21.03 do 18:31:45, czyli całe 8 dób. Co ciekawe, ostatnio pakiet 7 dniowy skończył mi się o 13, włączyłem następny po 14 ale pakiet internetu nie przepadł. Opłaty za połączenia w tym czasie oczywiście były naliczane.
 #791069  autor: adik
 17 mar 2015, 11:03
problem jest taki że ten 4 dzień nalicza opłaty a nie jest darmowy,u mnie już tak 2 razy było.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #791072  autor: perdos1
 17 mar 2015, 11:20
@adik ale wcześniej błąd był taki, że pakiet 3 dniowy trwał 72 godziny, teraz trwa zawsze 96. Chcesz mi powiedzieć, że mimo że pakiet jest aktywny to i tak nalicza za ostatnie 24 godziny? Nie chcę mi się w to wierzyć. Według regulaminu powinien trwać do końca dnia w którym został włączony + 72h, więc teraz teoretycznie jest bardziej korzystny dla klienta.
 #791083  autor: adik
 17 mar 2015, 11:52
chce powiedzieć że o ile 96 godzin pakiet pokazuje mi na play24 to ostatni dzień mimo to nalicza odpłatnie,no i teraz dane mi się jeszcze dodatkowo zsumowały z poprzednim pakietem.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #791090  autor: perdos1
 17 mar 2015, 12:06
Jak ci możesz stwierdzić, że na play24 pokazuje ci 96 godzin skoro tam jest informacja tylko co do dnia, a nie co do godziny? Chcesz powiedzieć, że mimo że masz aktywny pakiet minut na Play24 to i tak nalicza ci odpłatnie? Bardzo dziwne.
 #791097  autor: adik
 17 mar 2015, 12:25
ad1. play24 na telefonie.
ad2. tak 4 dzień naliczał odpłatnie.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #791105  autor: perdos1
 17 mar 2015, 12:53
Mój play24 na telefonie nie pokazuje godzin ważności pakietów. Kiedy był ostatni raz, że naliczało ci odpłatnie 4go dnia?
 #791108  autor: KA
 17 mar 2015, 13:13
Mnie również godzinę pokazuje tylko kod USSD, apka w telefonie tylko datę.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #791139  autor: adik
 17 mar 2015, 14:56
perdos1 pisze:Mój play24 na telefonie nie pokazuje godzin ważności pakietów. Kiedy był ostatni raz, że naliczało ci odpłatnie 4go dnia?
To nie jest przez apkę tylko przez play24 menu który jest na każdym simie z play(to zapewne kody USSD) tak jak KA pisał,wczoraj mi źle naliczyło no i 4 dni wcześniej.

Oczywiście była wczoraj reklamacja i dziś zwrot na konto główne plus skromna rekompensata na 1 pakiecik 3/4 dniowy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #791179  autor: perdos1
 17 mar 2015, 19:14
Byłem w innym mieście w 3 salonach z zapytaniem o przeniesienie numeru, w pierwszym powiedzieli że oni się tym nie zajmują, że tylko przez internet. Jak im powiedziałem że przez internet na kartę przenieść się nie da, to mi kazali odwiedzic salon własny sieci Red bull mobile, wysmialem ich, zaraz pisze skargę. W pozostałych dwóch powiedzieli że nie mają kart.
 #791181  autor: adik
 17 mar 2015, 19:31
ale ty masz cierpliwość,mogłeś zapytać czy wogóle mieć je będą,czy też nie ma i nie będzie.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #791188  autor: perdos1
 17 mar 2015, 20:00
Pytałem, nie ma i nic nie wskazuje na to, że się pojawią. Powiedzieli mi, żebym dał sobie spokój i wziął nowy starter. Jutro dzwonie do wszystkich salonów w Łodzi i okolicach, jeżeli będzie to samo to odpuszczam.
 #791189  autor: Blank
 17 mar 2015, 20:02
perdos1, piszesz zgłoszenie na maila RBM, w którym opisujesz, gdzie chcesz przenieść numer. W moim wypadku dostali do tego salonu kartę, ale już było za późno, bo numer poszedł do innej oferty :)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #791195  autor: rafmik
 17 mar 2015, 20:20
Heh i niestety naprawili system bilingowy :(
Aktualnie pakiet 3 dniowy daje 96h trwania pakietu. W dniu dzisiejszym poprawnie nie pobierało mi środków z konta.

W ramach rekompensat przez ostatni tydzień dostałem od RBM doładowań wystarczających na miesiąc no limitu.
 #791199  autor: adik
 17 mar 2015, 20:42
no i problem z pakietami sam się rozwiązał,teraz mamy oficjalnie 4 dniowy pakiet tak dla nie wtajemniczonych nazywający się 3 dniowym,ja też na rekompensatach trochę zyskałem,ale teraz to już historia,chociaż nie wiadomo co się stanie po update play24 z 18/19 marca czy nie wyskoczą inne ciekawe rozwiązania.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #791209  autor: perdos1
 17 mar 2015, 21:07
divhashmorex pisze:perdos1, piszesz zgłoszenie na maila RBM, w którym opisujesz, gdzie chcesz przenieść numer. W moim wypadku dostali do tego salonu kartę, ale już było za późno, bo numer poszedł do innej oferty :)
Napisałem, zobaczymy co z tego będzie.
 #791233  autor: piomark
 18 mar 2015, 05:42
perdos1 pisze:Pytałem, nie ma i nic nie wskazuje na to, że się pojawią. Powiedzieli mi, żebym dał sobie spokój i wziął nowy starter. Jutro dzwonie do wszystkich salonów w Łodzi i okolicach, jeżeli będzie to samo to odpuszczam.

Jedź do Portu Łódź. Tylko nie do salonu ale do empiku i tam zaraz przy wejściu jest punkt PLAY i jest tam Pan Kamil bardzo dobrze zorientowany. Mi przeniósł w jeden dzień numer do RBM mimo, iż w salonie PLAY w Porcie Łódź tego zrobić panie nie mogły i co ciekawsze na tej samej karcie/starterze! Tylko wpierw zadzwoń i spytaj się czy mają jeszcze karty. Numer do punktu w empiku na stronie PLAY.

No i oczywiście jeszcze raz wielkie dzięki dla Pana Kamila J. Ogólnie bardzo zorientowany człowiek z długim stażem w PLAY.
A i jeszcze ciekawostka w Pabianicach jak próbowałem przenieść to pani była tak zorientowana, iż próbowała przeniesienie do RBM na starterze PLAY.
  • Strona 38 z 139
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 139
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 139