DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 43
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 43
 #786023  autor: Eon
 20 lut 2015, 22:06
perdos1 pisze:Co to za kody?
Chyba chodzi o kody podane na 10str tego postu.
Pytanko:
1.Jak w RBM można wykorzystac środki z konta promocyjnego ? Moża z konta prom zakupic jakies pakiety ??
2. Czy w starej taryfie RBM I są dostepne tez te pakiety internetowe 300MB, 1GB, 3GB ??
 #786024  autor: bolek2004
 20 lut 2015, 22:17
Co do pytania numer 1 to tak jak w play, środki z konta promocyjnego można wykorzystać na rozmowy/smsy/mmsy na terenie kraju, nie ma możliwości wykupu żadnych pakietów czy innych usług z tych środków.
Co do 2 pytania to nie mam jak sprawdzić, ale te pakiety powinny być dostępne, niech ktoś potwierdzi.
 #786062  autor: garfield-
 21 lut 2015, 03:31
Potwierdzam
    Bonusowy pakiet 1GB 0,00 zł wyłączony
    Darmowy Internet LTE 0,00 zł/mc włączony
    Paczka internet UE 100 MB 29,00 zł wyłączony włącz
    Paczka internet UE 25 MB 9,00 zł wyłączony włącz
    Paczka internet UE 300 MB 69,00 zł wyłączony włącz
    Paczka internet UE 500 MB 99,00 zł wyłączony włącz
    Pakiet Internet 1GB co miesiąc 9,00 zł/mc wyłączony włącz
    Pakiet Internet 25MB 3,00 zł wyłączony
    Pakiet Internet 300MB 5,00 zł wyłączony włącz
    Pakiet Internet 300MB co miesiąc 5,00 zł/mc wyłączony włącz
    Pakiet Internet 3GB 20,00 zł wyłączony włącz
    Pakiet Internet 3GB co miesiąc 20,00 zł/mc wyłączony włącz
    Pakiet Internet 100MB 7,00 zł wyłączony
    Pakiet Internet 200MB 9,00 zł wyłączony
    Pakiet Internet 500MB 15,00 zł wyłączony
    Pakiet Internet 1GB 25,00 zł wyłączony
BTW: Aktywowałem dziś darmowy LTE - działa
 #791779  autor: Cage
 21 mar 2015, 08:25
Chciałem się zapytać o usługę w RBM na kartę:
"333 minuty do RBM i Play na 7 dni na kod" widzę, że na play24 jest pokazane, że cena to 0,00 zł
Nie jestem pewny, czy naprawdę na 7 dni będzie za darmo i dlaczego pisze "na kod" :?:
Obecnie moja oferta, to RBM na Karte 5

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #791818  autor: Cage
 21 mar 2015, 15:07
adik pisze:przecież jest stan darmowy to po ci to ?
Prawdę mówiąc to ja tego dziś nie zauważyłem w tym Play24, bo tylko tą kartę SIM mam na razie cały czas w modemie z przeznaczeniem do internetu, ale po woli mi się już kończą dni wychodzące i chciałem jeszcze sobie wykorzystać tą kartę SIM do dzwonienia.
Ja długo działa ten stan darmowy :?:
Widzę w tym Play24, że nie jest podane na jak długo, czy np. na 30 dni

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #791831  autor: Ruben
 21 mar 2015, 16:01
Cage, w RBM też można włączyć też Stan Darmowy. Działa podobnie jak w Play, do 2025 r. Taka data widniała w Play24 przed ostatnią modernizacją i taka jest w Regulaminie Usługi.
 #792085  autor: Cage
 23 mar 2015, 14:18
Antyfcb pisze:Oby ten darmowy LTE działał jak najdłużej.
Ja też jestem tego samego zdania.
Ruben pisze:Cage, w RBM też można włączyć też Stan Darmowy. Działa podobnie jak w Play, do 2025 r. Taka data widniała w Play24 przed ostatnią modernizacją i taka jest w Regulaminie Usługi.
Jak się domyślam, to trzeba mieć możliwość połączeń wychodzących, żeby korzystać z tego stanu darmowego w RMB i Play

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #792086  autor: bolek2004
 23 mar 2015, 14:24
Cage pisze:Jak się domyślam, to trzeba mieć możliwość połączeń wychodzących, żeby korzystać z tego stanu darmowego w RMB i Play
Tak, we wszystkich ofertach play/rbm na kartę po zablokowaniu na wychodzące nie ma możliwości skorzystania z wcześniej wykupionego pakietu/usługi.
 #793849  autor: Dziedzic Pruski
 02 kwie 2015, 10:04
Dlaczego nie wygasa usługa darmowego LTE? Już prawie 40 dni minęło od aktywacji i dalej mam aktywną. Sprawdzam to w aplikacji Play. Pakiet 3G nie znika. LTE działa.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular
 #793864  autor: martin76
 02 kwie 2015, 11:16
To sie tylko cieszyc :)
Pewno znow maja blad w tym calym P24, moze teraz bedzie wazne tyle co konto, czyli w zaleznosci od taryfy 100 albo 150 dni... albo koncza promocje bo cos przekodowuja w systemie.

A przychodzi Ci pusty sms na koniec aktywnosci pakietu LTE ?? Mi zawsze w POnK wysylali przed zgaszeniem pakietu.
 #793922  autor: adik
 02 kwie 2015, 15:36
u mnie także wszystko normalnie,po skończeniu usługi sms z informacją że skończyła się, i można odrazu włączyć ponownie.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #794143  autor: garfield-
 03 kwie 2015, 22:23
Dziedzic Pruski a restartowałeś połączenie ? Ja tak miałem dopóki nie zrestartowałem połączenia
 #794170  autor: Cage
 04 kwie 2015, 08:31
Ja dziś rano aktywowałem kolejny raz usługę "Darmowy Internet LTE" na 30 dni, bez żadnego problemu.
Ja jeszcze nigdy, nie otrzymałem żadnego pustego SMS'a na koniec aktywnosci pakietu LTE

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #798896  autor: perdos1
 28 kwie 2015, 13:00
Jak jest liczony transfer do lejka w nielimitowanym LTE, w trybie miesięcznym czy od daty aktywacji usługi? W moim przypadku sprawa wygląda tak, od dnia pierwszej aktywacji usługi (20 marca) do 19 kwietnia pobrałem 350GB, jakoś w okolicach 10go kwietnia włączyli lejek 2Mb/s. 19 kwietnia włączyłem usługę ponownie, lejka nie było, dzisiaj wygląda na to, że lejek został ponownie włączony, a od 19 kwietnia pobrałem tylko 37GB (dane z play24). O co chodzi?
 #799307  autor: JohnTravo
 30 kwie 2015, 20:55
Problem w tym, że Play/RBM nie zapisał w regulaminie jak liczy te 100GB (tzn. od kiedy do kiedy) - zostawił sobie furtkę do dowolnego zliczania tych 100GB co jest niezgodne z prawem i narusza zbiorowe interesy klientów. Tutaj na forum Play masz identyczny przypadek: http://www.forumplay.pl/showthread.php/ ... !?p=253502

Jaja jak nie wiem.

W każdym razie soft Playa zlicza od 1 do ostatniego dnia miesiąca, ale być może nawet kilka razy w miesiącu dzieli to na mniejsze kawałki i sprawdza np. co 15 dni, co przy aktywacji/deaktywacji usługi w środku miesiąca może (tak jak Tobie) spowodować dwukrotne włączenie lejka.

A najgorsze jest to, że w RBM lejek jest do końca trwania usługi czyli gdzieś do 18 maja w Twoim przypadku.

Paranoja!
 #799388  autor: perdos1
 01 maja 2015, 11:01
Dziwna sprawa. Wygląda to tak, że dane zlicza od 1 do ostatniego dnia miesiąca, ale jak się załapiesz na lejek, to masz do końca trwania usługi, którą w danym miesiącu włączyłeś. Przykładowo, zużyłem od 1 do 10go kwietnia 100GB, włącza mi się lejek, 20go ponownie aktywuję usługę a i tak mam lejek do końca jej trwania, czyli do 19 maja. No nic, teraz będę włączał usługę 1 dnia każdego miesiąca, to chyba jedyne wyjście.

Działa to dziwnie, ale osoba która to zgłaszała popełniła błąd moim zdaniem, bo jak się za to wezmą to nic dobrego z tego nie wyniknie.
  • Strona 20 z 43
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 43
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 43