DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 71 z 102
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 102
 #795413  autor: Blank
 10 kwie 2015, 20:49
@eaglet, ja cię błagam. Miałem raz taki przypadek, a dokładniej mój brat. Po kilku miesiącach zorientował się, że nie dochodzą do niego SMSy i rozmowy z Play, a wjakiejsieci.pl (lub inny, nie pamiętam) pokazywał, że nadal jest w Play. Play stwierdził, że u nich wszystko jest w porządku, a T-mobile, że wina jest po stronie playa. Skontaktował się z UKE i w krótkim czasie dostał przeprosiny od T-mobile. Przeniósł numer z powrotem do Play, dostał naprawdę spore odszkodowanie (byłem zaskoczony) na numer w Play, oraz informację - najpierw od UKE o sytuacji, a następnie od Play, że jest im przykro, że nastąpiła taka sytuacja, oraz, że z powrotem witają go w sieci. Odszkodowanie dostał co ciekawe od Play, ale jak później mu wyjaśnili, oni mu dali odszkodowanie, a zwrot otrzymają od T-mobile, ponieważ to była ich wina - potwierdzona przez UKE (podobno takie procedury).
Co ciekawe, po interwencji UKE, serwisy do sprawdzania w jakiej sieci jest numer, pokazują jego numer jako T-mobile... mimo, że znowu jest w Play. Ale nie ma problemów z połaczeniami/SMSami więc sobie darował bo nie chce mieć z nimi nic wspólnego (Play ponownie informuje, że po ich stronie wszystko jest w porządku. W odpowiedzi ponad rok temu zaproponowali mu wysłanie pisma do UKE).

Błąd z realizowaniem połączeniem/SMSów po przeniesieniu numeru ZAZWYCZAJ jest winą DAWCY, ale nie zawsze.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #795415  autor: Rosolak
 10 kwie 2015, 21:06
Mój brat przeszedł z Heyah do Playa ze 3 lata temu, a jego numer nadal widnieje jako Heyah w tych sprawdzarkach w internetach. :D

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #795426  autor: dzesi
 10 kwie 2015, 21:34
Panowie mam tego dosyć już dzowniłem do bok pisałem dostałem odpowiedz o konfiguracji tel
czyli
Proszę odnaleźć w Menu telefonu konfigurację karty SIM w aplikacji Lycamobile Services.
Wybrać Select Mode (Tryb pracy), następnie Select Manual (Wybór ręczny) i wybrać National (Krajowe) dla połączeń w obrębie kraju lub Roaming jeśli się jest zagranicą.

W dalszych krokach proszę wrócić do Menu i Konfiguracji połączeń telefonicznych i wybrać opcję Wybór operatora. Proszę wybrać automatyczne wyszukiwanie sieci/operatora.
Nikt z play nie może do mnie się dodzwonić ani wysłać smsa , z pozostałych sieci nie ma tego problemu z postu wyżej widzę ze ja mam podobną sytuację , co należy zrobić w takiej sytuacji
 #795438  autor: Blank
 10 kwie 2015, 22:02
Problemem MVNO jest to, że muszą polegać na dziale technicznym swojego partnera.
Ty dodatkowo trafiłeś na kompletnych debili w BOKu Lyca (co przeczy tezie, że w MVNO pracuje bardziej "inteligentna" ekipa niż w MNO).
Co w takiej sytuacji? Skontaktuj się z byłym operatorem - P4 i poinformuj ich o problemie. Niech przynajmniej sprawdzą, czy problem nie jest po ich stronie.
W razie czego, niestety będziesz musiał się przebić przez niekompetencję - BOKu Lyca, a następnie działu technicznego Polkomtelu (czyt. liczyć, że nie trafisz na idiotę w BOK Lyca, a następnie, że zgłoszenie nie trafi do idioty w Plusie. O ile to pierwsze to jeszcze duza szansa, o tyle drugie to kompletna loteria).

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #795484  autor: macc
 11 kwie 2015, 07:01
Przeglądając dzisiaj biling połączeń z internetem w lyca zauważyłem ,że połączenie z internetem jest rozłączane po 55 minutach a następnie automatycznie jest inicjowane nowe połączenie z netem.

Obrazek
 #795515  autor: Snowman
 11 kwie 2015, 11:44
cześć, ja jeszcze w sprawie ważności konta. Miesiąc temu ktoś narzekał,że konto ważne jest 90 dni od ostatniego zdarzenia,a nie rok [miało to być zmienione cichaczem w regulaminie] wydaje mi się,że nigdy nie było tej ostatniej opcji,a ważność konta 90 dni to standard we wszystkich innych 17 krajach Lycamobile i tak było w naszym kraju.

Wg mnie w regulaminie paragraf 14 między pkt a) i b) brakuje słówka lub,co wynika z dalszej części regulaminu,mówiącego,że po 90 dniach, w okresie dodatkowych 30 dni musimy wykonać jakąkolwiek czynność telefoniczną,LUB doładować konto. Nie wiem co z tą magiczną datą 5 VIII 2014,kiedy miała być dodana część o doładowaniu,przyznaję nie śledziłem tej dyskusji,ani nie czytałem do końca regulaminu przed tą datą.
w październiku'14 przedłużałem konto smsem i normalnie używam go do dziś,żadne środki nie zniknęły z konta itp.
Rozwój Lycamobile śledziłem z zainteresowaniem i sam korzystałem z kart w innych krajach i zawsze była tam mowa o 90 dniach ważności konta i przedłużeniu aktywności ww sposób.
 #795516  autor: Snowman
 11 kwie 2015, 11:57
Druga sprawa: roaming w 18 krajach Lycamobile. Jak zwykle regulamin jest pogmatwany,czasami mam wrażenie,że regulamin Lyca stworzony jest specjalnie do ew dowolnych interpretacji,a na pewno prawdy nie dowiemy się od BOK,bo oni sami wiele nie wiedzą. Czy komuś udało się wypróbować owe promocyjne 100 min w roamingu do innych użytkowników Lyca w np LycaPL w roamingu w Niemczech do Lyca PL? [ważne 59 dni po dowolnym doładowaniu?]
Pytam,bo sam dzwoniłem do # LYcaPL w roamingu na terenie Austrii z LycaPL w kraju,rozmowa potraktowana jako wewnątrz sieci,z tym,że tylko wobec mojej polskiej karty, osoba w roamingu w Austrii płaciła za minutę rozmowy przychodzącej ok 30gr. Co najmniej dziwne.
Osoby w BOK miały różne wiadomości na ten temat,nie chcę ich tu przytaczać ponieważ były bezsensowne.
druga sprawa pakiet DOM,czy owe 300min/300sms liczą się tylko w roamingu,czy też także w czasie pobytu w kraju.Interpretacja regulaminu może przynieść diametralnie rózne wnioski.
 #795517  autor: Snowman
 11 kwie 2015, 12:05
I oto mój trzeci ostatni post ;)
po kilkumiesięcznym używaniu polskiej karty Lyca,dochodzę do wniosku,że tylko osobiste przetestowanie różnych promocji,ofert itp w tej sieci daje pewność,że coś działa tak a nie inaczej. Regulamin Lyca nie jest spójny, podobnie jak różne oferty,pakiety.
Najważniejsza pozytywna dla mnie zaleta,to taka,że w Lycamobile mam darmowe rozmowy w sieci,niezależnie od doładowania,albo i bez [można gadać bez doładowania świeżej karty]. Informacja o 14 dniowych darmowych rozmowach w sieci po doładowaniu 10 PLN [bez jakiegokolwiek pakietu],jest martwym punktem - rozmowy w sieci są darmowe i niezależne od czegokolwiek,żadne tam aktywowanie stanów darmowych itp.


Zadowolony [mimo wszystko] użytkownik Lycamobile. :)
 #795532  autor: 111
 11 kwie 2015, 14:20
@ Snowman masz rację,w Lyca nigdy nie było RWK a użytkownik,który o tej rocznej ważności pisał,był w błędnym przekonaniu iż RWK jest.
Od startu było konto ważne 90 dni na wychodzące, po jakiejkolwiek aktywności użytkownika numeru.
Ciekawe info od Ciebie o całkowicie darmowych rozmowach wewnątrzsieciowych,o tym nie wiedziałem.
 #795539  autor: Snowman
 11 kwie 2015, 14:29
Tak,mam 4 karty SIM w rodzinie i tylko na jednej z nich pakiet,darmowe rozmowy,rozmawiałem też po owych magicznych 14 dniach,bez kolejnego doładowania,rozmowy były darmowe w sieci. Rozmawiałem wielokrotnie z kuzynem,który aktywował kartę 0 zł w telefonie,nie doładowując ani grosza,karta z przypisanym numerem działała w obie strony, w sieci. Tak więc twierdzę, trzeba wypróbować Lajkę samemu,a info na stronie Lycamobile jest w pewnych wypadkach niedokładne,nieaktualne,lub inne niż w opisie. Panowie i panie,tylko doświadczalnie można to rozgryźć.

Zadowolony użytkownik Lycamobile PL.
 #795545  autor: 111
 11 kwie 2015, 14:58
Że regulaminy sobie a praktyka pokazuje co innego często,to ja dobrze wiem i nie dotyczy to tylko Lajki ale i innych opów.
Sęk w tym,żeby te różnice na naszą, oczywiście korzyść działajace, znaleźć:)
 #795548  autor: bazooka
 11 kwie 2015, 15:05
mi80 pisze:
sebusy pisze:EDIT: wiecie co - muszę się Wam przyznać, że się wj.... - w Lyca numer nie może być "leżakiem" - myślałem, że tam jest ważność rok od jakiejkolwiek czynności telekomunikacyjnej, a jest 90dni :(
I dobrze myślałeś. Ale cichaczem Lyca zmieniła regulamin, wbrew ustawowemu obowiązkowi w ogóle o tym nie informując. Nawet daty regulaminu nie zmienili, przez co kto nie wie, pomyśli, że nic się nie zmieniło.

Zgłosiłem do UKE, bo to normalnie chamstwo.
@mi80 - niejaki "bałwanek" przywołał Ciebie oraz po części mnie do debaty jak było naprawdę... że niejako ja, któremu zależało na RWK i wyczytał to w regulaminie, przeniósł tam numer a teraz żałuje - pisze głupoty... że niejako nigdy nie było RWK i oboje się mylimy... :shock:
Napiszesz nam czy jest jakaś odpowiedź w tym temacie z UKE :?:
 #795559  autor: Snowman
 11 kwie 2015, 15:47
W tej chwili regulamin mówi to co mówi, jak napisałem wyżej 90 dni plus 30 dni dowolna czynność na koncie przedłuża działanie.I generalnie tak jest,tyle w temacie.

Interesują mnie ew doświadczenia szanownych użytkowników w roamingu,to dość świeża sprawa i wielce mnie interesująca, szczególnie te 100 minut sieciowych w 18 krajach Lycamobile. Z doświadczenia wiem,że wszelkie zapytania,telefony do BOK przynoszą sprzeczne informacje [w zależności od konsultanta],więc zdaję się na Wasze doświadczenia.Jak wspominałem wcześniej dzwoniąc na LycaPL w roamingu w Austrii odbierający płacił ok 30gr/min,a ja miałem rozmowę wychodzącą potraktowaną jak w sieci. Ciekawi mnie także,jak działa pakiet DOM, nie wg regulaminu czy opisu na stronie Lycamobile PL,ale według użytkownika tego pakietu,wiadomo bowiem o różnych kwiatkach w systemie mojej ulubionej sieci.
 #795568  autor: Snowman
 11 kwie 2015, 17:02
sebusy pisze:
mi80 pisze:
sebusy pisze:EDIT: wiecie co - muszę się Wam przyznać, że się wj.... - w Lyca numer nie może być "leżakiem" - myślałem, że tam jest ważność rok od jakiejkolwiek czynności telekomunikacyjnej, a jest 90dni :(
I dobrze myślałeś. Ale cichaczem Lyca zmieniła regulamin, wbrew ustawowemu obowiązkowi w ogóle o tym nie informując. Nawet daty regulaminu nie zmienili, przez co kto nie wie, pomyśli, że nic się nie zmieniło.

Zgłosiłem do UKE, bo to normalnie chamstwo.
@mi80 - niejaki "bałwanek" przywołał Ciebie oraz po części mnie do debaty jak było naprawdę... że niejako ja, któremu zależało na RWK i wyczytał to w regulaminie, przeniósł tam numer a teraz żałuje - pisze głupoty... że niejako nigdy nie było RWK i oboje się mylimy... :shock:
Napiszesz nam czy jest jakaś odpowiedź w tym temacie z UKE :?:
Nie ma co się obrażać,pewnie do regulaminu Lycamobile PL z X 2011 r. już nie dotrzemy[jeśli takowy,czyli inaczej brzmiący,był].Zawsze byłem przeświadczony,że Lycamobile ma ważność tzw. 90 dni,wszędzie gdzie startuje,nigdy nie spotkałem się z RWK,jeśli jest inaczej,nic to nie zmienia. W każdym razie,nie mając możliwości wglądu w pierwotny regulamin par. 14 Lycamobile,pozwoliłem sobie,jeśli kolega się nie obrazi,zerknąć co ludkowie pisali na początku tego forum,no i na stronie 10,kolega DanielR wkleił ów 14 paragraf,który niewiele,albo wcale nie różni się od obecnego.
..ale oczywiście mogę się mylić,Forum przyjmie wszystko....:)
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 17:05 przez Snowman, łącznie zmieniany 1 raz.
 #795569  autor: 111
 11 kwie 2015, 17:04
@sebusy odbałwankuj się od mojej szacownej osoby;)
Wierz mi,wiem co piszę i sam to na kilku starterach Lajki przerabiałem w różnych okresach jej działalności w PL.
Starter nieużywany 3 miesiące był zaraz OFF.
Chyba Ci się sieci pomyliły,bo jak pisałem wcześniej ,w tej sieci RWK nie było nigdy.
Tak więc wodzu,zluzuj gacie,bo Ci guma pęknie, jak to mawia młodzież:)
 #795572  autor: bazooka
 11 kwie 2015, 17:22
@up - hej, pępek świata, królu forum, szacowna osobo - bryle na łeb i szukaj zwrotu ku Tobie??
Szczerze powiedziawszy zaczynasz mnie irytować...
Ponieważ cytowałem kolegę nie odniosę się już do zaczepek, póki sam nie odpowie - ja archiwum regulaminów nie mam, jednak wiem co czytałem i na co się zdecydowałem...
Bez odbioru!
 #795579  autor: 111
 11 kwie 2015, 17:45
@sebusy Ty to naprawdę masz zero poczucia humoru.
Ale nie wnikam,ludzie są różni i bardzo dobrze,bo gdyby wszyscy byli tacy sami to byłoby straszne.
Doprecyzuję,że moje startery były wyłączane po kilkumięsięcznej nieaktywności,jednak nigdy nie było to nawet pół roku.
To tak gwoli dokładności.
@Snowmen o regulaminy stare się nie martw, tu niejeden zapewne przechowuje kopie starych i to nie tylko Lajki.
 #795589  autor: bazooka
 11 kwie 2015, 18:35
W każdym żarcie (jeśli wierzyć w kazdy :) ) -jest pół prawdy - gdy nie odpowiada mi nawet to pół to nie mam poczucia humoru.
 #795603  autor: Snowman
 11 kwie 2015, 19:51
Pax!!
ponawiam zapytanie o nowy roaming,czekam na ew relację użytkowników,z góry dziękuję i pozdrawiam

Naprawdę zadowolony użytkownik wiadomej sieci.
Snowman.
 #795628  autor: 111
 11 kwie 2015, 21:24
@sebusy w żarcie pół prawdy?! Pierwsze słyszę,chyba Ci się pomyliło z powiedzeniem,że w każdej plotce jest ziarno prawdy.
@Snowman ja w interesującej Cię kwestii,nie pomogę niestety,bo z tego nie korzystałem jeszcze.
PS.
@sebusy dystans,dystans do siebie trzeba mieć i nie doszukiwać się nie wiadomo czego w wypowiedziach innych.
Zwłaszcz,że sam zacząłeś z bałwankowaniem;)
PAX.
  • Strona 71 z 102
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 102
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 102