@eaglet, ja cię błagam. Miałem raz taki przypadek, a dokładniej mój brat. Po kilku miesiącach zorientował się, że nie dochodzą do niego SMSy i rozmowy z Play, a wjakiejsieci.pl (lub inny, nie pamiętam) pokazywał, że nadal jest w Play. Play stwierdził, że u nich wszystko jest w porządku, a T-mobile, że wina jest po stronie playa. Skontaktował się z UKE i w krótkim czasie dostał przeprosiny od T-mobile. Przeniósł numer z powrotem do Play, dostał naprawdę spore odszkodowanie (byłem zaskoczony) na numer w Play, oraz informację - najpierw od UKE o sytuacji, a następnie od Play, że jest im przykro, że nastąpiła taka sytuacja, oraz, że z powrotem witają go w sieci. Odszkodowanie dostał co ciekawe od Play, ale jak później mu wyjaśnili, oni mu dali odszkodowanie, a zwrot otrzymają od T-mobile, ponieważ to była ich wina - potwierdzona przez UKE (podobno takie procedury).
Co ciekawe, po interwencji UKE, serwisy do sprawdzania w jakiej sieci jest numer, pokazują jego numer jako T-mobile... mimo, że znowu jest w Play. Ale nie ma problemów z połaczeniami/SMSami więc sobie darował bo nie chce mieć z nimi nic wspólnego (Play ponownie informuje, że po ich stronie wszystko jest w porządku. W odpowiedzi ponad rok temu zaproponowali mu wysłanie pisma do UKE).
Błąd z realizowaniem połączeniem/SMSów po przeniesieniu numeru ZAZWYCZAJ jest winą DAWCY, ale nie zawsze.