Może ktoś potwierdzić (lub zaprzeczyć), że aktualnie w Virgin maksymalna długość rozmowy wychodzącej to 60 minut (po 60 minutach rozmowa jest przerywana)?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
@ jutek jak masz pakiet no limit to owszem,po 1 godzinie przerywa połączenie i trzeba się od nowa połączyć.
Szkoda, że nie są to 2 godziny jak u konkurencji.
No bez jaj ludzie.... to są problemy z doopy wzięte.
Ile ludzi wisi 2 godziny na jednej rozmowie?
Jeszcze mi się nie zdarzyło gadać dłużej niż 40 minut?
Virgin to nie oferta biznesowa. Godzinka na słuchawce w zupełności starcza.
Ile ludzi wisi 2 godziny na jednej rozmowie?
Jeszcze mi się nie zdarzyło gadać dłużej niż 40 minut?
Virgin to nie oferta biznesowa. Godzinka na słuchawce w zupełności starcza.
Potwierdzam, że rozmowy poza sieć są przerywane po 60 minutach w opcji bez limitu za 29 zł. Nie wiem jak to jest przy rozmowie wewnątrz Virgin i do Play.
Nie patrz na ofertę przez różowe okulary.słoneczny pisze:No bez jaj ludzie.... to są problemy z doopy wzięte.
Ile ludzi wisi 2 godziny na jednej rozmowie?
Jeszcze mi się nie zdarzyło gadać dłużej niż 40 minut?
Virgin to nie oferta biznesowa. Godzinka na słuchawce w zupełności starcza.
Dobrze, ze wspomniano o tym ograniczeniu, bo do tej pory wydawało mi się, że normą są 2 godziny, a tu w Virgin Mobile godzina. Mnie też takie ograniczenie nie dotknie, ale skoro to jest temat o ofercie sieci, to trzeba też wspominać w czym ta oferta jest gorsza od konkurencji i ograniczenie długości trwania połączenia do jednej godziny jest zaskakujące i wyróżnia ich negatywnie.
I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
Również są rozłączane.Ricki1980 pisze:Nie wiem jak to jest przy rozmowie wewnątrz Virgin i do Play.
Jest o tym jakies info w regulaminie ??
Nie ma. Ktoś na FB pisał, że mu się to nie podoba, to kazali napisać reklamację.
Znając życie to na chama mogą to próbować podciągać pod ten zapis regulaminu: "Operator może podjąć proporcjonalne i uzasadnione środki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa
i integralności Sieci Telekomunikacyjnej i Usług Telekomunikacyjnych, w szczególności ma prawo:
a) wyeliminować przekaz komunikatu, który zagraża bezpieczeństwu lub integralności Sieci
Telekomunikacyjnej i Usług Telekomunikacyjnych;
b) przerwać lub ograniczyć świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na zakończeniu Sieci
Telekomunikacyjnej, z którego następuje wysyłanie komunikatów zagrażających bezpieczeństwu Sieci
Telekomunikacyjnej lub Usług Telekomunikacyjnych."
Znając życie to na chama mogą to próbować podciągać pod ten zapis regulaminu: "Operator może podjąć proporcjonalne i uzasadnione środki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa
i integralności Sieci Telekomunikacyjnej i Usług Telekomunikacyjnych, w szczególności ma prawo:
a) wyeliminować przekaz komunikatu, który zagraża bezpieczeństwu lub integralności Sieci
Telekomunikacyjnej i Usług Telekomunikacyjnych;
b) przerwać lub ograniczyć świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na zakończeniu Sieci
Telekomunikacyjnej, z którego następuje wysyłanie komunikatów zagrażających bezpieczeństwu Sieci
Telekomunikacyjnej lub Usług Telekomunikacyjnych."
Jest wciaz mozliwosc korzystania z zasiegu Plusa po przeniesieniu numeru ?
@ Duffy_7 nie, tylko zasięg Play i T- moba.
Zbliża się wielkimi krokami mój pierwszy miesiąc pobytu w Virgin. Dzisiaj przeniosłem kolejny numer i ponownie zero problemów. W obu przypadkach mam na razie pakiet za 29 zł i w pełni mi wystarcza, chociaż zapewne niebawem zmienię na jednym numerze z uwagi na 10 GB. Mam pytanie, czy pozostałe niewykorzystane gigabajty można przedłużyć przez kupno pakietu za 5 zł? Teoretycznie są widoczne pod *108#, czyli jak w Play i tam dało radę zrobić taki myk. Natomiast nie wiem, czy uda się to w Virgin. Proszę o podpowiedź osoby bardziej zorientowane w temacie. Pozdrawiam.
Z tego co (pamiętam) regulamin mówi, że terminy ważności pakietów nie kumulują się. Jeżeli masz wykupiony pakiet #wszystko29 i dokupisz do tego nowy pakiet netu za5zł, to data ważności będzie taka sama jak w pakiecie #wszystko29. Środki sie skumulują ale termin ważności zostanie bez zmian.
Przeszedłeś z lepszej taryfy RBM do Virgina ?
Zarówno RBM, jak i Virgin, to taryfy prepaidowe w systemach P4, praktycznie niczym nie różniące się od Play na Kartę.
Wysłano za pomocą TapaTalk dla użytkowników Kont Premium TELEPOLIS.PL
Wysłano za pomocą TapaTalk dla użytkowników Kont Premium TELEPOLIS.PL
WitekT. W Play na karte nie ma no limitu rozmow i sms i 2GB za 29zl a w Virgin i RBM jest.
A gdzie napisałem, że w Play na kartę jest?
napisales ze to podobne oferty.
Witkowi chodziło ze dla systemów wewnętrznych Playa, platformy bilingowej Virgin niczym nie różni się od oferty Play na kartę.
Swoja droga "Wysłano za pomocą Tapatalk dla użytkowników Kont Premium TELEPOLIS.PL" mnie rozbroilo xd
Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka
Swoja droga "Wysłano za pomocą Tapatalk dla użytkowników Kont Premium TELEPOLIS.PL" mnie rozbroilo xd
Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka