Witam
Kończy mi się umowa na internet mobilne od T-mobile w dniu 11.05.2-15 r.
Trochę przespałem termin rezygnacji ale trochę też liczyłem na dobrą ofertę przedłużeniową.
Okazuje się, że za jako taki tablet muszę płacić abonament niemniej niż 79,99 zł a za dobry 99,99 zł miesięcznie przez 3 lata !?! To nic, że mam u nich 3 abonamenty na telefon, jestem 15 lat klientem. Niby jest w tym 30GB miesięcznie ale ja tyle nie potrzebuję a z tabletu korzysta córka 3 razy do roku na wakacjach.
Propozycja bez tabletu to 29,99 za 10GB miesięcznie z modemem. Też porażka.
I to oferta SUK.
Chciałem zrezygnować. Zapytano mnie w T-mobile czy mogą jeszcze zadzwonić. Powiedziałem, że owszem. Liczyłem na jednak jakąś sensowną ofertę. Dzisiaj zadzwoniono i dokładnie to samo.
Na koniec niezbyt długiej rozmowy stwierdziłem, że jednak rezygnuję i poprosiłem o podanie procedury rezygnacji. W tym momencie zaczęły się "problemy" z połączeniem. Konsultant nagle zaczął powtarzać: "halo, słyszy mnie Pan, halo, halo" i się rozłączył .....
Ten internet nie jest mi potrzebny. Zatem chcę definitywnie zrezygnować.
Czy ktoś zna procedurę rezygnacji?
Gdzieś wyczytałem, że należy napisać pismo, zeskanować je i wysłać na jakiś mail.
Zatem pytania/prośby:
1. Wzór pisma - rezygnacji.
2. Adres mailowy, na który należy umowę wysłać.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Radek
Kończy mi się umowa na internet mobilne od T-mobile w dniu 11.05.2-15 r.
Trochę przespałem termin rezygnacji ale trochę też liczyłem na dobrą ofertę przedłużeniową.
Okazuje się, że za jako taki tablet muszę płacić abonament niemniej niż 79,99 zł a za dobry 99,99 zł miesięcznie przez 3 lata !?! To nic, że mam u nich 3 abonamenty na telefon, jestem 15 lat klientem. Niby jest w tym 30GB miesięcznie ale ja tyle nie potrzebuję a z tabletu korzysta córka 3 razy do roku na wakacjach.
Propozycja bez tabletu to 29,99 za 10GB miesięcznie z modemem. Też porażka.
I to oferta SUK.
Chciałem zrezygnować. Zapytano mnie w T-mobile czy mogą jeszcze zadzwonić. Powiedziałem, że owszem. Liczyłem na jednak jakąś sensowną ofertę. Dzisiaj zadzwoniono i dokładnie to samo.
Na koniec niezbyt długiej rozmowy stwierdziłem, że jednak rezygnuję i poprosiłem o podanie procedury rezygnacji. W tym momencie zaczęły się "problemy" z połączeniem. Konsultant nagle zaczął powtarzać: "halo, słyszy mnie Pan, halo, halo" i się rozłączył .....
Ten internet nie jest mi potrzebny. Zatem chcę definitywnie zrezygnować.
Czy ktoś zna procedurę rezygnacji?
Gdzieś wyczytałem, że należy napisać pismo, zeskanować je i wysłać na jakiś mail.
Zatem pytania/prośby:
1. Wzór pisma - rezygnacji.
2. Adres mailowy, na który należy umowę wysłać.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Radek