DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 55 z 111
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 111
 #802388  autor: 111
 19 maja 2015, 11:43
@ Klucz Mobile ofertę macie w porządku,jedyne czego można sobie życzyć to żebyście jej nie zepsuli.Ja co prawda miałem propozycje paru poprawek(czyli obtanienia aktualnych pakietów netu,lub dania większych w obecnej cenie i pakiecik 1000 minut za 50 zł).
Ale to takie luźne propozycje.
Ja przeciwnie do @ sebusego uważam,że stałość oferty,dobrej oferty oczywiście to zaleta a nie wada.
No i na przyszłość informujcie o ewentualnych podwyżkach nawet tak nieistotnych jak ta słowacka,bo szkoda sobie psuć dobrą opinię wśród użytkowników,na którą ciężko pracowaliście.
 #802389  autor: Rosolak
 19 maja 2015, 11:45
Klucz Mobile pisze:z przyczyn od nas niezależnych nie możemy robić masowych wysyłek sms abonentom
radze też przeczytać komentarz 2 piętra wyżej - a mianowicie, informujemy o istotnych zmianach. o pewnych OBNIŻKACH do pewnych krajów też nie informowaliśmy, ponieważ są nie istotne.
pozatym nie wszystkie połącznia na Słowacje kosztują 29 gr., sa też kierunki, które nadal kosztują 15 gr.

nie planujemy zmian w cenach sms, nie planujemy pakietów sms, stawiamy na rozmowy

"strzał w stopę" juz widzimy jak Abonenci masowo odchodzą z powodu Słowacji :D
temat uważamy za zamknięty.
Nie chodzi o wysyłkę SMS-ów, ale post na fejsie, posty na forach, na których się udzielacie - to nic nie kosztuje :!: Nikt z tego powodu nie ucieknie do konkurencji, zwłaszcza, że i tak macie najniższą stawkę na Słowację, ale myślę, że wielu osobom da to do myślenia. Zostaliście przyłapani na cichych podwyżkach i to nie zmienia faktu. Żeby było śmieszniej, wkleiliście na tablicę swojego fejsa info z mvno-gsm.pl o cichych podwyżkach u konkurencji, a sami zrobiliście to samo. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 19 maja 2015, 11:48 przez Rosolak, łącznie zmieniany 1 raz.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #802393  autor: Rosolak
 19 maja 2015, 11:51
Jak to nie, skoro informacja o zaistniałym fakcie wypłynęła od zdziwionego usera tego forum, a nie od Was samych?! Jak to nazwiecie?!

Nie chodzi o to żeby Wam dopiec, bo Wasza karta i tak będzie u mnie w domu użytkowana, ale moja dobra rada to wyciągnijcie wnioski.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #802397  autor: Klucz Mobile
 19 maja 2015, 12:03
jednak pytanie (2 pietra wyzej) pozostaje bez odpowiedzi :)

a tak na marginesie, to Abonenci, którzy dzwonią na Słowacje (jest ich nie wiele) 31 marca zostali poinformowani o zmianach. widocznie nie jest Pan takim abonentem, więc dowiedział sie Pan ze strony, co też jest w porządku.

troche już to zanudza, więc, prosze o nowy temat do rozmowy, w tym temacie już nic nie ma do powiedzenia

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile
 #802402  autor: Niezgodna7
 19 maja 2015, 12:22
Tu się zgodzę - Rosolak, daj spokój z tą Słowacją (podwyżką i rzepem)
PS. Na to wygląda, że w Kluczu już tak zostanie - tak jak jest, nie ma co pazurkami drapać ściany.
 #802403  autor: Rosolak
 19 maja 2015, 12:36
Najpierw było to nieistotne, a teraz nagle się Wam przypomniało, że zainteresowani dostali SMS-y. :) Coś to mało wiarygodne. Gdybyście o tym napisali na samym początku, to zagięlibyście mnie zamykając mi jednocześnie usta. Moglibyśmy się nadal bawić w wymianę argumentów, ale faktycznie robi się to już nudne. Najlepiej jak ktoś dzwoniący na Słowację wypowie się i potwierdzi lub zaprzeczy fakt powiadomienia o podwyżce.
Miłego dnia! :-)

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #802428  autor: Hrycko
 19 maja 2015, 14:14
Od tygodnia dwóch można dzwonić korzystając z pakietów przy 0,00 na koncie. Może ma to związek z Ja+?
 #802477  autor: bazooka
 19 maja 2015, 19:40
111 pisze:przecież napisałem "ciemne masy w cudzysłowiu oczywiście".
To byl taki,nazwijmy to skrót myślowy,bez negatywnych konotacji w zamiarze.
Sztuką jest napisać/powiedzieć tak by nie dać argumentów do pewnego rodzaju interpretacji :)
111 pisze:Co do stacjonarnych to jak widać po tym,że nowe pakiety i no limity ich nie uwzględniają,jest to atrakcyjne źródło dochodów,co obala tezy głoszone tu przez niektórych,iż na stacjonarne użytkownicy indywidualni już prawie nie dzwonią.
Gdyby tak było to wymienione wcześniej pakiety i no limity w W4 by owe stacjonarne zawierały w sobie.
Cen na stacjonarne nikt nie podwyższył, tylko zostawiają je w standardowych stawkach w danej ofercie - może zdziwisz się jeśli tendencja przejdzie do MVNO, wtedy będzie zawód :)
Ja nie dzwonię na stacjonarne, ale wolę mieć niską stawkę (w Kluczu) choćby dla zasady :D
=> Orange POP/ONE => pakiet 60minut za 6zł na 30dni obniża stawkę na stacjonarne do 10gr/minutę, choć w ofercie na głównej stronie nie bardzo się tym chwalą, dopiero w szczegółach: http://www.orange.pl/kid,4002009262,id, ... ticle.html
Calm7 pisze:Seba, a ja się zastanawiam, kiedy dla Nas (Ty i ja to max minimaliści) kończy się próg opłacalności kupowania minut za 3zł w wiadomym celu (podtrzymania 500')
Najważniejsza przewaga tego "podtrzymywania" od 120minut w Orange (oprócz stacjonarnych) jest dla mnie fakt, że ja dzwonie poza Orange ok50minut, a to ponad 2x mniej niż 120minut - mimo sumowania się cyklicznego pakietu w Orange to jednak każdego miesiąca 9zł schodzi (średnia miesięczna rośnie) i by go podtrzymać wydać należy kolejne 9zł...i kolejne a minuty mi rosną a nie ubywają... W Kluczu wydaję 30zł i mogę to podtrzymywać tak długo aż zejdą przy czym później następuje konieczność doładowania konta - szczegółowo byłoby to jakoś tak:
Doładowanie 50zł
Orange => 5 x pakiet za 9zł = 45zł, potem doładowanie => czyli 5 miesięcy (średnia 7,5gr/min)
Klucz => 1 x 500minut + 6 x 20minut => 48zł, potem doładowanie => czyli 7 miesięcy (średnia 7,7gr/min)
Nie ma takiej drugiej oferty dla mnie, przy czym jako użytkownik dual-sim pozostaję w zasięgu dwóch sieci z W4, wzajemnie się uzupełniających. Boję się jednak troszkę ładować za 50zł, bo mam jakieś dziwne przeczucie, że coś zmienią :(
Skusić mnie jedynie może kupon 20zł allegro, który dziś uzyskałem :) http://kupony.allegro.pl/kody/
Klucz Mobile pisze:a można obiektywnie oceniać postępy zmian w Kluczu, czego wszystkim życzymy. skupmy się na pozytywach! jest ich znacznie więcej
Typowa reakcja marketingowa - lepiej się chyba jednak ugryźć...w klawiaturę i nie pisać tych farmazonów i zabrać się choćby za odświeżenie strony, by te "pozytywne zmiany" były widoczne :)
Klucz Mobile pisze:pozostaje tylko pytanie - czemu nie zostaliśmy przylapani na cichych obniżkach
...bo są znikome, nieznaczne, nieważne, kosmetyczne ? :P
111 pisze:Ja przeciwnie do @ sebusego uważam,że stałość oferty,dobrej oferty oczywiście to zaleta a nie wada.
Cały czas piszę o drobny odświeżeniu, a niektórzy swoje...

Z tą Słowacją kojarzy mi się właśnie gadka o stacjonarach - wkładam to do jednej szufladki, ale mimo tego bardziej niesmaczna podwyżka niż wyłączenie stacjonarnych ze zniżki - dlaczego :?: :)
 #802506  autor: Krzysxx
 19 maja 2015, 22:31
Kiedyś pisałem o tym, że złożyłem reklamację dotyczącą naliczenia zbyt dużej ilości minut niż rzeczywiście trwała rozmowa http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... &start=585 na co Klucz odpowiedział, że system billingowy tak wskazał i to jest dla nich "rzecz święta".
Teraz okazuje się, że system billingowy OKRADA klientów i to jest już potwierdzone, bo na dwóch numerach w Kluczu (moim i żony) w dniu 08.05.2015 naliczył za SMS-y w sieci po 0,31 PLN zamiast darmowych SMS-ów.
Po mojej skardze odpowiedziano mi, że owszem była awaria, ale środki powinny być automatycznie zwrócone, co jednak nie nastąpiło.
Ciekawe ilu klientów nie sprawdza billingów i nawet nie zauważy jak mu z konta znikają pieniądze za coś co powinno być darmowe (bo ja też zupełnie przez przypadek to zobaczyłem).
 #802507  autor: Rosolak
 19 maja 2015, 22:40
Klucz Mobile pisze:a tak na marginesie, to Abonenci, którzy dzwonią na Słowacje (jest ich nie wiele) 31 marca zostali poinformowani o zmianach. widocznie nie jest Pan takim abonentem, więc dowiedział sie Pan ze strony, co też jest w porządku.
O podwyżce dowiedziałem się przypadkowo od jednego z użytkowników, nie od Was samych.

To jeszcze taka hipotetyczna sytuacja: Wchodzę na Waszą stronkę i wita mnie piękna grafika http://oi57.tinypic.com/2w2levp.jpg (stan na dzień dzisiejszy), z której wynika że UE 0,15zł komórki i stacjonarne. Wchodzę na Waszego facebooka, a tam w tle taka grafika: http://oi57.tinypic.com/335e2o7.jpg (stan na dzień dzisiejszy). Akurat potrzebuję zadzwonić na Słowację, dzwonię i zaskoczenie.
Nie dostałem rzekomego SMS-a bo zadzwoniłem pierwszy raz dopiero teraz. Śledząc facebooka nie dostałem żadnej informacji (przyjmijmy, że w dzisiejszych czasach to źródło informacji i kontaktu z klientem), grafiki nadal wskazują na całą UE (komórki i stacjonarki) po 0,15zł. Składam reklamację powołując się na brak poinformowania o zmianach w cenniku, oraz na wprowadzające w błąd grafiki. Jak reagujecie na moje hipotetyczne zgłoszenie?

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #802518  autor: zolvio
 20 maja 2015, 06:29
No niestety coraz więcej problemów. Ja jestem w trakcie przenoszenia numeru od Plusa do Klucza. Wyznaczony termin przekazania minął w poniedziałek, BOK zgłoszenie przyjął ale sprawa dalej wisi w martwym punkcie - podobno plus nie chce wyłączyć karty.
Udała się komuś taka MNP: simplus -> klucz ? Wygląda na to, że Polkomtel blokuje przeniesienie..

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #802523  autor: dajcynk
 20 maja 2015, 08:08
zolvio pisze:Udała się komuś taka MNP: simplus -> klucz ? Wygląda na to, że Polkomtel blokuje przeniesienie..
Rok temu przenosiłem numer z simplusa do klucza. Podłączenie do sieci klucz opóźniło się aż o 3 dni. Spowodowane to było tym, że Plus zwlekał z wysłaniem komunikatu, który potwierdza ostateczne oddanie i dezaktywacje numeru. Bez tego komunikatu zgodnie z prawem telekomunikacyjnym klucz nie mógł aktywować numeru w swojej sieci.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2015, 12:54 przez dajcynk, łącznie zmieniany 1 raz.
 #802540  autor: kowal2200
 20 maja 2015, 09:17
Moja siostra robiła takie przeniesienie Simplus->Klucz miesiąc temu, obeszło się bez problemów.
 #802565  autor: Klucz Mobile
 20 maja 2015, 11:09
Witam
wszystkie problemy powinne byc zglaszane na BOK
są różne nieścisłości techniczne, są to tylko urządzenia telekomunikacyjne
nie powinno pobierac oplaty za smsy w sieci
nie powinno też być możliwości korzystania z ofert naszego Partnera czyli z oferty JA+ o której tu jest wzmianka
więc, jak widać są różnego rodzaju problemy techniczne jak na plus tak i na minus dla Abonentów. wszystkie problemy staramy się rozwiązywać na bieżąco.

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile
 #802612  autor: JacekK
 20 maja 2015, 13:24
Przeniósł prywatnie, co trzeba podkreślić :) Strona nie przenosi numerów do KLUCZ Mobile ani do żadnej innej sieci, ani też nie wskazuje żadnej "jedynej słusznej" sieci ;)

Wracając do tematu, w którym zostałem wywołany, w czasie, gdy ja uczestniczyłem w przenoszeniu numerów do sieci KLUCZ Mobile (członków rodziny i znajomych zainteresowanych taką ofertą) wszystko odbywało się błyskawicznie i bezproblemowo. Ostatni numer pomagałem przenosić ok 6 miesięcy temu. Jak jest dzisiaj i czy coś się zmieniło - nie wiem. Nie mniej wówczas wszystko było na 5+, przynajmniej w moich przypadkach

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #802754  autor: zolvio
 21 maja 2015, 05:41
No i jest już numerek w Kluczu :) Co prawda trzy dni po terminie ale działa.
Dziękuję wszystkim za porady i odpowiedzi w wątku.
Podkreślam, że bardzo dużą zaletą klucza jest sprawny BOK, napisałem wczoraj drugie ponaglenie i dosłownie w godzinę po tym karta polkomtela się wylogowała, KLUCZowa włączyła się w okienku wczesnorannym zgodnie ze zwyczajem.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
  • Strona 55 z 111
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 111
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 111