DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 94 z 170
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 170
 #794046  autor: wasylek
 03 kwie 2015, 11:50
Kryniczanin pisze:polecony
Dzięki, czyli teraz mam iść na pocztę wypełnić kwitek na list polecony i dać w okienku list i nic nie zapłacę? Bo jeszcze nigdy nie spotkałem się z opłaceniem zwrotnym za polecony.
 #800268  autor: mikemc
 06 maja 2015, 18:37
5 maja po północy t-mobile zwolniło mój numer w celu przeniesienia do klucz mobile , mija już 41 godzin a karta w kluczu dalej się nie loguje do sieci (telefon restartowany przed chwilą), przy próbie dzwonienia na ten numer jest komunikat, "że nie ma takiego numeru"
Czy to jest normalne? Jeżeli tak, to jak długo trwała u Was taka sytuacja przy przenoszeniu numeru do klucza?
Właśnie przed chwilą ktoś dodał na ich fejsie
Przenoszenie numeru do waszej sieci to jakiś koszmar! Gdy przenosiłem swój z Lebary to byłem zupełnie niedostępny przez prawie 2 tygodnie. Teraz nierozsądnie poleciłem was 2 członkom mojej rodziny i okazało się, że sieć Orange wyłączyła sygnał, a karta Klucz wciąż nie jest aktywna. Czy za trzecim razem będzie to samo? Porażka
ps. No to żona mnie będzie jeb.., że zachciało się prepaidów
 #800282  autor: cyanoone
 06 maja 2015, 20:04
Może mają jakąś awarię MNP. Zadzwoń do boku. Możesz też napisać w temacie Klucza na tym forum.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #800661  autor: mikemc
 08 maja 2015, 08:47
Więc tak zadzwoniłem do BOK Klucza i powiedziano mi, że problem leży po stronie systemu tmobile, jest problem z certyfikatem klienckim i że cały czas trzymają rękę na pulsie i natychmiast dadzą znać jak przeniesienie się zakończy, no to telefon do tmobile, tam twierdzą, że otrzymali informacje o przeniesieniu ale klucz nie dostarczył im wszystkich dokumentów. Zgodnie z tym co znalazłem na stronie UKE pod tym linkiem:http://www.cik.uke.gov.pl/telefon-stacj ... -operatora
UWAGA! Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ustawy Prawo telekomunikacyjne, w przypadku niedotrzymania terminu przeniesienia numeru telefonu Abonentowi przysługuje od dotychczasowego dostawcy usług jednorazowe odszkodowanie za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy miesięcznych opłat abonamentowych, liczonej z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych, a w przypadku abonentów usług przedpłaconych (pre-paid) w wysokości 1/4 sumy doładowań konta z ostatnich trzech miesięcy.
tmobile powinno zależyć na jak najszybszym zakończeniu tej sprawy ale znając tą sieć od początku i różne kwiatki do jakich są zdolni wydaje mi się, że to może być celowe utrudnianie. (w czerwcu mam zaplanowane jeszcze jedno przeniesienie również z abonamentu)
Oba numery od 13 lat w erze a później w tmobile i jest to pierwsze przeniesienie. Czy pisać do UKE?
 #800662  autor: mikemc
 08 maja 2015, 08:50
Właśnie zadzwoniłem przed chwila jeszcze raz do tmobile ale dział przenoszalności numerów pracuje od 9 ale konsultant mi przyznał racje że należy mi się odszkodowanie, lecz dopiero po zakończeniu przeniesienia numeru.
 #800870  autor: bulb24
 09 maja 2015, 11:44
ktoś ma rozeznanie, do którego operatora można przenieść numer online przez kuriera, przelew, cokolwiek bez wizyty w oddziale ?

Dzięki
 #800909  autor: mikemc
 09 maja 2015, 15:07
mikemc pisze:5 maja po północy t-mobile zwolniło mój numer w celu przeniesienia do klucz mobile , mija już 41 godzin a karta w kluczu dalej się nie loguje do sieci (telefon restartowany przed chwilą), przy próbie dzwonienia na ten numer jest komunikat, "że nie ma takiego numeru"
Chyba pomogło postraszenie tmobile UKE i dziś rano numer już aktywny w kluczu, mimo wszystko skoro mi przysługuje takie prawo to i tak wystąpię o odszkodowanie od tmobile na podstawie Art71b.2 ustawy o prawie telekomunikacyjnym.
 #802053  autor: piekna_jak_lalka
 17 maja 2015, 13:35
Witam Bywalcow,
Mam 2 numery w wrodzinie. Sa zarejestrowane, po osobistej wizycie w siedzibie operatora. Na marginesie, troche to dziwne, ze trzeba sie pofatygowac do 100lycy aby to zrobic. Nie mozna poczta ani przez strone. Typowe utrudnianie zycia ale co robic.

Po zarejestrowaniu chcialam te numerki przeniesc do nju i ZONK. Okazuje sie, ze nie da sie na dzien dzisiejszy przeniesc numeru z wrodzinie do nju. Po rozmowie z infolinia dowiedzialam sie, ze nju nie umozliwia przeniesienia numeru z wrodzinie :D

Nie to nie. Na sile nie bede sie pchala tam gdzie mnie nie chca.

Numerki chyba pojda do play. Pytanie do Was - czy ktos z Was przenosil numer z wrodzinie do play. Ciekawa jestem czy tam mozna to zrobic bez problemu?

Bede wdzieczna za informacje.
 #802426  autor: bolek2004
 19 maja 2015, 14:10
Z każdej sieci powinno się dać przenieść, napisz do nich reklamację najpierw, jeśli nie poskutkuje to skarga do UKE.
Skoro do nju nie da się przejść to spróbuj przenieść najpierw do Orange, a potem już z Orange przejdziesz kodem do nju na kartę.
Natomiast jeśli chodzi o nju abo to najpierw do Orange i potem można złożyć wniosek o przeniesienie do nju abo, albo przejść najpierw kodem do nju na kartę i potem złożyć wniosek o abo.
 #803351  autor: marciml
 24 maja 2015, 13:12
Wiecie czy można przenieść numer z nju (abonament) do orange kodem bez wizyty w salonie?
Gdzieś na forum spotkałem się z tym, że można napisać do BOK z prośbą o wyrejestrowanie numeru, potem myślę, że nie będzie problemu z użyciem kodu.

Obrazek
 #803357  autor: bolek2004
 24 maja 2015, 13:27
Nie ma takiej opcji, musisz najpierw wypowiedzieć umowę o abo w nju, możesz dopisać że chcesz żeby numer przeszedł na kartę. Po wszystkim z nju na kartę możesz przejść kodem do taryf Orange na kartę.
 #803561  autor: Gregrin
 26 maja 2015, 08:47
Jeśli nie chcesz już korzystać z abo w nju to najlepiej iść do jakiegoś salonu i przenieść numer do wybranego operatora z data wypowiedzenia juz na następny dzień. Szybko, a w nju zapłacisz tylko to co jest aktualnie wydzwonione.
 #803763  autor: marciml
 27 maja 2015, 12:11
Tak, to wiem,dzięki :) Pamiętam, że w nju nie ma okresu wypowiedzenia. Kiedyś się przenosiłem z nju (abo) do T-mobile to 3 razy byłem w salonie bo raz zaznaczyli, że z prepaid się przenoszę, drugi raz, że za miesiąc i dopiero za trzecim razem ktoś był "tu i teraz" i dokładnie mnie wysłuchał :/

Obrazek
 #805391  autor: eric88
 08 cze 2015, 21:07
Gregrin pisze:Jeśli nie chcesz już korzystać z abo w nju to najlepiej iść do jakiegoś salonu i przenieść numer do wybranego operatora z data wypowiedzenia juz na następny dzień. Szybko, a w nju zapłacisz tylko to co jest aktualnie wydzwonione.
można poprosić o jakieś szczegóły dotyczące przeniesienia numeru do wybranego operatora z wypowiedzeniem na następny dzień , jak to działa, na jakich zasadach, i u jakich operatorów jest najszybciej z przeprowadzeniem takiej procedury. będę niezmiernie wdzięczny za drobne wyjaśnienia w tym temacie. :-)

Obrazek

Polecam ---> http://tiny.pl/gq8qh https://db.tt/UXjp368N http://bit.do/62y6
  • Strona 94 z 170
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 170
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 170