Też miałem problem z jednym kodem, a raczej z ich niedziałającym poprawnie systemem. Wbiłem dwa kody, jeden po drugim.
za jeden dostałem 2 zł + 100MB za drugi już nie, napisałem reklamacje na ich adres email oraz na play 24 jako współorganizatorów promocji. Email i tak przesłali do Play (co było oczywiste). Pani z Play do mnie w kolejnym dniu oddzwoniła i twierdziła że wszystko ok, a błąd jest tylko taki że nie dostałem smsów że drugi bonus został przyznany. A wszystko przez to, że wpisałem kod po kodzie, oczywiście twierdziła że to nie ich wina, tylko "tak się stało". Powiedziałem, jej że chce odzyskać zainwestowane pieniądze w napój lub bonus który nie został przyznany i zgodziła się po chwili rozmowy na zwrot pieniędzy (czyli przyznanie tyle ile zapłaciłem za napój na konto promocyjne). Tu też chodzi o zasady, a nie że Play będzie sobie działał z perspektywy siły.
jak znam życie to takich przypadków jest sporo. Nie ma sensu wchodzić kilka razy i wpisywać kod, jak można odłożyć nakrętki, wpisać kilka naraz, a potem nakrętki przekazać dla potrzebujących.