DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 17 z 21
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21
 #799700  autor: mi80
 03 maja 2015, 09:37
U mnie ostatnio dwie negatywne przygody. Warszawa, centrum miasta, dwie imprezy na jakieś 30-40 tys. ludzi. Telefony Orange nie działały - he he widać było kto ma Orange. Pomagało włączenie trybu samolotowego na chwilę.
 #800074  autor: BUCKS
 05 maja 2015, 18:17
Rzuciłem okiem na pierwszą stronę tego wątku i po paru wiadomościach odechciało mi się dalej czytać. Zamiast jęczeć to każdemu sugeruję sprawdzić samemu i ocenić, czy ta sieć i jej usługi pasują.
Na poziom zadowolenia każdego może mieć wpływ co innego. Poza tym dzisiaj ktoś jest zadowolony, a jutro może być wkurzony i odwrotnie, więc trudno danego opa skreślać na zawsze. Ja testuję usługi na pre-paidzie albo na umowach na czas nieokreślony, cyrografu już X lat nie brałem i nie zamierzam, więc jak coś mi nie pasuje to kilka dni albo miesiąc i jestem wolny.
Poza tym nawet jeśli ktoś ma cyrograf to nie jest on dożywotni, a do końca promocji warto emocje trzymać na wodzy, bo szkoda własnego zdrowia.

Na zakończenie zwrócę uwagę, że generalnie w każdej sieci sprawdza się zasada im mniej kontaktu z BOK-iem tym człowiek jest szczęśliwszy ;) Życzę wszystkim zadowolenia ze swojego, świadomie wybranego operatora i jak najmniej powodów do kontaktu z BOK :)
 #804269  autor: Blank
 31 maja 2015, 14:27
Ostatnio pomagałem przenosić numer sąsiadowi z Orange Smart Planu (I) do Orange POP i wiele niespodzianek.
1: Numer został przeniesiony o 1 dzień za wcześnie, więc nie mogłem sprawdzić danych bilingowych. Powinien być przeniesiony w nowym okresie rozliczeniowym.
2: Numer po przejściu miał błędnie poustawiane okresy ważności. Wychodzące na 1 dzień, przychodzące na 3 (sic!). Powinno byc 31/365.
3: Numeru nie dało się doładować przez stronę Orange... serwis traktował go jak numer abonamentowy...
4: Połączenie z BOK po wpisaniu numeru połączyło z działem zajmującym się abonamentem, zamiast ofertą za karę.
5: Z numeru nie dalo się nigdzie zadzwonić. Okazało się, że migracja wyłączyła im w systemie usługę CLIR, co spowodowało, że była ona ustawiona na wartość "zawsze niewidoczny", podczas gdy w telefonie było "zawsze widoczny". Włączenie usługi u nich w systemie nie pomogło (sic!). Konieczne było jeszcze przestawienie ustawien w telefonie na "domyślnie dla sieci".
6: Wszystkie usługi standardowe zostały wyłączone. Wyjątkiem jest poczta głosowa, która została włączona, ale nie dało się jej wyłączyć z poziomu telefonu ani Orange online.
7: Poprosiłem o wysłanie zestawienia połączeń za 3 ostatnie okresy rozliczeniowe z uwagi na brak możliwości zobaczenia tego na Orange online na maila - w końcu to oni przenieśli numer o 1 dzień za wcześnie. Przesłano po 2 dniach... w formacie PDF ... za 1 dzień, gdy numer stał się ofertą na kartę (SIC!)
8: Skontaktowałem się ponownie i poprosiłem jeszcze raz o to co w 7. Powiedziano mi, że przekazywane jest to zgłoszenie do tej osoby, która wcześniej zrobiła to źle. Po 2 dniach dostałem SMSa, że rachunek szczegółowy został wysłany... na adres korespondencyjny (SIC!). Jednocześnie poprosilem o włączenie blokady internetu, bo okazało się, że zostałą zdjęta...
9: Dzisiaj okazało się, że zamiast blokady internetu została załączona jakaś inna (SIC!). Zadzwoniłem ponownie w tej sprawie i jeszcze raz zleciłem wysłanie zestawienia. Kobieta, która mnie obsługiwała przeczytała zgłoszenie, które wcześniej bylo przygotowywane i jestem pewny, że osoba, która je dodawała (kobieta z abonamentu) zrobiła to dobrze. Była dokładnie informacja o tym, co miało być zrobione i, że ma być na maila.

Podsumowujac, w ciągu ostatniego tygodnia, kontaktowałem się z Orange tylko w sprawie tego numeru 4 razy. Nadal nie udało się załatwić tego, z czym dzwoniłem za pierwszym razem.
W czasie tych 4 kontaktów, rozmawiałem z 6 osobami.
Tylko 1 zdawała się być kompetentna... obsługiwała abonament (sic!), ale i tak to ona napisała zlecenie zestawienia, podała PUK (bo teraz już nie ma identyfikacji po kodzie abonenckim) i uruchomiła usługi podstawowe (w tym wyłączyła pocztę głosową).
Pozostali pracownicy to jakaś abstrakcja, pomyłka. Zwłaszcza ta idiotka, która wysyłała rachunek szczegółowy. Bez wątpienia, jak otrzymam to cholerne zestawienie, złożę na nią skargę. Przez takich "pracowników" jest negatywna opinia na temat BOKu...

Dodam, że samo zlecenie przejścia na kartę też nie było łatwe. Kilka razy dzwoniłem się, by dowiedzieć się kiedy będzie to możliwe. Poszedłem kilka dni po tym, który mial być pierwszym. I okazało się, że to niemożliwe, że trzeba poczekać do rozpoczęcia ostatniego okresu rozliczeniowego i nie da się przenieść numeru z ostatnim dniem umowy, lecz trzeba czekać do ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w miesiącu, w którym kończy się umowa (sic!).
Do salonu trzeba było udać się ponownie. Podczas kolejnej wizyty, pracownik działu utrzymaniu napsuł krwi mi, sąsiadowi i pracownikowi salonu, bo uparcie nie rozumiał, że numer ma być przeniesiony na kartę i basta. Kilkanaście minut trzeba było z nim rozmawiać na zasadzie "Nie interesuje mnie abonament. Ma być przeniesienie na kartę". W salonie złożono od razu skargę na niego i pracowników BOKu... ale reklamacja zaginęła.
Ta sieć to jest jedna wielka amatorszczyzna i kompromitacja.
Jedno tylko im w glowach... "czy nie byłby pan zainteresowany przejściem na ofertę na abonament?". I tak w każdej cholernej rozmowie. Nie mam pretensji do pracowników, bo jestem pewny, że to jakiś idiota u góry wymyślił sobie, żeby w każdej rozmowie to gadali, ale ... ileż można tego wysłuchiwać?

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #804289  autor: Mart87
 31 maja 2015, 17:50
Z czasów TPSA w Neostradzie kiedy miałem ofertę 1Mb/s obniżono mi prędkość do 880Kb/s. Reklamowałem to, uwzględniono, choć różnica była na poziomie błędu:) - 15% całej prędkości.
 #804332  autor: bazooka
 31 maja 2015, 19:47
@divhash - ja tylko tak luźno dorzucę: tyle słów i jedna wypowiedź/opinia wobec tych, które w tym temacie nigdy nie będą zapisane... tzn ten kto zadowolony nic nie napisze, bo to temat o negatywnych przygodach - czy wiesz ile jest pozytywnie rozwiązanych takich spraw w Orange :?:
Wiesz dlaczego to piszę... :?:
Ze względu na Twoją wypowiedź tu: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 9a#p804272
...staraj się więc być bardziej obiektywny, bo hejtować można wszędzie, a fakt o granicy zasięgu macierzystego w P4 to nie mit - tylko najprawdziwsza prawda :)
 #804352  autor: Blank
 31 maja 2015, 21:36
Zachowuje większą dawkę obiektywizmu niż hejterzy play.

Zapytam się Ciebie wprost. Czy gdybyś od kilku miesięcy miał cały czas negatywne doświadczenia z operatorem, z czego 5 na 6 osób z którymi się kontaktowales okazały się niekompetentne to byś nie napisał? Akurat odpowiedz była skierowana do Siga który nie jest w najmniejszym stopniu obiektywny...

Wysłane z LG F60 za pomocą Tapatalka

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #804531  autor: orson_dzi
 02 cze 2015, 16:27
divhashmorex pisze:1: Numer został przeniesiony o 1 dzień za wcześnie, więc nie mogłem sprawdzić danych bilingowych. Powinien być przeniesiony w nowym okresie rozliczeniowym.
To się robi, tak mniej więcej, na styku ostatniego i pierwszego dnia okresu, przeważnie w nocy.

Z grubsza do kolejnych punktów. Przy przeniesieniu numeru z abonamentu na kartę system zazwyczaj widzi go jako abonamentowy. Problem objawia się właśnie nieprawidłowym wyświetlaniem usług. W praktyce, one są, ale ich nie widać ;) . Goni się informatyków, do 3-4 dni realizują zgłoszenie i działa.
divhashmorex pisze:7: Poprosiłem o wysłanie zestawienia połączeń za 3 ostatnie okresy rozliczeniowe z uwagi na brak możliwości zobaczenia tego na Orange online na maila - w końcu to oni przenieśli numer o 1 dzień za wcześnie. Przesłano po 2 dniach... w formacie PDF ... za 1 dzień, gdy numer stał się ofertą na kartę (SIC!)
Zależy jak sformułowałeś zgłoszenie... :P
Ogólnie rzecz biorąc, po przejściu na kartę nie ma możliwości wygenerowania listy połączeń dla abonamentu. Po przejściu na kartę numer trafia na nowe konto (z grubsza masz to w innym temacie opisane). Jedyna możliwość, to wyciągnięcie listy z rachunków szczegółowych dołączanych do faktur, które znajdują się na koncie abonamentowym. Pytanie na ile ktoś pomyślał, że to się tak robi... ;)

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #805527  autor: slaver
 09 cze 2015, 18:08
Witam wszystkich
Po uaktualnieniu serwisu orange, występuje problem taki ze gdy ma sie dwie usługi internet mobilny i telefon. Logujac sie na konto telefonu bądź internetu nie widzimy jaki pakiet mamy wykorzystany na telefonie tylko wspólny pakiet na konto. Wprowadza to w błąd, zwłaszcza zę przy nowych taryfach po przekroczeniu 2gb placimy 10 zl. Czyli w praktyce logując sie na konto telefonu widze ze mam pakiet 52gb a powinienem widzieć ze mam 2 gb i jakie jest tego zużycie. Mądra Pani po rozmowie z działem technicznym stwierdziła ze pod spodem mam zakładke MOJE PAKIETY i tam widnieje moj transwer wykorzystany w internecie mobilnym usługi i teraz od paiketu CALOSCIOWEGO mam Sobie za karzym razem ODEJMOWAC ta zakladke ;DDDDDD
Najsmieszniejsze jest to że w zakladce moj pakiet mam ta sama CALOSCIOWA kwote internetu, wiec odejmowanie nie Pomoże

CZyli defakto nie wiem ile zuzyłem na telefonie, na internecie mobilnym tylko widze pakiet całościowy! ale 10 zł zdarzyli mi doliczyc do abonametu bo nie zczailem sie że tyle wykorzystalem, co prawda uratował mnie sms o wykorzystaniu 80% ale juz bylo za pożno.

Nowoscia w nowych abonametach dla mnie jest to ze za polaczenie z BOK 510 100 100 ZAPLACILEM 7,80zł!! taka niespodzianka przy zmianie taryfy!!!!

Do tego dostalem głupia odpowiedz, interwenuje juz 5 raz na tym forum w ciagu 2 lat!! Drogie orange zatrudnijcie Sobie testerow Bo moj czas jest cenny i nie bede za was caly czas odwalał roboty, nr zgłoszenia xxxxxxxxx
 #805528  autor: slaver
 09 cze 2015, 18:12
Przepraszam nie wiem czy można wrzucac zdjecia wiec, wrzucam w drugim poscie zeby admin nie usunał głownego. Znany serwis, bez wirusów tylko zdjecie zeby zobrazować cala sytulacje na koncie
http://zapodaj.net/10bc677175986.png.html
Smiac mi sie juz chce...... owalili mnie juz bez mrugniecia okiem na 20 zł, nie widze stanu pakietów i jeszcze za to żeby im pomoc zaplacilem 8żł za polaczenie z Bok wczesniej 1,5 zł placilem za polaczenie z BOK, niespodzianka :D!!!
ps. Ile osob sie naciganie na bezużyteczny serwis internetowy.....i ile doplaci po 10 zł....ekh gdzie jest UOKIK.
 #805627  autor: wlkp
 10 cze 2015, 09:10
O kosztach połączenia z BOK pisałem tu,sam się zresztą naciąłem - http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=81594
Walą nas wszystkich w rogi te firmy -molochy ,ile się da oszukują i naciągają,ja z Orange miałem już tyle problemów i tyle razy mnie chcieli naciągnąć że głowa mała .Zawsze składałem reklamację ,zawsze przyznawali mi rację i zwracali koszty,ostatnio kilka dni temu też przyznali rację i wszystko zwrócili,a właściwie mają odliczyć przy kolejnej fakturze .A le ile można,ja co miesiąc mam wszystko sprawdzać czy się zgadza,bo mnie w konia ciągle chcą zrobić,liczyć nie potrafią czy co ? No bo jak u nich wszystko tak działa jak strona Mój Orange to się nie ma co dziwić,swoją drogą taka wielka firma żeby sobie nie mogła poradzić aby strona działała prawidłowo,masakra . I żeby nie było,że czepiam się tylko Orange,na forum sporo narzekania na inne wielkie firmy,nie wiem czy żaden urząd się tym nie potrafi zająć ?
A tak jeszcze poza tematem,zobaczcie co robi Energa,parszywy moloch który doi nas coraz więcej za energię która jest już cholernie droga ,wprowadzili sobie opłatę za ponaglenie do zapłaty,mało tego że naliczają normalne odsetki to za przesłanie pisma ze zalegasz z zapłatą po 20 dniach od terminu płatności,zresztą tu ktoś opisał na blogu - http://ireneuszgebski.blogspot.com/2015 ... nerga.html
 #805692  autor: wook
 10 cze 2015, 14:06
slaver pisze:Nowoscia w nowych abonametach dla mnie jest to ze za polaczenie z BOK 510 100 100 ZAPLACILEM 7,80zł!! taka niespodzianka przy zmianie taryfy!!!!
Pisz e-mail do boku żeby się z tobą kontaktowali a nie ty dzwoń do nich.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #806277  autor: kamil1221
 13 cze 2015, 19:30
Co do pakietu Internetowego - nie widzę problemu. Sam mam duży pakiet freenet na koncie i bez problemu jest ponda wiadomość o pakiecie przyznanego do SmartPlanu II. Przez aplikację "Mój Orange" też widać to doskonale.

http://1drv.ms/1JMkrsU
 #806718  autor: wlkp
 16 cze 2015, 09:49
Mnie też sprawę wyjaśnili,zrobili na wszystko korektę i mają wyrównać wszystko przy następnej płatności w kolejnym miesiącu,mam nadzieję że wszystko będzie ok .Wkurza tylko że trzeba tego pilnować i sprawdzać,bo gdybym się nie zorientował i interweniował,pewnie sami nic by nie zrobili,i kolejny raz by mnie w rogi walnęli na kilkadziesiąt zł .Ale ok,wszystko załatwione i ma być wyrównane .

I jeszcze jedno,nie zmienia to faktu że połączenie z BOK w nowej taryfie jest płatne za każdą minutę ( choć mamy no-limit ) ,jest to przegięcie jednym słowem .
 #806737  autor: kamil1221
 16 cze 2015, 11:48
@wlkp
Widzę że masz w opisie telefon na androidzie... jaki problem stanowi w Twoim przypadku ustawienie limitu transmisji danych z poziomu telefonu? Ustaw cyk rozliczeniowy jako datę startu i podaj ilość danych. Jeśli masz limit 500MB ustaw limit na 470MB, natomiast do limitu 2GB ustaw limit 1,9GB (telefon liczy taryfikację 1/1kb a system bilingowy Orange w taryfach głosowych 50/50kb) dlatego ważny jest margines błędu.
Z BOK nie musisz przecież kontaktować się telefonicznie - to nie jedyna opcja. [email protected], formularz kontaktowy na orange.pl, facebook, listowni, salon. Trochę tego jest.
 #806740  autor: orson_dzi
 16 cze 2015, 12:02
kamil1221 pisze:salon
W sprawach czysto obsługowych salon, to już akt ostatecznej desperacji ;) . I nie chodzi tu o wiedzę itp., ale samo to, że klient, który nic nie chce kupić, to nie klient ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #806741  autor: wlkp
 16 cze 2015, 12:06
A gdzie ja pisałem że mam problem z limitami czy ustawieniem ? Kontakt wiem jaki jest do Orange,a i czas odpowiedzi znam jaki trzeba czekać ( do 30 dni na @ !!! ) .Są sprawy które trzeba szybko wyjaśnić,więc pozostaje tylko wtedy kontakt telefoniczny .A są tak pazerni że zmienili w nowych planach ze 1,50 zł za całkowite połączenie,na rozliczanie minutowe,i słuchając ich tandetną muzykę licznik bije cały czas .
A do ich salonu jak mam iść to chory jestem,nie dość że trzeba czekać w kolejce,to nic nie załatwisz .Wypowiedzenie ( już to opisywałem ) które złożyłem nigdy z salonu do Orange nie dotarło,cesje jak mi zrobili to się pomylili i zrobili nie na ten numer co potrzeba ( tu też trzeba było dzwonić bo dokumenty wrzuciła w szufladę i tydzień leżały w salonie ) zanim ktoś łaskawie przesłał do Orange po moim ponagleniu ,i jeszcze się pomyliła jak to robiła .

Ale jak już pisałem,reklamację mam w całości uznaną ,więc mam nadzieję że na jakiś czas mam spokój z ich pomyłkami .
 #806742  autor: kamil1221
 16 cze 2015, 12:35
@wlkp
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma... Teraz operatorzy będą szukali zysków, gdzie się da. Na samych usługach już nie da się tyle zarobić co kiedyś.
Dwa - po twoich wypowiedziach, można odnieść wrażenie że masz problem (to źle, to nieuczciwe itp.). Inną sprawą jest, że zmieniając taryfę, podpisują umowę na nowych warunkach zgodziłeś się z cennikiem/regulaminem. Tylko proszę nie pisz, że ktoś ci nie powiedział w Orange - bo to tłumaczenie jest zarezerwowane do dzieci w wieku przedszkolnym. :)
 #806755  autor: Orange Ekspert
 16 cze 2015, 13:25
slaver pisze:Witam wszystkich
Po uaktualnieniu serwisu orange, występuje problem taki ze gdy ma sie dwie usługi internet mobilny i telefon. Logujac sie na konto telefonu bądź internetu nie widzimy jaki pakiet mamy wykorzystany na telefonie tylko wspólny pakiet na konto. Wprowadza to w błąd, zwłaszcza zę przy nowych taryfach po przekroczeniu 2gb placimy 10 zl. Czyli w praktyce logując sie na konto telefonu widze ze mam pakiet 52gb a powinienem widzieć ze mam 2 gb i jakie jest tego zużycie. Mądra Pani po rozmowie z działem technicznym stwierdziła ze pod spodem mam zakładke MOJE PAKIETY i tam widnieje moj transwer wykorzystany w internecie mobilnym usługi i teraz od paiketu CALOSCIOWEGO mam Sobie za karzym razem ODEJMOWAC ta zakladke ;DDDDDD
Najsmieszniejsze jest to że w zakladce moj pakiet mam ta sama CALOSCIOWA kwote internetu, wiec odejmowanie nie Pomoże

CZyli defakto nie wiem ile zuzyłem na telefonie, na internecie mobilnym tylko widze pakiet całościowy! ale 10 zł zdarzyli mi doliczyc do abonametu bo nie zczailem sie że tyle wykorzystalem, co prawda uratował mnie sms o wykorzystaniu 80% ale juz bylo za pożno.

Nowoscia w nowych abonametach dla mnie jest to ze za polaczenie z BOK 510 100 100 ZAPLACILEM 7,80zł!! taka niespodzianka przy zmianie taryfy!!!!

Do tego dostalem głupia odpowiedz, interwenuje juz 5 raz na tym forum w ciagu 2 lat!! Drogie orange zatrudnijcie Sobie testerow Bo moj czas jest cenny i nie bede za was caly czas odwalał roboty, nr zgłoszenia 15914897
Jeżeli posiadasz usługę Smart Plan Multi oraz usługę Orange Free Net to na portalu Mój Orange na naszej stronie masz podane dwie wartości pakietów internetowych. Jedna pozycja podaje ile łącznie posiadasz z środków w ofercie Orange Free Net oraz w Smart Planie Multi, a druga pozycja podaje informacje Ile pozostało z pakietu dostępnego w Orange Free Net. Sprawdzić ile pozostało z pakietu w telefonie można właśnie przez odjęcie od łącznej sumy pakietów, pozostałego transferu z pakietu Orange Free Net. Dziękujemy oczywiście za opinie co do prezentacji środków na portalu Mój Orange. Zgłoszenie, którego numer podałeś zostało już zamknięte a odpowiedź przesłana na adres wskazany w zgłoszeniu.
  • Strona 17 z 21
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21