Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
359
Rejestracja
16 mar 2010, 21:57
Lokalizacja
Polska
To się robi, tak mniej więcej, na styku ostatniego i pierwszego dnia okresu, przeważnie w nocy.divhashmorex pisze:1: Numer został przeniesiony o 1 dzień za wcześnie, więc nie mogłem sprawdzić danych bilingowych. Powinien być przeniesiony w nowym okresie rozliczeniowym.
Zależy jak sformułowałeś zgłoszenie...divhashmorex pisze:7: Poprosiłem o wysłanie zestawienia połączeń za 3 ostatnie okresy rozliczeniowe z uwagi na brak możliwości zobaczenia tego na Orange online na maila - w końcu to oni przenieśli numer o 1 dzień za wcześnie. Przesłano po 2 dniach... w formacie PDF ... za 1 dzień, gdy numer stał się ofertą na kartę (SIC!)
Pisz e-mail do boku żeby się z tobą kontaktowali a nie ty dzwoń do nich.slaver pisze:Nowoscia w nowych abonametach dla mnie jest to ze za polaczenie z BOK 510 100 100 ZAPLACILEM 7,80zł!! taka niespodzianka przy zmianie taryfy!!!!
W sprawach czysto obsługowych salon, to już akt ostatecznej desperacji . I nie chodzi tu o wiedzę itp., ale samo to, że klient, który nic nie chce kupić, to nie klient .kamil1221 pisze:salon
Jeżeli posiadasz usługę Smart Plan Multi oraz usługę Orange Free Net to na portalu Mój Orange na naszej stronie masz podane dwie wartości pakietów internetowych. Jedna pozycja podaje ile łącznie posiadasz z środków w ofercie Orange Free Net oraz w Smart Planie Multi, a druga pozycja podaje informacje Ile pozostało z pakietu dostępnego w Orange Free Net. Sprawdzić ile pozostało z pakietu w telefonie można właśnie przez odjęcie od łącznej sumy pakietów, pozostałego transferu z pakietu Orange Free Net. Dziękujemy oczywiście za opinie co do prezentacji środków na portalu Mój Orange. Zgłoszenie, którego numer podałeś zostało już zamknięte a odpowiedź przesłana na adres wskazany w zgłoszeniu.slaver pisze:Witam wszystkich
Po uaktualnieniu serwisu orange, występuje problem taki ze gdy ma sie dwie usługi internet mobilny i telefon. Logujac sie na konto telefonu bądź internetu nie widzimy jaki pakiet mamy wykorzystany na telefonie tylko wspólny pakiet na konto. Wprowadza to w błąd, zwłaszcza zę przy nowych taryfach po przekroczeniu 2gb placimy 10 zl. Czyli w praktyce logując sie na konto telefonu widze ze mam pakiet 52gb a powinienem widzieć ze mam 2 gb i jakie jest tego zużycie. Mądra Pani po rozmowie z działem technicznym stwierdziła ze pod spodem mam zakładke MOJE PAKIETY i tam widnieje moj transwer wykorzystany w internecie mobilnym usługi i teraz od paiketu CALOSCIOWEGO mam Sobie za karzym razem ODEJMOWAC ta zakladke ;DDDDDD
Najsmieszniejsze jest to że w zakladce moj pakiet mam ta sama CALOSCIOWA kwote internetu, wiec odejmowanie nie Pomoże
CZyli defakto nie wiem ile zuzyłem na telefonie, na internecie mobilnym tylko widze pakiet całościowy! ale 10 zł zdarzyli mi doliczyc do abonametu bo nie zczailem sie że tyle wykorzystalem, co prawda uratował mnie sms o wykorzystaniu 80% ale juz bylo za pożno.
Nowoscia w nowych abonametach dla mnie jest to ze za polaczenie z BOK 510 100 100 ZAPLACILEM 7,80zł!! taka niespodzianka przy zmianie taryfy!!!!
Do tego dostalem głupia odpowiedz, interwenuje juz 5 raz na tym forum w ciagu 2 lat!! Drogie orange zatrudnijcie Sobie testerow Bo moj czas jest cenny i nie bede za was caly czas odwalał roboty, nr zgłoszenia 15914897