DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 48 z 139
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 139
 #802908  autor: Cage
 21 maja 2015, 20:09
Obecnie mam na koncie dużo więcej zostawione niż 30 zł
Powiedziałem, że jak nie miałem na koncie żadnych promocyjnych MB, to nie działał mi lejek i przez to nie otwierało mi wcale stron, a teraz włączone mam 300 MB za 5 zł i zobaczę, co z tego będzie, czy po wykorzystaniu 300 MB, też będzie bez lejka i nie będzie otwierać stron.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #802913  autor: adik
 21 maja 2015, 20:26
ze względu na awarię radzę ci używać alternatywnego źródła neta przynajmniej jeśli chodzi o RBM i usługę nielimitowany LTE,teraz może ci wsiąknąć te 300 MB i zaś nic nie będziesz miał,bo źle rozlicza ich system teraz,więcej na forum play znajdziesz.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #802918  autor: Cage
 21 maja 2015, 20:42
Faktycznie masz rację, że jest u nich awaria.
Gdy zobaczyłem, że 300 MB mam już włączone, to przełożyłem kartę SIM z RBM, żeby sprawdzić jak działa internet i nie otwiera stron, a jest połączone z LTE
Nie wiadomo kiedy to naprawią i koniecznie muszę im zgłosić moją kartę SIM, czy sami wszystkim transfer przywrócą :?:

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #802921  autor: adik
 21 maja 2015, 20:45
profilaktycznie zrób zgłoszenie i czekaj tak jak reszta.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #802922  autor: Cage
 21 maja 2015, 20:48
Nigdy jeszcze w Play nic nie zgłaszałem i nie wiem, gdzie to zrobić i co im napisać?

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #802988  autor: perdos1
 22 maja 2015, 10:19
U mnie co ciekawe problem występuje tylko na jednym numerze, na drugim, który leży w modemie, wszystko jest ok.
 #802991  autor: michal
 22 maja 2015, 10:28
to samo, jeszcze nie naprawiali, albo kończą z darmowym internetem
 #803024  autor: adik
 22 maja 2015, 12:34
co ciekawe problem z darmowym LTE nie dotyczy tylko samego RBM-a, także inne taryfy Playa to dotknęło.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #803026  autor: perdos1
 22 maja 2015, 12:41
Ufff, to dobrze, bu już myślałem, że to koniec darmowego LTE.
 #804763  autor: Cage
 03 cze 2015, 19:19
Dziś udało mi się aktywować po raz kolejny "darmowy internet LTE" na 30 dni w RBM, teraz pozostaje trzymać kciuki, żeby jak najdłużej była ta promocja.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #804787  autor: iPlus
 03 cze 2015, 22:05
pytanie do korzystających z LTE darmowego,

ile macie kasy na kontach ?

co z tą kasą zrobicie jeśli się skończy promocja :) ?
 #804807  autor: loker
 04 cze 2015, 00:04
wykupimy pakiety internetu ;)
SMSy premium na cele dobroczynne
 #804858  autor: perdos1
 04 cze 2015, 13:07
Z smsów premium możesz odzyskać 50%. Ja kupuję doładowania 50 po 35 zł na allegro, a odzyskuję z tego 25 zł. A jednej karty używam normalnie w telefonie na rozmowy i smsy, więc kasa schodzi.
 #804887  autor: toms
 04 cze 2015, 17:51
Korzystam z RBM i darmowego LTE od 21.05.2015r., gdyż Play niedawno uruchomił go w mojej miejscowości. Do tej pory zużyłem nieco ponad 18 GB bez najmniejszych problemów i ograniczeń prędkości. Tak więc opinie niektórych o zakończeniu promocji traktuję jako przedwczesne.Współczuję problemów ze złym rozliczaniem usług - sam stoczyłem ponad miesięczną batalię o zmianę taryfy w Play Online na umożliwiającą dostęp do LTE. Najskuteczniejszą formą reklamacji wydaje się wizyta w salonie - w moim przypadku to właśnie dość znacznie przyspieszyło rozwiązanie sprawy.
 #806586  autor: perdos1
 15 cze 2015, 16:03
Prawda, z taryfy Energy nie można zmigrować na żadną inna. Jedyny ratunek to przeniesienie numeru do innej sieci, a potem z powrotem do RBM.
 #806594  autor: xander21
 15 cze 2015, 16:27
Tak, ale to było wyjasnienie taryf. Już sobie przypominam. Trochę mnie to zdezorientowało, bo na play24 w zeszłym tygodni pisali, że można przejść na inną taryfę a dziś chcąc przenieść nie można.
Dla laika, który pierwszy raz ma redbull mobile to troche nie zrozumiałe. Są na głównej stronie dwie taryfy i nie można pomiędzy nimi migrować. Energy 5tka dla tych co lubią rozmawiać bez limitów a redbull mobile 9 dla neta. Tylko, że 9tki w sklepach nie ma. Tak jakby to była stara jakaś taryfa. :?
 #806608  autor: Cage
 15 cze 2015, 16:57
xander21 pisze:Tylko, że 9tki w sklepach nie ma.
Jak ja kupowałem starter RBM pół roku temu za 9zł z puszką, to tylko była do kupienia druga edycja, która za doładowanie za 50 zł konto wydłuża na 100 dni, a na 150 dni
Prawdę mówiąc, teraz się zdziwiłem, że nie ma już tych starterów za 9 zł w sprzedaży.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #806614  autor: Sig
 15 cze 2015, 17:37
xander21 pisze:Tylko, że 9tki w sklepach nie ma. Tak jakby to była stara jakaś taryfa. :?
Weź nie zmyślaj, bo jest bez problemu do dostania. Jeżeli jakimś cudem masz problem (w co nie wierzę), to bez problemu dostaniesz w salonie Play, tyle, że oczywiście RBM II - wersję 100 dni.
Zresztą w ostateczności nawet na głupim Allegro za ok. 10 złte startery z dostawą chodzą/chodziły - po prostu ktośje sprzedaje bez puszki Red Bulla :-).

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
  • Strona 48 z 139
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 139
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 139