Na informacjach z Biura Obsługi Fakt NIE NALEŻY POLEGAC. To osoby z łapanki bez jakiejkolwiek merytorycznej wiedzy.
Na 3 kontakty z BOK, wszystkie okazały się stratą czasu. Trzykrotnie uzyskałem odpowiedzi niezgodne ze stanem faktycznym.
Dziś rano kontaktowałem się w sprawie migracji do Faktu z Play. Uzyskałem informację, że aby to zrobić, należy, o ile numer jest zarejestrowany, pójść do salonu Play i zlecić przeniesienie numeru.
Na moje pytanie, w jaki sposób ma być możliwe przeniesienie numeru, gdy operatorem biorcą jest ten sam operator, co operator dawca, konsultant stwierdził, że P4 jest jedynie partnerem.
Na moje kolejne pytanie, że jakim cudem P4 jest partnerem, skoro Fakt jest submarką P4, pan powtórzył jedynie, że aby przenieść, trzeba iść do salonu i zlecić MNP. Nie było sensu z nim dłużej gadać.
Poziom niekompetencji jest skrajnie wysoki. Oni nawet nie wiedzą dla kogo pracują.
Raczej odradzam kontakt z tymi pracownikami. Dopóki nie zatrudnią ludzi mających jakies pojęcie o tym co robią, zamiast ludzi z łapanki, to jakikolwiek kontakt mija się z celem.