DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 418
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 418
 #806712  autor: JacekK
 16 cze 2015, 08:57
Począwszy od wczoraj startery FAKT Mobile mają być w placówkach Poczty Polskiej oraz punktach RUCH i Kolporter. Jeszcze nie sprawdziłem, czy startery rzeczywiście są. Dzisiaj za ok 2h będę na poczcie w dość małej mieścinie, więc zweryfikuję.

Co do działania BOK mam nadzieję, że czytają to osoby, które narzekały na MVNO, że BOK-i niepewne, złe, krótko pracujące, etc... Czy ktoś kiedykolwiek widział taki bałagan u któregokolwiek MVNO? W przypadku Fakt Mobile wyraźnie widać, że problem jest masowy a sam BOK działa sprzecznie z regulaminem.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #806726  autor: Blank
 16 cze 2015, 10:11
@JacekK, mówiąc prawdę, to takiego bałaganu jak w Fakt Mobile to ja nie widziałem nawet u innych operatorów infrastrukturalnych. Przy takiej obsłudze klienta, to BOK Orange, czy Playa powinien dostać nagrodę Obsługa Roku...
Tak to jest jak się na szybkiego coś robi. Vide Orange i pizzaportal. Zawsze wychodzi z tego ... kaszanka :)

Mam tylko nadzieję, że te osoby z BOKu pozwalniają w diabli i zatrudnią w końcu jakieś normalne. Rozumiem cięcie kosztów, ale chyba i tak płacą wszystkim grosze, więc bardziej kompetentnych osób nie mogli znaleźć? Tu nie chodzi tylko o problemy z procedurami, których zapewne nie ma. To od razu słychać, że te osoby, które tam są do pracy w BOK się nie nadają.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #806744  autor: xander21
 16 cze 2015, 12:36
przed chwilą dzwoniłem do boku i miły pan powiedział, że przenosiny możliwe za kilka dni, bo informatycy wdrażają funkcję.
 #806753  autor: JacekK
 16 cze 2015, 13:07
Starterów w moim urzędzie pocztowym brak, po zapytaniu o starter Pani sięgnęła po... gazetę. Mnie zdumiał też Pan rzecznik, który wczoraj odniósł się do problemu na swoim blogu, pisząc:
(...)Myślę, że tym tematem warto się zająć dokładnie. Nie mogę nic dodać do samej oferty bo tą doskonale pewnie znacie, jeżeli jednak macie jakieś pytania co do na przykład migracji między ofertami to piszcie(...)
Że niby kogo i o co mamy pytać? Że to klienci nie wiedzą co trzeba zrobić i jak?

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #806756  autor: xander21
 16 cze 2015, 13:27
JacekK pisze:Starterów w moim urzędzie pocztowym brak, po zapytaniu o starter Pani sięgnęła po... gazetę. Mnie zdumiał też Pan rzecznik, który wczoraj odniósł się do problemu na swoim blogu, pisząc:
(...)Myślę, że tym tematem warto się zająć dokładnie. Nie mogę nic dodać do samej oferty bo tą doskonale pewnie znacie, jeżeli jednak macie jakieś pytania co do na przykład migracji między ofertami to piszcie(...)
Że niby kogo i o co mamy pytać? Że to klienci nie wiedzą co trzeba zrobić i jak?
Jak przyjedzie dostawa to będą startery, u mnie tez nie ma jeszcze. W końcu mamy dzis wtorek.
 #806758  autor: JacekK
 16 cze 2015, 13:35
Aby miało to ręce i nogi, startery powinny być dostarczone w ubiegłym tygodniu i już w poszczególnych punktach czekałyby na poniedziałek, leżąc spokojnie na zapleczu. Wszak operator poinformował, że startery będą :)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #806759  autor: limaK
 16 cze 2015, 13:36
Witki opadają jak się czyta takie wypowiedzi rzecznika... Nie dość że wpis bez ładu i składu (ale przecież od rzecznika nie wymaga się sprawnego operowania językiem), to jeszcze całość totalnie z d*py - w stylu "wszedłem na chwilę na forum i oto zdaję Wam relację, w którym temacie było najwięcej wpisów"... :/

Dyskutujemy nad poziomem konsultantów, popatrzmy najpierw na Gruszkę. Ostatnio Witek rozmawiał z rzecznikiem Orange i nie sposób było nie odnieść wrażenia, że kompetencją i ogładą ten z Play mu do do pięt nie dorasta.
 #806775  autor: Gregrin
 16 cze 2015, 14:48
Karlos20 pisze:Kto wprowadził już 3 kody promocyjne w Fakt Mobile, nie musi już wpisywać kolejnych
To brzmi trochę jak "rzucimy na początek trochę kodów a kto nie włączy to z nich nie skorzysta". Jak Virgin BK na początek fajnie i kto się załapie może dalej korzystać a później już tylko nowa oferta bez bonusu 50% a w tym przypadku to vouchery...
 #806779  autor: KC-KARLOS
 16 cze 2015, 15:10
Gregrin: to jest właśnie nabijanie w butelkę :) Bonus ważny 7 dni (można go przedłużyć do 30 dni płatnym pakietem, albo darmowym na kolejne 7, ale nie wiadomo jak długo to potrwa), konto ważne rok, migracja tylko telefonicznie lub w salonie. Dlatego oferta jest "wyjątkowa".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #806782  autor: DanielR
 16 cze 2015, 15:33
Mam pytanie. Czy ktoś już może korzysta z multi pakietów? A jeśli tak, to czy minuty w nich zawarte rozliczane są co do sekundy?

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #806784  autor: KC-KARLOS
 16 cze 2015, 15:35
Minuty są rozliczane sekundowo do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych. Stan minut sprawdzisz kodem *102#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #806785  autor: DanielR
 16 cze 2015, 15:37
Ale wiesz to z własnej praktyki? Bo w regulaminie nie widzę wzmianki o taktowaniu połączeń... Dlatego też pytam.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #806788  autor: KC-KARLOS
 16 cze 2015, 15:39
DanielR: Platforma billingowa Play oraz ich salda są przewidywalne :)
Jeśli masz w taryfie głosowej pakiet minut do wszystkich, to wszystko leci na jedno saldo. Minuty z multipakietów czy darmowych voucherów (10 min na 7 dni) lecą na saldo *102#
MB płatne i darmowe lecą na *107#, a SMSy na *109#
Dodatkowo są vouchery na 7 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #806795  autor: limaK
 16 cze 2015, 16:22
Pytanie - w jaki sposób, przy migracji przez infolinię, ma następować weryfikacja tego, czy osoba, która podaje się za właściciela numeru rzeczywiście nim jest? Póki co to wróżenie z fusów, ale kwestia dość istotna.
 #806796  autor: xander21
 16 cze 2015, 16:28
limaK pisze:Pytanie - w jaki sposób, przy migracji przez infolinię, ma następować weryfikacja tego, czy osoba, która podaje się za właściciela numeru rzeczywiście nim jest? Póki co to wróżenie z fusów, ale kwestia dość istotna.
podając nr PUK.
 #806799  autor: Blank
 16 cze 2015, 16:46
W wypadku numeru niezarejestrowanego,
PUK
W wypadku numeru zarejestrowanego,
Hasło abonenckie lub po danych osobowych

Możliwe, iż w wypadku numeru niezarejestrowanego, będzie możliwa weryfikacja także przez stan konta i inne informacje o numerze (np. doładowania, aktywne uslugi, informacje z bilingu)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #806806  autor: Gregrin
 16 cze 2015, 17:38
limaK pisze:Pytanie - w jaki sposób, przy migracji przez infolinię, ma następować weryfikacja tego, czy osoba, która podaje się za właściciela numeru rzeczywiście nim jest? Póki co to wróżenie z fusów, ale kwestia dość istotna.
Pomijając to ze taka zmiana taryfy powinna być dostępna przez play24 to wystarczy ze na numer zmieniający taryfę przyjdzie sms z kodem potwierdzającym dla konsultanta.
 #806810  autor: limaK
 16 cze 2015, 18:01
Powinna ale nie jest i nie będzie, wystraszyli się dużego przepływu do lepszej oferty/taryfy/sieci i na nic prośby o ucywilizowanie migracji.

Dzięki za odpowiedzi, zupełnie zapomniałem o PUK :) Z tym że opcja z kodem SMS wydaje mi się ciut niewygodna, oczywiście w sytuacji gdy migracja dotyczy numeru z którego wykonywane jest połączenie z infolinią.
 #806812  autor: Blank
 16 cze 2015, 18:07
Kod SMS na pewno nie będzie stosowany przy połączeniach z infolinią. Obstawiam weryfikację przez PUK / dane o numerze/abonencie. Odpowiadasz na 3 pytania dotyczące numeru (niezarejestrowany), lub abonenta (zarejestrowany) i możesz migrować bez problemu.

W wypadku smartfonów kod SMS nie sprawiałby większego problemu, jednakże w wypadku starszych telefonów byłoby to bardzo niewygodne, uciążliwe, albo wręcz niemożliwe do wykonania.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #806813  autor: Remington
 16 cze 2015, 18:16
Gregrin pisze:
limaK pisze:Pytanie - w jaki sposób, przy migracji przez infolinię, ma następować weryfikacja tego, czy osoba, która podaje się za właściciela numeru rzeczywiście nim jest? Póki co to wróżenie z fusów, ale kwestia dość istotna.
Pomijając to ze taka zmiana taryfy powinna być dostępna przez play24 to wystarczy ze na numer zmieniający taryfę przyjdzie sms z kodem potwierdzającym dla konsultanta.

Po co SMS, CLIP by wystarczył w takim celu. Ale operatorzy wolą potwierdzać tym, że znasz PUK, a nie samym tym czy jesteś w posiadaniu SIM-a.
  • Strona 19 z 418
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 418
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 418