Dzisiaj oddzwonił do mnie BOK Fakt Mobile (nie wiem dlaczego oni, skoro już pierwszego dnia zmieniłem taryfę na Play), gdyż zgłaszałem problem z zasięgiem i poprosiłem o odłączenie mi zasięgi sieci Play. Konsultant stwierdził, że to niemożliwe, abym miał problemy z zasięgiem, gdyż znajduję się - cytuję - 58 metrów od nadajnika Play. Nie wiedziałem co mam odpowiedzieć. Szczerze, to miałem na końcu języka odpowiedzieć, że mam dokładnie 58,5 metra. Dodam, że do nadajnika mam 6 km. Może ktoś pomylił przecinki/jednostki i miało być 5,8 km?
Wracając do tematu Fakt i BOK, oni chyba nadal nie rozróżniają klientów, którzy zmienili taryfę. Dla BOK jestem nadal użytkownikiem Fakt Mobile.
Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.