Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
341
Rejestracja
18 maja 2008, 17:21
Lokalizacja
Polska
Witamnegra pisze:Proszę o odpowiedz co się dzieje że od rana nie mogę sprawdzić stanu swojego konta. Otrzymuję cały czas komunikat ; wystąpił nie oczekiwany błąd podczas przetwarzania żądania; .
niestety przez 3 dni wszystkie MVNO na PLUSie mieli ten sam problemnegra pisze:Witam
OK dzięki , na telefonie działa bez problemu , ale ja sprawdzałem swoje konto przez neta i jest problem. Pozostałe dane są wyświetlane prawidłowo.
nie ma to nic wspolnego z Fakt Mobile. lejek planowalismy od dawna i czekalismy na rozwiazanie techniczne po stronie PartneraDanielR pisze:Oj widzę, że FAKT Mobile ciśnie...
Karlos20 pisze:
> Oki, lejek jest na prędkości do 32 kbit/s, prawda? - TAK
> Czy pakiety (MB) się kumulują, czy są rozliczane osobno? - ROZLICZANE OSOBNO
> Taktowanie co 100 kB? - TAK
> Co z poprzednimi pakietami pod kodami od *121...? Zakończenie oferty? OFERTA AKTUALNA
co konkretnie jest za slabo?cyanoone pisze:@Klucz mobile
To słabo, ja już jedną nogą u konkurencji jestem. Rozumiem, że pakietybez lejka mmożnannadal wydłużyć po staremu?