DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 62 z 111
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 111
 #808682  autor: Niezgodna7
 26 cze 2015, 10:50
hehe, no no, Klucz - obniżka dzięki Nam? (kupującym pak.neta)
;- )
Już się nie mogę doczekać końca wakacji!
:- D

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #808688  autor: Niezgodna7
 26 cze 2015, 11:09
To fajnie i miło, bo np. w Orange tak nie ma, że coś więcej kupujemy, to cena spada...
:- )
ps. o ceny nie pytam, bo pewnie sami nie jesteście pewni, więc zapytam inaczej:
dorzucicie pakiet np. 10GB za 50zł?
Czy tylko będzie wspomniana obniżka obecnych pak.neta?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #808692  autor: Klucz Mobile
 26 cze 2015, 11:15
Calm7 pisze:To fajnie i miło, bo np. w Orange tak nie ma, że coś więcej kupujemy, to cena spada...
:- )
ps. o ceny nie pytam, bo pewnie sami nie jesteście pewni, więc zapytam inaczej:
dorzucicie pakiet np. 10GB za 50zł?
Czy tylko będzie wspomniana obniżka obecnych pak.neta?
Pakiety się niezmieną, czyli nie będzie nowych pakietów większych lub mniejszych, zmiani się tylko cena, a jaka ona będzie napiszemy wkrótce. roazważamy jeszcze kwestie ceny :)

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile
 #808693  autor: Wawamylove
 26 cze 2015, 11:16
Czytajac to wszystko nie da sie nie zauwarzyc jak w Polakach tkwi marzenie podp***lic kogos i miec z tego satysfakcje. Zglosze to do uke wklepia im kare bede zadowolony z siebie. Jestem cool! Ile razy Klucz obnizal ceny bez uprzedzenia? Ktos sie skarzyl? Do uke zgloszone? Zapewnie nikt tu nie dzwoni na Ukraine czy Bialorus ale skarga powinna byc! Postepujemy zgodnie z prawem. Przeciez nikt z tu obec nych nigdy w zyciu nie przechodzil na czerwone. Albo przechodzil i sam sie zglaszal na policje. Porzadny obywatel. Czasami odnosze wrazenie ze sa tu ludzie ktorzy nie maja nic do roboty nie maja rodzin wiec calymi dniami szukaja dziury w calym.
Szkoda ze obnizki internetu nie bedze za tydzien... komu dziejowac? Bezrobotnym hejtetom.
Na miejscu Klucz zaprzestalbym komunikowac sie na forum. Ma swietna oferte fajny BOK to wystarczy.
 #808698  autor: JacekK
 26 cze 2015, 11:29
Calm7 pisze:To fajnie i miło, bo np. w Orange tak nie ma, że coś więcej kupujemy, to cena spada...
:- )(...)
Bo u operatorów infrastrukturalnych (nie wliczając submarek, bo tu są wyjątki) już od dłuższego czasu może nie ceny, ale na pewno wydatki użytkowników rosną. W taki sposób są i będą konstruowane nowe oferty. Oferta na kartę będzie sukcesywnie upodabniana do ofert abonamentowych, z koniecznością regularnego doładowywania konta, z pakietami cyklicznymi (najlepiej zintegrowanymi), z rozwojem ofert bez limitu (których nie każdy potrzebuje), etc.

Tam, gdzie operator straci na koniecznych czasami obniżkach, odbije sobie na automatycznie włączanych usługach, o które użytkownik nie prosi i których często nie potrzebuje.
Wawamylove pisze:Czytajac to wszystko nie da sie nie zauwarzyc jak w Polakach tkwi marzenie podp***lic kogos i miec z tego satysfakcje. (...)
Nic dodać, nic ująć. Podejrzewam, że do BOK nie zwrócił się z tym nikt. A jak już wspomniałem za karę nałożoną przez UKE zapłaci m. in. autor skargi. Z tego powodu kara nakładana przez UKE nie leży w interesie użytkownika. Stąd też UKE to ostateczność i użytkownik najpierw powinien kontaktować się w takich sytuacjach z operatorem. Bo w interesie użytkownika leży pozytywnie rozpatrzona reklamacja i jakaś gratyfikacja, nie kara nakładana przez urząd na sieć, która sądząc po cenach działa w okolicy progu rentowności. Nawet pisząc skargę do UKE drogą elektroniczną na jednym z etapów jesteśmy proszeni o dołączenie dotychczasowej korespondencji z operatorem. Niestety Użytkownik @Remington uważa, że najskuteczniejszą formą protestu jest skarga do UKE z pominięciem operatora.
Oświadczenie operatora pokazuje, że zgłoszenie problemu do BOK najpewniej przyspieszyłoby rozwiązanie problemu i oszczędziło całego zamieszania.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #808707  autor: Blank
 26 cze 2015, 11:38
Niestety Użytkownik @Remington uważa, że najskuteczniejszą formą protestu jest skarga do UKE z pominięciem operatora.
Proszę, aby nie wypowiadać się w imieniu innych użytkowników, oraz nie wymyślanie sobie niczym nie popartych insynuacji.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #808720  autor: Klucz Mobile
 26 cze 2015, 12:00
divhashmorex pisze:
Niestety Użytkownik @Remington uważa, że najskuteczniejszą formą protestu jest skarga do UKE z pominięciem operatora.
Proszę, aby nie wypowiadać się w imieniu innych użytkowników, oraz nie wymyślanie sobie niczym nie popartych insynuacji.
Wydaje mi się, ze jest to poparte wypowiedziami Remington, który wyraźnie powiedział to o czym pisze Jacek. Żadnego kontaktu z BOK od strony Remington nie było

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile
 #808725  autor: Remington
 26 cze 2015, 12:05
JacekK pisze:
Wawamylove pisze:Czytajac to wszystko nie da sie nie zauwarzyc jak w Polakach tkwi marzenie podp***lic kogos i miec z tego satysfakcje. (...)
Nic dodać, nic ująć. Podejrzewam, że do BOK nie zwrócił się z tym nikt. A jak już wspomniałem za karę nałożoną przez UKE zapłaci m. in. autor skargi. Z tego powodu kara nakładana przez UKE nie leży w interesie użytkownika.
Rzecz w tym, że zapewne większość skarg do UKE i UOKiK pochodzi nie od klientów, lecz od... konkurencji. W interesie małego operatora leży, by nie dawać im do tego podstaw.
JacekK pisze:Nawet pisząc skargę do UKE drogą elektroniczną na jednym z etapów jesteśmy proszeni o dołączenie dotychczasowej korespondencji z operatorem.
Tylko jeśli piszesz w indywidualnej sprawie.
JacekK pisze:@Remington uważa, że najskuteczniejszą formą protestu jest skarga do UKE z pominięciem operatora.
Czytanie ze zrozumieniem nie boli. Najskuteczniejsze jest... zaprzestanie korzystania z usług danego operatora. Tak uczyniłem z Lyca i na nich skargę rzeczywiście napiszę, bo kolejny raz robią podwyżki cen nie informując klientów żaden sposób, na maile w tej sprawie nie odpisują, a wpisy na Fb kasują.

P.S. Szkoda, że tak jak Ty nie uważał np. ten, kto wezwał Straż Miejską gdy stałem na zakazie :P Byłbym stówkę i 1 pkt do przodu.
 #808726  autor: Blank
 26 cze 2015, 12:07
Przypominam, że forum telepolis nie jest oficjalnym kanałem kontaktu z jakimkolwiek operatorem. Wszelkie nieprawidłowości, błędy, jak i reklamacje (sic!) powinny być zgłaszane oficjalnymi kanałami kontaktu. W wypadku Klucza, jest to np. adres [email protected] albo formularz kontaktowy na stronie operatora.

Pamiętajmy, że jest to forum dyskusyjne. Pracownicy Klucza mogli przeoczyć wiadomości w wątku. Na przyszłość, jeśli pojawią się takie problemy, polecam w pierwszym kontaktu wypełnić formularz kontaktowy nas stronie klucza, albo wysłać maila. W wypadku braku odpowiedzi, lub odpowiedzi wymijającej, warto napisać u nas.
Forum dyskusyjne ma przede wszystkim służyć wymienianiu opinii, składaniu propozycji, rozmowom o ofercie, itp.

@Klucz mobile, Remington nie pisał, że NAJPIERW należy pisać skargę, lecz dyskutował, że ew. złożenie skargi jest naturalnym następstwem błędów, a ewentualna kara (której w tym wypadku by raczej w ogóle nie było) ma charakter prewencyjny. Oczywiście, krytykowanie operatora bez oficjalnego zgłoszenia nie powinno mieć miejsca. Każdy popełnia błędy. Dopiero ich ignorowanie powinno być krytykowane. Chyba, że krytykowanie dotyczy nie błędu, lecz celowego działania operatora, jak usługa Za darmo w Orange, czy regulaminy White Mobile.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #808727  autor: Remington
 26 cze 2015, 12:14
Klucz Mobile pisze:
divhashmorex pisze:
Niestety Użytkownik @Remington uważa, że najskuteczniejszą formą protestu jest skarga do UKE z pominięciem operatora.
Proszę, aby nie wypowiadać się w imieniu innych użytkowników, oraz nie wymyślanie sobie niczym nie popartych insynuacji.
Wydaje mi się, ze jest to poparte wypowiedziami Remington, który wyraźnie powiedział to o czym pisze Jacek. Żadnego kontaktu z BOK od strony Remington nie było
@Kluczu, źle Ci się wydaje, Tobie również radzę czytanie ze zrozumieniem. @divhashmorex (któremu dziękuję za wsparcie) może potwierdzić, że to naprawdę nie boli! :D

Nie jest rolą klienta wskazywanie przedsiębiorcy jak ma on prowadzić swój biznes. Jesteście przedsiębiorcą telekomunikacyjnym i znacie przepisy, w tym swoje prawa i obowiązki, macie od tego prawników itp. Stwierdziłem publicznie na forum złamanie prawa i nic poza tym, codzienne telefony do Azerbejdżanu wykonuję przez VOIP. Gdyby łamanie praw klientów stało się nagminne, pewnie skargę bym złożył, ale tak jak pisałem wcześniej, spodziewałem się bardziej iż to efekt niekompetencji niż wyrachowania, a Wasze przyznanie się do błędu tylko mnie utwierdziło, że to nie zła wola.

Błądzić jest rzeczą ludzką, ale przyznać się do błędu niewielu potrafi. W Lyca powinni brać z Was przykład.
 #808771  autor: Remington
 26 cze 2015, 15:07
Wracając do kwestii obniżenia cen pakietów internetowych to świetna wiadomość. Szkoda, że dopiero po wakacjach. W każdym razie ustawowy obowiązek informacyjny nie jest tu stoperem, pisałem o tym wcześniej i sugeruję wszystkim małym operatorom jak najczęściej z proponowanego przeze mnie wybiegu korzystać.
 #808778  autor: JacekK
 26 cze 2015, 15:33
@ Remington

Napisz w końcu cokolwiek do operatora :) Pisanie tu o tym co i jak powinien operator nie ma zupełnie żadnej pozytywnej mocy sprawczej, a jak już się przekonałeś potrafi co najwyżej zadziałać negatywnie i nierzadko przeciwnie (pojawienie się nowej oferty na internet mobilny we wrześniu) :mrgreen: Zaraz zapewne odpiszesz mi że jest wolność słowa, że forum jest od tego i tamtego, etc, ale myślę, że to operator jest właściwym adresatem próśb i rad, co dokładnie opisał Moderator kilka postów wyżej ;)

Podejrzewam, że gdyby ktokolwiek cokolwiek w kwestii podwyżki zgłosił do BOK, temat zostałby rozwiązany dużo wcześniej, podobnie jak dużo wcześniej byłaby nowa oferta na internet mobilny :smt006 A i Ty być może ciszyłbyś się teraz z gratyfikacji przyznanej przez operatora za powstałe niedogodności :)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #808783  autor: Klucz Mobile
 26 cze 2015, 15:43
Jacek, ale jaki sens, skoro Remington, najpierw pisze ze dzwoni codziennie do Azerbejdzanu (po informacji o podwyzkach), a pozniej dowiadujemy sie ze "telefony do Azerbejdżanu wykonuję przez VOIP" czyli nie jest naszym klientem, nie korzysta z naszej uslugi, wiec nie ma podstaw pisania do operatora :)

nowa oferte na internet mobilny moglysmy wprowadzic na poczatku lipca, ale zeby nie narazac sie na negatywy, zrobimy to pozniej, wiec naszi Abonenci moga na tym forum podziekowac pewnemu czy pewnym userom za 2 miesiace wiekszych cen :)

natomiast teraz wszystko jest zgodne z regulaminem.
i oto chodzi. Abonent woli placic 5 PLN za minute ale miec wszystko zgodnie z regulaminem... tylko... czy to naprawde Abonent Klucz?....... nie

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile
 #808787  autor: bazooka
 26 cze 2015, 15:57
Klucz Mobile pisze:nowa oferte na internet mobilny moglysmy wprowadzic na poczatku lipca, ale zeby nie narazac sie na negatywy, zrobimy to pozniej, wiec naszi Abonenci moga na tym forum podziekowac pewnemu czy pewnym userom za 2 miesiace wiekszych cen
To jest bzdura - na Waszym fanpage'u fb niedawno napisał niejaki Andrzej Jurny w podobnym tonie.
Niby przyznaliście się do błędu, ale chcecie forumowiczom wskazać winowajce w postaci jakiegokolwiek użytkownika tego forum.
Strach Wam zajrzał w oczy i tyle...
To jest dziecinada - Klucz - dziecinada :!:
 #808792  autor: jutek
 26 cze 2015, 16:04
Kluczu, trochę słabo się obracasz w polskich niuansach prawnych, o podwyżkach w cenniku trzeba informować z wyprzedzeniem, natomiast obniżki robi się z dnia na dzień za pomocą promocji.
 #808793  autor: Gregrin
 26 cze 2015, 16:05
Robi się niemiła atmosfera a dyskusja nie wnosi nic nowego. Każdy sam umie sobie ocenić opisana tu sytuacje. Zmieńmy temat. Jak tam nowa strona ?? W tym temacie tez już wiadomo coś konkretniejszego ??
 #808800  autor: Klucz Mobile
 26 cze 2015, 16:16
jutek pisze:Kluczu, trochę słabo się obracasz w polskich niuansach prawnych, o podwyżkach w cenniku trzeba informować z wyprzedzeniem, natomiast obniżki robi się z dnia na dzień za pomocą promocji.
nasze obniżki nie były promocją, nigdy nie używaliśmy słowa promocja
najpierw UE kosztowało 30 gr, po dwuch miesiącach pracy obizyliśmy do 20 gr, później do 15 gr. nie była to promocja, tylko cena stała. zgadzam się że powinniśmy byli o tym poinformowac 30 dni przed, szkoda ze nikt ani razu nie zwrócil nam na to uwagi, żadnej skargi nie było

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile
  • Strona 62 z 111
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 111
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 111