DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 418
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 418
 #808565  autor: xander21
 25 cze 2015, 19:02
Karlos20 pisze:Zauważcie, że po migracji do Fakt Mobile, napis (Etykieta sieci) PLAY zmienia się w Fakt Mobile na wyświetlaczu. Albo na PLAY jeśli z Faktu wracamy.
Mi po dniu korzystania nie zmieniła się etykieta na fakt mobile. Migrowałem z play na karte. :-)
 #808568  autor: KC-KARLOS
 25 cze 2015, 19:09
xander21 - niektóre karty SIM/USIM zmienią swoją nazwę po wyłączeniu i włączeniu urządzenia. Obowiązuje podobna zasada, jak przy usłudze Etykietka, lecz jest ona z automatu wymuszana przez ustawienia taryfy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #808570  autor: k.d
 25 cze 2015, 19:19
Dzisiejszy kod: xknm daje 10 minut do wszystkich sieci ważne przez 7 dni.
 #808578  autor: Cage
 25 cze 2015, 19:52
Karlos20 pisze:Telefonicznie. Wystarczy PUK lub podajesz Imię, Nazwisko oraz kod Abonencki. Następnie prosisz o migrację na konkretną taryfę i czekasz. Jeśli konsultant potwierdzi, że dyspozycja zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin, kończysz rozmowę. 2-3 minuty i sprawa załatwiona.
Wczoraj zadzwoniłem do Fakt Mobile, odebrał telefon konsultant, który zgodził się numer przenieść, ale teraz się okazało, że otrzymałem SMS o takiej treści:
"Witamy, niestety zmiana oferty z przyczyn technicznych była niemożliwa. Pozdrawiamy, Obsługa Klienta Fakt Mobile"

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #808581  autor: xander21
 25 cze 2015, 20:06
Cage pisze:
Karlos20 pisze:Telefonicznie. Wystarczy PUK lub podajesz Imię, Nazwisko oraz kod Abonencki. Następnie prosisz o migrację na konkretną taryfę i czekasz. Jeśli konsultant potwierdzi, że dyspozycja zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin, kończysz rozmowę. 2-3 minuty i sprawa załatwiona.
Wczoraj zadzwoniłem do Fakt Mobile, odebrał telefon konsultant, który zgodził się numer przenieść, ale teraz się okazało, że otrzymałem SMS o takiej treści:
"Witamy, niestety zmiana oferty z przyczyn technicznych była niemożliwa. Pozdrawiamy, Obsługa Klienta Fakt Mobile"
a jaki masz prefix numeru?
 #808582  autor: KC-KARLOS
 25 cze 2015, 20:10
Musisz zrobić zgłoszenie na Play24 lub zadzwonić do Obsługi Klienta z wyjaśnieniem tejże niedogodności. Problemów u siebie z migracją nie miałem. Powinna się odbywać w obu kierunkach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #808585  autor: Cage
 25 cze 2015, 20:24
xander21 pisze:a jaki masz prefix numeru?
Początek numeru telefonu, to 537
Karlos20 pisze:Musisz zrobić zgłoszenie na Play24 lub zadzwonić do Obsługi Klienta z wyjaśnieniem tejże niedogodności. Problemów u siebie z migracją nie miałem. Powinna się odbywać w obu kierunkach.
Ja też tak myślałem, że trzeba to będzie zgłosić.
Numer mam przypisany do Play24, ale to nie jest karta SIM zarejestrowana.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #808587  autor: KC-KARLOS
 25 cze 2015, 20:34
Wbij kod dzisiejszy na 10 minut do wszystkich i zadzwoń do BOK, połączenie jest rozliczane z tychże minut :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #808589  autor: Cage
 25 cze 2015, 20:42
Karlos20 pisze:Wbij kod dzisiejszy na 10 minut do wszystkich i zadzwoń do BOK, połączenie jest rozliczane z tychże minut :)
Nie będę dzwonił, bo przed chwilą zrobiłem zgłoszenie na Play24

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #808591  autor: xander21
 25 cze 2015, 20:57
Cage pisze:
Karlos20 pisze:Wbij kod dzisiejszy na 10 minut do wszystkich i zadzwoń do BOK, połączenie jest rozliczane z tychże minut :)
Nie będę dzwonił, bo przed chwilą zrobiłem zgłoszenie na Play24
Ja mam prefix 799 i nr zarejestrowany, dlatego problemów nie miałem. :-)
 #808666  autor: Gregrin
 26 cze 2015, 09:33
Ale dziwactwa maja z tymi voucherami. Już na drugim numerze musiałem zgłosić ze voucher'y się nie uruchomiły. Na pierwszym numerze było standardowo. Przy starszym kodzie napisało mi ze kod jest nieprawidłowy a aktualny kod wbiłem ale mimo potwierdzenia minuty się nie przyznały :/ Na infolinii przyjęli zgłoszenie i po paru godzinach oddzwonili i info ze oczywiście przyznają reklamacje i włączyli oba.
Na drugim numerze wbiłem starszy kod i standard, niepoprawny, za to przy aktualnym, ciekawostka: "przepraszamy operator nie aktywował pakietu". To wbiłem jeszcze raz ale chyba system mnie zbanował bo dostałem zwrotnie sms: "dla numeru przekroczono dozwolona ilość aktywacji kodów" i sprawdzając kodem *106# przy obu pakietach nie miałem ważności a każda kolejna próba aktywacji kończyła się tym samym komunikatem. Tym razem udało się to załatwić telefonicznie ale trochę się opierali bo w końcu niby są 24h na przyznanie tych pakietów.

Swoja droga to w orange ta sama gadka "jeśli pakiet nie aktywuje się do 24h to wtedy można zgłaszać reklamacje". W jakich czasach żyjemy żeby takie rzeczy miały problem się włączać w parę minut a nieprawidłowości które widać od razu muszą być naprawiane po 24h??

PS: ktoś wie co robili w nocy na play24 ?? Bo nie można się było zalogować.
 #808732  autor: eric88
 26 cze 2015, 12:20
Cage pisze:
xander21 pisze:a jaki masz prefix numeru?
Początek numeru telefonu, to 537
u mnie 536 :-) jeszcze nigdzie nie migrowałem :-) szczerze powiedziawszy pogubiłem się już z tymi waszymi radami skąd i dokąd można najkorzystniej migrować z lub do faktu/play/rbm itd , muszę od początku poczytać ten wątek :-)

pytanie : czy na numery w fakt mobile wam też przychodzą sms-y z jakimiś konkursami itd , i czy da się to ewentualnie zablokować przez BOK / zgłoszenie na Play24 ? ktoś spotkał się już z taką sytuacją ?

Obrazek

Polecam ---> http://tiny.pl/gq8qh https://db.tt/UXjp368N http://bit.do/62y6
 #808734  autor: xander21
 26 cze 2015, 12:27
Do play24 zgłoszenie i czekać na telefon. Na pytania o zgody marketingowe odpowiedzieć "nie" i to wszystko.


Wracając do tematu powrotu do Play lubię to z faktu i pakietu złotówek.
Dostałem odp i jednak powinny wrócić. Miła pani ręcznie je aktywowała od nowa.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2015, 12:29 przez xander21, łącznie zmieniany 1 raz.
 #808738  autor: eric88
 26 cze 2015, 12:50
xander21 pisze:Do play24 zgłoszenie i czekać na telefon. Na pytania o zgody marketingowe odpowiedzieć "nie" i to wszystko.
zrobione :-)
Remington pisze:STOP na nr 252, wytnie przynajmniej ten spam gdzie nadawcą są numery skrócone.

http://www.play.pl/uslugi/stop-spam/
ch. olerny s p. a m :-)

dzięki za szybką odpowiedź xander21 i Remington:-)


jeszcze muszę Play Fresh 30 załatwić albo pójdzie do RBM albo do Fakt mobile , na dniach się wyjaśni czy numer pójdzie pod internet czy do dzwonienia - 100 min z Faktu mobile w zupełności wystarczyłoby:-)
Ostatnio zmieniony 26 cze 2015, 13:50 przez eric88, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Polecam ---> http://tiny.pl/gq8qh https://db.tt/UXjp368N http://bit.do/62y6
 #808751  autor: xander21
 26 cze 2015, 13:27
Jeszcze można na play24 w usługach blokade premium właczyć?
 #808761  autor: adik
 26 cze 2015, 14:11
tak można włączyć tą blokadę.

edit: jednak w fakt mobile nie można,zapewne przez BOK się da to zrobić,trochę dziwne że tego tam nie ma skoro korzystają z wspólnej platformy.

Też mam pytanie czy zmiana dwukierunkowa tj RBM>>FM>>RBM może odbyć się w 1 dzień czy muszę poczekać do jutra z drugą zmianą taryfy ?

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #808782  autor: xander21
 26 cze 2015, 15:41
adik pisze:tak można włączyć tą blokadę.

edit: jednak w fakt mobile nie można,zapewne przez BOK się da to zrobić,trochę dziwne że tego tam nie ma skoro korzystają z wspólnej platformy.

Też mam pytanie czy zmiana dwukierunkowa tj RBM>>FM>>RBM może odbyć się w 1 dzień czy muszę poczekać do jutra z drugą zmianą taryfy ?
odstęp 24h każda czynność, czyli 2 dni
 #808815  autor: piokuk
 26 cze 2015, 17:29
Musisz poczekać.
 #808842  autor: Remington
 26 cze 2015, 19:44
adik pisze:edit: jednak w fakt mobile nie można,zapewne przez BOK się da to zrobić,trochę dziwne że tego tam nie ma skoro korzystają z wspólnej platformy.
Funkcjonalność P24 jest w Fakcie znacznie okrojona w stosunku do innych taryf prepaid Playa. Zachodzę w głowę, w jakim celu.

Co do blokad premium, to operator musi je udostępniać (obowiązek ustawowy), więc w najgorszym razie - BOK.
  • Strona 30 z 418
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 418
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 418