Użytkownik
xander21
Mi po dniu korzystania nie zmieniła się etykieta na fakt mobile. Migrowałem z play na karte.Karlos20 pisze:Zauważcie, że po migracji do Fakt Mobile, napis (Etykieta sieci) PLAY zmienia się w Fakt Mobile na wyświetlaczu. Albo na PLAY jeśli z Faktu wracamy.
Wczoraj zadzwoniłem do Fakt Mobile, odebrał telefon konsultant, który zgodził się numer przenieść, ale teraz się okazało, że otrzymałem SMS o takiej treści:Karlos20 pisze:Telefonicznie. Wystarczy PUK lub podajesz Imię, Nazwisko oraz kod Abonencki. Następnie prosisz o migrację na konkretną taryfę i czekasz. Jeśli konsultant potwierdzi, że dyspozycja zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin, kończysz rozmowę. 2-3 minuty i sprawa załatwiona.
a jaki masz prefix numeru?Cage pisze:Wczoraj zadzwoniłem do Fakt Mobile, odebrał telefon konsultant, który zgodził się numer przenieść, ale teraz się okazało, że otrzymałem SMS o takiej treści:Karlos20 pisze:Telefonicznie. Wystarczy PUK lub podajesz Imię, Nazwisko oraz kod Abonencki. Następnie prosisz o migrację na konkretną taryfę i czekasz. Jeśli konsultant potwierdzi, że dyspozycja zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin, kończysz rozmowę. 2-3 minuty i sprawa załatwiona.
"Witamy, niestety zmiana oferty z przyczyn technicznych była niemożliwa. Pozdrawiamy, Obsługa Klienta Fakt Mobile"
Początek numeru telefonu, to 537xander21 pisze:a jaki masz prefix numeru?
Ja też tak myślałem, że trzeba to będzie zgłosić.Karlos20 pisze:Musisz zrobić zgłoszenie na Play24 lub zadzwonić do Obsługi Klienta z wyjaśnieniem tejże niedogodności. Problemów u siebie z migracją nie miałem. Powinna się odbywać w obu kierunkach.
Nie będę dzwonił, bo przed chwilą zrobiłem zgłoszenie na Play24Karlos20 pisze:Wbij kod dzisiejszy na 10 minut do wszystkich i zadzwoń do BOK, połączenie jest rozliczane z tychże minut
Ja mam prefix 799 i nr zarejestrowany, dlatego problemów nie miałem.Cage pisze:Nie będę dzwonił, bo przed chwilą zrobiłem zgłoszenie na Play24Karlos20 pisze:Wbij kod dzisiejszy na 10 minut do wszystkich i zadzwoń do BOK, połączenie jest rozliczane z tychże minut
u mnie 536 jeszcze nigdzie nie migrowałem szczerze powiedziawszy pogubiłem się już z tymi waszymi radami skąd i dokąd można najkorzystniej migrować z lub do faktu/play/rbm itd , muszę od początku poczytać ten wątekCage pisze:Początek numeru telefonu, to 537xander21 pisze:a jaki masz prefix numeru?
zrobionexander21 pisze:Do play24 zgłoszenie i czekać na telefon. Na pytania o zgody marketingowe odpowiedzieć "nie" i to wszystko.
ch. olerny s p. a mRemington pisze:STOP na nr 252, wytnie przynajmniej ten spam gdzie nadawcą są numery skrócone.
http://www.play.pl/uslugi/stop-spam/
odstęp 24h każda czynność, czyli 2 dniadik pisze:tak można włączyć tą blokadę.
edit: jednak w fakt mobile nie można,zapewne przez BOK się da to zrobić,trochę dziwne że tego tam nie ma skoro korzystają z wspólnej platformy.
Też mam pytanie czy zmiana dwukierunkowa tj RBM>>FM>>RBM może odbyć się w 1 dzień czy muszę poczekać do jutra z drugą zmianą taryfy ?
Funkcjonalność P24 jest w Fakcie znacznie okrojona w stosunku do innych taryf prepaid Playa. Zachodzę w głowę, w jakim celu.adik pisze:edit: jednak w fakt mobile nie można,zapewne przez BOK się da to zrobić,trochę dziwne że tego tam nie ma skoro korzystają z wspólnej platformy.